Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yksinäinen mies voi tehdä parantaakseen asemaansa parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
15.07.2021 |

Kuntoilla? Opetella kokkaamaan? Edetä uralla? Joku muu taito mikä kannattaisi opetella?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ilmi kaveri- ja työympäristössäsi, että ois parisuhdekelpoinen nainen hakusessa.

Sana leviää aika nopeasti, että nyt ois tuttu kunnollinen kaveri tosimielellä liikkeellä.

Mutta maineesi menetät nopeasti ja lopullisesti, jos yrität vain samantien nopeasti seksiä saada tarjokkailta - niitä nimittäin aletaan ehdotella aika nopeasti, ja kesäöisin ikkunat ja ovet alkaa täyttymään kandidaateista.

Suhtaudu kaikkiin tarjokkaisiin ystävinä vaikka kemiaa ei olisikaan eikä johtaisi edes lyhyeen tapailuun. Näin maineesi leviää, ja johtaa uusiin.

Tässä keskustelussa on kyllä todella todellisuudesta vieraantunutta juttua. Vaikka minulla on paljon läheisiä työkavereita ja kaksi muuta kaveriporukkaa (yhteensä noin 30 ihmistä), joista jokainen tietää, että etsin elämänkumppania, niin yksikään heistä ei tunne yhtäkään sinkkunaista, johon voisin tutustua. He ja heidän sisaruksensa ovat jo vakaissa parisuhteissa eivätkä pariutuneet ihmiset yleensä vietä aikaa sinkkujen kanssa. Kaikissa kiinnostavissa tapahtumissakin on vain miehiä ja heidän tyttöystäviään.

Et taida asua Helsingissä?

Olen eri ja asun Helsingissä. Ongelma ei koske minua, mutta ei tuo menetelmä kyllä kovin tehokkaalta kuulosta, koska jos tullaan 30+ ikäryhmään ja vähän allekin, niin kaikki perhekeskeiset ovat todellakin pariutuneet jo. Osa 10 vuotta sitten. Ystäväpiirit eivät nyt siinä tapauksessa ole kovin hyvä keino löytää ketään, pariskunnat tapaavat keskenään jne. Ellei sitten iske varattua. Se aiheuttaa kyllä kuhinaa kaveripiirissä sitten.

Uutiset ovat täynnä näitä "olen 30 ja haluan perheen, mutta ei ole kumppania". Näiden perusteella kaikki eivät todellakaan ole pariutuneet vielä tuossa iässä

Vierailija
122/131 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa on kyllä todella todellisuudesta vieraantunutta juttua. Vaikka minulla on paljon läheisiä työkavereita ja kaksi muuta kaveriporukkaa (yhteensä noin 30 ihmistä), joista jokainen tietää, että etsin elämänkumppania, niin yksikään heistä ei tunne yhtäkään sinkkunaista, johon voisin tutustua. He ja heidän sisaruksensa ovat jo vakaissa parisuhteissa eivätkä pariutuneet ihmiset yleensä vietä aikaa sinkkujen kanssa. Kaikissa kiinnostavissa tapahtumissakin on vain miehiä ja heidän tyttöystäviään.

Lienee eroja porukoissa, koska itsellä ei työkaverit varmasti tiedä olenko sinkku tai olenko hetero. En koe tarvetta kumpaakaan erityisemmin tuoda esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei tajuu millainen on perhekeskeinen nainen. Miksi mies haluaa sellaisen?

Ellet tiedä millainen on perhekeskeinen nainen, niin miten päättelet ettei mies voi sellaista haluta?

Haluaahan se, mutta ei tajua että perhekeskeisen naisen kanssa elämä on sitä yhteistä perhe-elämää, kaikki vapaa-aika tai 95% vapaa-ajasta. Kun on lapsia, joita perhekeskeisen kanssa aina on, ei siitä häipätä yksinäisyyteen akkuja lataamaan tuosta vaan.

Ei se ukko pärjäisi päivääkään, kun on tottunut elämään vain itselleen.

Vierailija
124/131 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Jos oot ruma, niin suuri varallisuus on ainoa keino.

Sijoita, säästä ja elä kurinalaisesti. 25-30v jälkeen sulla pitäisi olla kohtuu suuri varallisuus. Sillä saat hankittua itsellesi vaimon ja lapsia. Joko kotimaasta tai ulkomailta. Sä saat vaimon ja jälkikasvua ja se nuori 25 tytteli sulta korkean elintason. Teet vaa avioehdon, niin nainen ei lähde lätkimää ja miksi se ees lähtisi, jos tarjoat turvallisen ja varakkaan ympäristön.

Ite oon 30v tavallisen näköinen mies. Omaikäiset eivät ole minusta kiinnostuneita enkä minä niistä. Liika feminismi on pilannut tämän ikäiset naiset. Vaihtoehtonani on ottaa joko joku nuori 20v tyttö, jota ei oo aivopesty pilalle tai 40v nainen, joka on menossa toiselle kierrrokselle. 40 vuotiaisen kanssa on enemmän yhteistä, mutta koska haluan omia lapsia, niin kello tikittäisi nopeasti.

Vierailija
125/131 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ilmi kaveri- ja työympäristössäsi, että ois parisuhdekelpoinen nainen hakusessa.

Sana leviää aika nopeasti, että nyt ois tuttu kunnollinen kaveri tosimielellä liikkeellä.

Mutta maineesi menetät nopeasti ja lopullisesti, jos yrität vain samantien nopeasti seksiä saada tarjokkailta - niitä nimittäin aletaan ehdotella aika nopeasti, ja kesäöisin ikkunat ja ovet alkaa täyttymään kandidaateista.

Suhtaudu kaikkiin tarjokkaisiin ystävinä vaikka kemiaa ei olisikaan eikä johtaisi edes lyhyeen tapailuun. Näin maineesi leviää, ja johtaa uusiin.

Et taida asua Helsingissä?

Olen eri ja asun Helsingissä. Ongelma ei koske minua, mutta ei tuo menetelmä kyllä kovin tehokkaalta kuulosta, koska jos tullaan 30+ ikäryhmään ja vähän allekin, niin kaikki perhekeskeiset ovat todellakin pariutuneet jo. Osa 10 vuotta sitten. Ystäväpiirit eivät nyt siinä tapauksessa ole kovin hyvä keino löytää ketään, pariskunnat tapaavat keskenään jne. Ellei sitten iske varattua. Se aiheuttaa kyllä kuhinaa kaveripiirissä sitten.

Uutiset ovat täynnä näitä "olen 30 ja haluan perheen, mutta ei ole kumppania". Näiden perusteella kaikki eivät todellakaan ole pariutuneet vielä tuossa iässä

Ne perhekeskeiset ovat aika pitkälti, mutta tietysti aina on poikkeuksiakin. Viittasin vain tuohon, että ystävpiirit olisivat takuuvarma keino. Monilla on jo pienet vauvatkin 30+ iässä.

Vierailija
126/131 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää ihmiset höpisee urasta ja vakituisesta työpaikasta sun muuta. Tekosyitä sille oikealle syylle miksi ei saa naista eli paskalle luonteelle. Ei naisia kiinnosta työpaikka tai varallisuus vaan naisia kiinnostaa se, että mies on itsevarma ja hyvä itsetuntoinen (ts. tuntee itsensä ja osaa antaa arvon kaikille muille ihmisille). Miehen pitää osata ottaa nainen vastaan yksilönä, ihmisenä ja olla aidosti kiinnostunut hänestä hänenä itsenään. Naiset pitävät reiluista ja empaattisista miehistä, jotka uskaltavat olla omia itsejään. Tiedän, että saan vastalauseita miehiltä tähän, koska jostain syystä miesten on vaikea hyväksyä totuutta. Totta kai on gold diggereitä, jotka ovat kiinnostuneita etupäässä miehen varallisuudesta, mutta eihän näiden kanssa parisuhdetta tule vaan jonkinlainen hyötysuhde ja se on ihan eri asia.

T. Nainen

Vierailija
127/131 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene (minkä tahansa lajin) tansssikurssille. Siellä on sulle naisia rivissä, joista voit valita. Tai no jätä ehkä itämainen tanssi ja twerkkaus välistä, se saattaisi antaa pervon vaikutelman..

Vierailija
128/131 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha. Jos oot ruma, niin suuri varallisuus on ainoa keino.

Sijoita, säästä ja elä kurinalaisesti. 25-30v jälkeen sulla pitäisi olla kohtuu suuri varallisuus. Sillä saat hankittua itsellesi vaimon ja lapsia. Joko kotimaasta tai ulkomailta. Sä saat vaimon ja jälkikasvua ja se nuori 25 tytteli sulta korkean elintason. Teet vaa avioehdon, niin nainen ei lähde lätkimää ja miksi se ees lähtisi, jos tarjoat turvallisen ja varakkaan ympäristön.

Ite oon 30v tavallisen näköinen mies. Omaikäiset eivät ole minusta kiinnostuneita enkä minä niistä. Liika feminismi on pilannut tämän ikäiset naiset. Vaihtoehtonani on ottaa joko joku nuori 20v tyttö, jota ei oo aivopesty pilalle tai 40v nainen, joka on menossa toiselle kierrrokselle. 40 vuotiaisen kanssa on enemmän yhteistä, mutta koska haluan omia lapsia, niin kello tikittäisi nopeasti.

Harhaista. Näin luonto on sen tarkoittanut, ei lisäänny.

Vierailija
129/131 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoilla miestä (olipa sitten yksinäinen tai ei) auttaa seuraavat asiat:

-Pituus, yli 185 cm, hoikka tai normaalivartaloinen. Ylipaino vähentää mahkuja.

-Johtava asema työelämässä. Haalariporukka on turn off.

-Riittävä,mutta niukka supliikki. Liiallinen puheliaisuus miinusta.

-Hyvä,tai erittäin hyvä taloudellinen omavaraisuus, jonka olemassaolo näytetään hillitysti,mutta selkeästi.

-Sujuva,hieman jäyhä käytös.

-Maltillinen tai niukka alkoholinkäyttö.

-Hyvä tai välttävä yleissivistys.

-Urheilulliset harrastukset.

-Riittävä rohkeus sosiaalisissa tilanteissa. Lievä ujous jopa eduksi

Näillä näkökohdilla jää poikamiehen päivät lyhytaikaiseksi.

Naamakomeus on tärkeämpi kuin mikään näistä sinänsä tärkeistä asioista.

Hyvä pointti, olen samaa mieltä mutta vain osittain. Naamakomeus auttaa kahden ensimmäisen sekunnin ajan. Juju piilee siinä,että kahden ensimmäisen sekunnin aikana tehdään ratkaisu siitä,onko henkilö "siinä mielessä" kiinnostava vaiko ei. Eli siis paljonpuhuttu ensivaikutelma. Jos ensivaikutelma on selkeästi +merkkinen,niin sen jälkeen siedetään yllättävän paljon asioita, joita muuten ei siedettäisi ollenkaan. Esimerkki tästä on nimeltä mainitsematon Sointu Borg (nimi muutettu) joka kertoi haastattelussa kuinka päätyi yhteen miehensä/poikaystävänsä kanssa. Tämä oli laittanut viestiä tyyliin "et vissiin pysty nukkumaan ollenkaan mahallasi" viitaten kyseisen Sointu-neitosen upouusiin silikonitötteröihin, joita naiset ottavat ihan vain itsensä takia, ja ihan täysin sattumalta niitä sitten esittelevät sosiaalisessa mediassa. No,kuvitellaanpa että minä tai Kake tai Pera laitettaisiin samankaltainen viesti, niin oltaisiin onnekkaita jos käräjiltä vältyttäisiin. Kunniamme kuultaisiin, ja se että ollaan limaisia äijiä, ja että ahdistus tuli ja että antaa olla ahdistelematta,siat. Kävikö Sointu yhtä kierroksilla tulevalle poikayhtävälleen? Ehei! Miksi ei? No siksi, että neidolla oli jo hänestä positiivinen ensivaikutelma (naamakomeus) jolloin ei se nyt niin paha juttu ollutkaan,oikeastaan ihan ihqua, se kun on niin välitön  luonnonlapsi tuo minun Jan-Henrik! Tuo ensivaikutelman voima on suorastaan pelottavan vahva, kahdessa sekunnissa tehdään ihmisestä analyysi joka voi olla oikea tai mennä täysin hatelikkoon. Kaiken kukkuraksi ensivaikutelma on ainakin osittain tiedostamaton, siis ihastut/inhoat ensitapaamisella tietämättäsi.

Vierailija
130/131 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat keinot on se itsevarmuuden/itsetunnon parantaminen ja korkean statuksen hankkiminen.

Ulkonäköä ei voi itse parantaa kun lihakset ei tuo lisäpisteitä. Naiset arvostavat vain geenikomeutta ja pituutta.

Vierailija
131/131 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvo:

Ulkonäössä ratkaisee 90% geenikomeus. Pituus, luontainen raamikkuus, naamakomeus. Loppua 10% voi parantaa tyliin panostamalla ja urheilemalla, mutta pitää muistaa että pitää näyttää urheilulliselta (huom ei maratoonarilta) ja tämä vetoaa ainoastaan urheilullisiin naisiin, jotka vaativat ensisijaisesti geenikomeutta ja ansaintakykyä, ja todella paljon molempia.

Raha ja status. Todella tärkeitä. Jos haluaa erottua porukasta, insinööri ja 4 000 eur/kk ei riitä. Mutta se on perheenperustajanaiselle ihan hyvä taso. Status kaveripiireissä myös tärkeää, naisiin vetoaa mies jota muut miehet katsovat ylöspäin.

Luonteessa ratkaisee soidinmenotaidot, kyky viedä naista, taito heittää tyhjänpäiväisiä sukkeluuksia ja nippelitietoa aiheesta kuin aiheesta, järkähtämätön itsevarmuus joka ei rakoile siksi kun on nainen vierellä (vrt. metsästäjä ja saaliseläin joka säpsähtää heti kun nainen tekee jotain), ja ylipäätään luonne joka ennustaa menestystä elämässä (=työelämässä = raha ja status).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä