No vähänks mul on orpo olo yksin baarissa
Ens kerralla kun meen niin naiset tulkaa nyt s--tana juttelee. Emmä nyt yksikseen jaksa siellä kauaa pönöttää/istua. Pitäs olla sellanen baari jonne saa vain tulla yksin.
Seurueet pitäisi kieltää, niin jengi sais seuraa.
Kommentit (94)
Otat kunnon kumaran, estot karisee ja juttuseuraa löytyy.
No se selittää paljon. Mitäs jos kävisit jossain pienemmissä baareissa? Sieltä vois löytää helpommin seuraa. Tai mee itse juttelemaan. Naiset jostain syystä ajattelee että miehen pitää tehdä aloite.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:32"]
Mies 29V? Ei kyllä vaikuta hänen aloitukselta, mutta toisaalta, sehän istuu aina yksin baareissa ja tekee havaintoja.
[/quote]
En. Mää oon 35 ja mies
Mä haluan uskoa että tapaavat toisensa.
Täällä olen. Onko treffeille pyytäjä nainen?
Loistavaa! Toivottavasti nainen saapuu paikalle
Pikkuhousuja ei ainakaan vielä näy wtf,. Treffinainen swoon missä treffinaise valkoinen tekokukka. Mulla tumma sininen pikeeri ja mustat housut.
Pikkuhousuja ei ainakaan vielä näy wtf,. Treffinainen swoon missä treffinaise valkoinen tekokukka. Mulla tumma sininen pikeeri ja mustat housut.
Juon ginii kakkosessa .mitä vttuu treffeille perkyle
Ootkohan sä vähän liian huppelissa ap? Tais reffinaine pelästyä!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 02:12"]Ootkohan sä vähän liian huppelissa ap? Tais reffinaine pelästyä!
[/quote]
Ei näkyny jonot oli ihan bitin moisen 2h voi vittu yrttejä nainen missä tekokukkka valkoinen
Ei näy treffinaista ai vittu kuivat taas
Ei näy treffinaista ai vittu kuivat taas
Vedin yksin viimeiset hitaat voihan vittu vittuilin kyllä vastaantulijoita lle vittu treffipimppi
Eipä näkyny pimppiä treffeillä. Nyt odottelen yksikseen aamu vtun junaa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:31"]
Missä baarissa käyt
[/quote]
Milleklubilla, Tigerissä ja Baari kärpäsessä AP