Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana kesäilta erään miehen kanssa

Vierailija
11.07.2014 |

Olipa tosi kiva yllätys kun tuttava kaveri kutsui kylään ja illasta tulikin romanttinen! Järven rannalla iltanuotiolla, lähes täysikuu ja kuunsilta tyynellä järven pinnalla. Juttelimme kaikenlaista, vakavaa ja hauskaa, paistoimme makkaraa ja nautimme nuotion loimusta ja kauniista maisemasta. Sää oli hieman viileä mutta kääriydyimme filtteihin.

Halailimme jo nuotiolle, sitten siirryimme sisälle ja jatkoimme juttelua. Olimme sylikkäin ja hyväilimme toisiamme. Tunne oli todella hyvä ja mies innokas, taitava ja hellä enkä voinut vastustaa vaikken ollut alun perin seksiä suunnitellutkaan. Mies antoi ihanaa suuseksiä mutta yhdyntään emme loppujen lopuksi menneet.

Halusin jakaa tämän kanssanne. Olen todella iloinen ja onnellinen tästä ihanasta illasta ja toivon, että mahdollisimman moni saa kokea tänä kesänä vastaavaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaamattomasta suuseksistä voi saada taudin.

Vierailija
2/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiletko tuosta?

Kuulosti siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietin myös todella hauskan päivän yhden pari vuotta vanhemman miehen kanssa, johon tutustuin tällä viikolla. Viihdyin hänen seurassa, nauroimme ja juttelimme, minusta tulimme hyvin juttuun. Mielelläni näkisin hänet uudestaankin, mutta en usko tyypin ottavan enää yhteyttä... Sanoi jo ensi puheissa ettei välttämättä hae mitään vakavaa.

Mitään fyysistä ei tapahtunut. Ekalla kertaa en tähän halua lähteä.

Harmittaa toisaalta jos tämä(kin) jää tähän :( Harvaa kiinnostaa tavata uudestaan jostain syystä. Tervetuloa Tinder-aikakaudelle.

Vierailija
4/5 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiletko tuosta?

Kuulosti siltä.

Niin kuulostaakin, nyt kun luen mitä itse kirjoitin eilen. Siltä se todellakin nyt kuulostaa mutta kyllä se ihan todella tapahtui eikä tunnu yhtään epätodelliselta. Se vaan että se oli todellinen yllätys, ja erittäin ihana yllätys siksikin että olen ollut surullinen ja maassa viimeiset puoli vuotta, rakkauden takia, siksipä varmaan lohdutti niin tavattomasti. 

Tätä tunnetta yritän vaalia ja hiljaa mielessäni silitellä.

t onnellinen ap, edelleenkin kaikille muillekin yhtä mukavia kesähetkiä toivoen

Vierailija
5/5 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei nahkajuna puksuttanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä