Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laihduttaessa pakko sietää nälkää? Vai meneekö tämä nälkä ohi kun tähän uuteen olotilaan tottuu?

Vierailija
15.07.2021 |

Olen nyt kaksi päivää laihduttanut. Tuntuu, että syön koko ajan ja juon vettä ja silti on nälkä.

Syön todella terveellisesti: kasviksia, kuitua, kalaa, hedelmiä, raejuustoa... mutta silti olen nälkäinen nyt kun olen jo kaikki päivän ruoat syönyt.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa on jokaisella ollut varma mielipide siihen, mikä todella laihduttaa, kaikki mielipiteet ovat olleet eriä ja yksikään vastaus ei liity ap:n kysymykseen. Onko ihme, että laihdutus on joillekin vaikeaa, kun apu on tällaista?

Ap, kuulostaa siltä, että syöt liian usein, ja se pitää nälkää ja verensokeria yllä. Syö ennemmin muutama iso ateria kuin monta pientä. Suolen toiminnalle on parempi sulatella isoa ateriaa pitkiä aikoja kuin olla koko ajan käsittelemässä syömisiäsi.

Ihmiset ovat kertoneet omista kokemuksistaan, mikä heillä on toiminut. Mikä voisi olla parempaa apua?

Ja kyllä lähes jokainen viesti on liittynyt ap kysymykseen.

Sen sijaan sinun oma vastauksesi ei nyt liittynyt yhtään. Et ottanut mitään kantaa tuohon nälän tunteeseen, josta ap kysyi. Olet kyllä itse tosi huono neuvomaan, kun et edes kuuntele/lue, mikä on ongelma.ä ja vastaat ihan asian vierestä.

Vierailija
42/42 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut hitaasti 1,5 vuotta. En oikeastaan siksi, että hidas laihtuminen olisi ollut tavoitteenani, vaan siksi, ettei nopeampi tahti ole onnistunut ;)

Olen laihtunut 87 -> 72 kg. Ja kyllä on ollut nälkä ja on edelleen suurimman osan ajasta. Siihen tottuu...

Metodina pätkäpaasto.

Vielä 4-5 kg pitäisi saada putoamaan. Ehkä onnistuu vielä tänä vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän