Olen kurvikas nainen
Mieheni on pitkä ja lihaksikas. Käymme yöllä uimassa ettei ihmiset tuijota näinkin epäsuhtaista pariskuntaa. Eniten hävettää selluliitti ja valtavat reidet sekä peppu. Mies kyllä kehuu, mutta onko hän tosissaan?
Kommentit (21)
Vau. Miten oot saanut vampattua sun miehen?
Yöllinen kuutamouinti on niin romanttista. Odotan jo seuraavaa täydenkuun aikaa!
Antakaa näiden läskivihatrollien olla. Monella hoikalla tai lihaksikkaalla on kurvikas tai jopa obeesi kumppani, johon on aivan hullaantunut. Olivat sukupuolet miten päin hyvänsä.
Epäkypsät tuijottaa. Antaa tuijottaa.
Ulkonäkökeskeisillä ihmisillä on matala äo.
Lisääntyä sais vain pitkät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkökeskeisillä ihmisillä on matala äo.
Pitää varmasti paikkansa, mutta niin on myös niillä jotka käyttävät sanoja väärin!
Minäkin olen kurvikas 104-84-106., mutta ei minulla selluliittiä ole, ellei puristele. Eikä rannalla kukaan tule puristelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyä sais vain pitkät miehet.
Keskenään?
Päärynä? Hyvä peppu voittaa isot rinnat 6-0!
Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Menkää rohkeasti muiden sekaan uiskentelemaan ja ainahan voit laihduttaa ja aloittaa jonkun mieluisan treenin. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kurvikas 104-84-106., mutta ei minulla selluliittiä ole, ellei puristele. Eikä rannalla kukaan tule puristelemaan.
WOW! Mieli kyllä tekisi. Oletko jo varattu?
M39
Kumpi teistä häpeää enemmän ja miksi? Ilmeisesti narsistinen mies ei löytänyt parempaa ja kauniimpaa naista. Täys luuseri!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Menkää rohkeasti muiden sekaan uiskentelemaan ja ainahan voit laihduttaa ja aloittaa jonkun mieluisan treenin. Tsemppiä!
Mutta joskus sen kurvikkaan ulkonäkö onkin se kaikki kaikessa 🥰😍👌
( ( ) ( ) )
( ( . ) ( . ) )
( )
( . )
Siis kurvikas vai lihava?