Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ihannoi pitkiä hiuksia naisella

Vierailija
20.07.2014 |

ja mun kuontalo vaan ohenee ja menettää pituuttaan koko ajan. Mitä mä voisin tehdä? :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on mun mielestä kuvottavat. Kiinnostaa tietää, mikä niissä on hienoa?

Vierailija
2/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:33"]

Mulla ainakin Priorin on auttanut. Ja monipuolinen ruoka tietysti myös, tukka kasvaa taas vaikka välissä jo uhkaavasti oheni.

[/quote]

Täällä myös Priorinin fani! Mun tukka oli joskus ohuessa ja huonossa kunnossa, mutta Priorin auttoi kummasti ja uutta tukkaa alkoi touhulla kasvamaan. Kallis mutta hyvä tuote. Ostan sit itsekin uudestaan kun on paremmin varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiinishampoo? Eikö ihan kahvi toimisi? Saako biotiinia jostain ruoka-aineesta?

Vierailija
4/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pii on ehdoton..mä juon joka aamu piimaajauhetta tyhjään vatsaan. Sinkki ja b-vitamiint myös. Tuon jauheen avulla kynsien pituus kasvanut hiusten rinnalla ;)

Vierailija
5/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimaa? Onko se jotain savea?

Vierailija
6/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun miehen nimi on? 

Vierailija
7/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin,mutta työmaan ruokalassa oli töissä nuori n:20v nainen mikä oli kalju ja silti ihan hiton hyvän näköinen,ihmettelin sitä ihan oikeasti.

lisäksi meidän luona pyörii lesbo muija millä on ihan älyttömän hyvä runko ja lyhet hiukset,näyttää kanssa tosi hotille,siinä menee kyllä vitun kantoteline hukkaan.

Vierailija
8/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhetta on :)

Vierailija
9/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkitablettejakin kannattaa kokeilla, mulla ainakin alkoi tukka kasvaa nopeampaan. :) Paksuuteen ei tosin tainneet auttaa.

Vierailija
10/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:39"]

Mikä sun miehen nimi on? 

[/quote] pertsa

Vierailija
11/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus Priorinista että muukin karvoitus sitten kasvaa.

Vierailija
12/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tuo priorin valmiste sopinut.

Vierailija
13/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, apua. Olen nyt syönyt priorinia pari kuukautta saadakseni pitkät ja paksut hiukset. Hiukset on ja pysyy haivenina, mutta häpykarvat ulottuu kohta polviin ja kainalokarvat lämmittää öisin rintoja. Mitä teen?

Vierailija
14/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset alkoi huomattavasti paksuuntumaan ja kiiltämään kun aloin syödä vähemmän hiilareita ja enemmän protskua ja rasvaa.

Kiinnitän huomiota siihen, että saan kaikki tarvittavat vitamiinit, hivenaineet, mineraalit ja rasvahapot, joka päivä. Joitakin lisäravinteena purkista.

terv, äitini ja sisareni ihmettelee mitä hiuksilleni ja iholleni on tapahtunut. 

Vierailija
15/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenpidennykset saat laitettua kotona, google hiistenpidennykset. Minun mies tykkää ja hankin teippipidennykset, kokeile ihmeessä!

Vierailija
16/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hius on ohutta ja huonosti kasvavaa tms. niin en kyllä lähtisi laittamaan mitään pidennyksiä tai lisäkkeitä. Ylipäätään kannattaisi rasittaa hiusta mahdollisimman vähän: ei hiustenkuivainta tai muuta kuumaa rautaa, ei ylimääräisiä turhia muotoilutuotteita tai liiallista ponnareiden pitämistä. Sen sijaan kannattaa hoitaa hiusta sopivilla shampoilla (ei silikonia) ja hoitaa hiusta sopivalla hoitoaineella, naamiolla tms. Itse tehtynäkin hunaja-öljynaamio on oikein hyvä. Priorin tms. valmiste voi myös toimia ja kiihdyttää hiustenkasvua ja parantaa hiusten laatua.

Pidä huoli hiuksistasi ja hyväksy, että ne ovat sellaiset kuin ovat. Mieti sopivaa hiusmallia ja hoida niin hellästi kuin voit. Moni mies varmasti tykkääkin pitkistä hiuksista, mutta jokaisella on sellainen hius kuin on, kaikille ei voi kasvaa 50 cm pitkää tähkäpäälettiä. Samoin miehilläkää ei ole kaikilla McDreamy-pehkoa, ja suuri osa myös kaljuuntuu ennemmin tai myöhemmin.. Loppujen lopuksi tärkeämpää on, kenen päässä ne hiukset ovat ja mitä siellä pään sisällä on.

Vierailija
17/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten ohentuminen kuuluu vanhemiseen. Onko aikomuksesi myös nuortua, jos miehesi pitää nuorista naisista? Vaimoni varmasti pitäisi jostain valokuvamalliksi sopivasta älyttömän komeasta treenatusta miehestä, jolla on täydellinen luonne ja miljoonien omaisuus. En ole sellainen, mutta en silti stressaa asiasta, eikä hänkään vaikuta onnettomalta kaikesta huolimatta.

Vierailija
18/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Vierailija
19/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ En halua vaihtaa miestä, vaan saada kauniit hiukset jollain konstilla.

Vierailija
20/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hiuslisäkkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi