Olen niin innoissani meikittömyydestäni. Miten sinun meikkaus?
Etätyön ja kuuman kesän myötä ovat jääneet kaikki meikit pois. Ei yli vuoteen meikkivoidetta, ei ripsiväriä, ei kulmia. Tämä on niin helppoa ja ihanaa kasvoille. Tämä jatkuu ainakin osittain. Osaatko sinä olla ilman meikkiä? Tai uskallatko edes olla tai mennä jonnekin ilman?
Kommentit (71)
En osaa. Jos en laita meikkiä, paljastan tummat silmänaluset, epätasaisen iho, väsyneen yleisilmeen :( eli ei kaunis näky. Jos en laita kulmaväriä näytän todella kummalliselta. Meikkaan kyllä jatkossakin.
No meikkaan jos huvittaa.
Jos ei huvita niin en meikkaa. Ei tämä ole ikinä ollut tämän vaikeampaa 💁♀️
En edes muista, koska oon viimeksi meikannut. Ja jos joskus meikkaan, niin kyseessä on ripsiväri ja sipaus puuteria.
Käyn siis esimerkiksi töissä ja kaupoilla, yms. useimmiten täysin ilman meikkiä. En koe tarvitsevani meikkiä, eikä tippaakaan huvita sellaiseen käyttää aikaa. Näytän itseltäni ja tykkään siitä.
En ole ikinä oikein oppinut meikkaamiseen, vähän isompiin juhliin saatan jotain laittaa, mutta arkena olen aina ilman.
Mulla on paksut huulet ja ruskeat kulmakarvat ja ripset. Ja silmälasit. Ne tuo mielestäni ihan riittävästi ryhtiä naamaan. Lisäksi, miehet ja lapset näyttävät ihan normaaleilta ilman meikkiäkin, miksi naiset olisivat poikkeus?
En osaa meikata enkä jaksa opetella. En ole siis koskaan meikannut.
Oot varmaan korkeintaan 25.
Nuorena on helppo olla meikittä. Ei ole valahtamusta, kurttuja eikä luomet tippuneet!
Viidenkympin jälkeen sitä lakkaa välittämästä.
Siinä välissä ollaan nelikymppisiä ja on muiden kunnioittamista hieman parannella ulkonäköään silloin.
Uskallan olla ilman meikkiä mutta yleensä ei huvita. Mun tyyliin kuuluu huoliteltu ulkonäkö ja siihen kuuluu meikki, sitäpaitsi tykkään meikata.
Kovilla helteillä en viitsi meikata, kun ne hikoilee saman tien pois. Viileämmällä kelillä meikkaan lähes päivittäin.
En meikkaa. On hyvä iho ja hyvät omat värit, kokonaisvaikutelma menisi vain pilalle meikkaamalla. Eri asia, jos olisi viitseliäisyyttä tehdä huolellinen nudemeikki. Se voisi hieman kaunistaa, mutta on liian työläs tehdä.
En ole meikannut ja värjännyt hiuksia sitten viime vuoden maaliskuun. Nyt on hiuksissa oma väri, johon olen itse asiassa ihan tyytyväinen. Aika vähän tuli meikattua ennen koronaakin, mutta nyt on jäänyt kokonaan pois etätöiden myötä.
Vuosi vuodelta olen vähentänyt. Nyt tuntuis oudolta esim rajata silmät. Ensin lopetin rajaukset alhaalta ja sitten ylhäältä. Kasarilla rajaukset oli must mutta nyt onkin nätimpi ilman.
Vau!
Eli ette siis meikkaa kun on niin kuuma!!
Leikatkaa toki täyskalju samaan syssyyn! Sekin on viileämpi malli!
Ja omat hienot värit vau! Oottepa onnekkaita ;)
Olen luonnostaan ihan blondi, joten naama näyttää tosi valjulta jos en meikkaa kulmia ja ripsiä. :D Jos omistaisin tummemmat kulmat ja ripset niin en meikkaisi ollenkaan. :)
Ainut kerta, jolloin minulla on ollut meikkiä, oli vanhojen tanssit 90-luvun lopulla. Jälkikäteen mietin, miksi ihmeessä meikkautin naamani sinne.
Meikkaan lähes joka päivä. Käyn aamulla suihkussa, laitan tukan ja meikkaan, koska kuitenkin päivän aikana käyn ulkona, ja haluan tuntea oloni raikkaaksi ja nätiksi. Olen meikannut vuosikymmeniä, en halua olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vau!
Eli ette siis meikkaa kun on niin kuuma!!Leikatkaa toki täyskalju samaan syssyyn! Sekin on viileämpi malli!
Ja omat hienot värit vau! Oottepa onnekkaita ;)
Niin? Mikä muiden meikkaamattomuudessa sinua noin ärsyttää? Etkö itse uskalla olla ilman meikkiä?
Minä rakastan värejä ja aion jatkossakin meikata värikkäästi.
Ja pukeutua värikkäästi. Tää on itseasiassa luonnollista, värit on luonnosta kopsattu.
Ajatelkaa kuin paljon menee oranssia väriäkin hukkaa vaikka appelsiinien kuorissa 😂
En ole ikinä osannut käyttää meikkivoiteita. Toisinaan käytän ripsiväriä ja luomiväriä. Enimmäkseen en meikkaa
Ihanaa ❤️ !
t. mies