Isäni touhut mietityttää
Isälläni on siis ollut kipujen kanssa vaikeaa, tiedä sitten johtuuko nämä asiat osittain siitä. Myös vanhempieni parisuhde on ollut koetuksella lähiaikoina erilaisista isän valehteluista ym.
Näin vähän aikaa sitten vahingossa että isälläni on tunnukset alaston suomeen. Äitini siis ei tiedä asiasta mitään (ovat yhdessä).
Isäni on aina poissa kotoa oudoista syistä ja on huolestuttavan pitkään reissuillaan. Äitini on puhunut että mistä sitä tietää mitä se touhuaa kun ei kerro missä tarkalleen on tai saa vaan ympäripyöreitä vastauksia.
Olen kysynyt isältäni suoraan pettääkö äitiä, mutta kuulema ei ja loukkaantui kun tällaista edes kysyin.
Nyt olen saanut selville että isä on alkanut myös polttamaan salaa. Näin autossa punaisen askin josta oli otettu tupakoita. Olen hajusta hälle sanonut että poltatko mutta taas sain saman vatauksen "miksi kysyt, on loukkaavaa". Kuulema asiasta ei enää saa puhua.
Pikkuveli asuu kotona ja on aiemmin tästä tupakan hajusta sanonut minulle mutten ole osannut olla epäileväinen.
En siis asu enää kotona ja asiahan ei sinäänsä minulle kuulu.. mutta mielestäni äidin kuuluisi tietää tästä tupakan poltosta, mutta en oikein voi kertoa. Tilanne on siis hyvin hankala. Veljeni pelkää että vanhemmat eroavat kun kokoajan paljastuu uusia valheita.
Mitä teen vai teenkö mitään? :/
Kommentit (7)
Siis sun isä ja äiti asuu yhdessä eikä äiti huomaisi, että toinen haisee tupakalta?
Isälläsi on kipuja joten alkaa polttaa tupakkaa ja käydä alastonsuomi.comissa?
Ööh.
On äitisi asia haluaako hän viettää aikaansa moisen miehen kanssa, mutta ei toi kyllä ihan hirveen helmeltä tapaukselta vaikuta...
No jos äitis on yhtään samanlainen kotrolloiva pirttihirmu, niin en yhtään ihmette miksi isäsi piilottelee asioita. Anna nyt herranjumala isäs elää elämäänsä, mitä sä siihen yrität puuttua. Polttaa, jos polttaa, et sä siihen voi oikein vaikuttaa, aikuinen kun on. Jos eroavat, niin sekin on vanhempies välinen asia. Ei mulla tulis mieleenkään tivata äidiltäni mitä hän tekee.
Äiti ja isä asuu yhdessä ja isä polttaa muualla ja syö kurkkupastilleja. Ei ole äiti huomannut, itse huomannut vaan autossa kun haju pakkaantuu.
On ikävä tietää miten paljon isä salaa äidiltä, äidin mielestä tupakka on ehdoton ei ja ne päätti sen yhdessä kun lopettivat 10v sitten.
Isäsi ja äitisi välinen asia, joka ei kuulu sulle tippaakaan.
Taidat olla aikamoinen määräilevä tättähäärä-tytär. Tunnen tyypi, ystävättäreni aikuinen tytär on juuri tuollainen.
Käyttäytyy kuin 5 v. aina puuttumassa ja vaatimassa sekä kontroloimassa. Mennyt jo niin pitkälle, että olen laittanut ystävyyssuhteeni ystävääni vähäksi aikaa jäähylle.
Mitä helvettiä? Mistään en ole puhunut kuin isältä vaan kysynyt.
Se että olen kiinnostunut vanhempieni asioista ja väleistä ei tee minusta kontrolloivaa kakaraa.
Pitikin kirjottaa tänne, unohin että kaikki olevinaan aikuiset onkin ihan pentuja ja pillut täynnä hiekkaa.
Ai kamala anteeksi, kirjoitan puhelimella niin jostain syystä ei tullut tekstinjakoja ollenkaan! Toivottavasti saatte selvää.
ap