Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yksinäinen mies voi tehdä parantaakseen asemaansa parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
15.07.2021 |

Kuntoilla? Opetella kokkaamaan? Edetä uralla? Joku muu taito mikä kannattaisi opetella?

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ei tarvi opetella kuin sosiaalisia taitoja.

Vierailija
2/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun-fu fightning.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa penisleikkaus. Kun 19cm penis löytyy taskusta, muu käy ihan automaattisesti.

Itsellä tämä toimi. Voin antaa käyntikortin.

Vierailija
4/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ura ehdottomasti. Muut on vain plussaa sen päälle jos se tärkein, eli ura, on kunnossa.

Vierailija
5/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaa parran ja viikset ja käydä parturissa.

Opetella tykkäämään koirista / ottaa koiran (mielellään mahdollisimman söpön).

Ei tarvitse laihduttaa tai treenata, mutta pitää osata pukeutua koolleen oikein ja neutraalisti. Ei bändipaitoja mutta ei liian hienostelevaa tyyliä myöskään.

Vierailija
6/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla sosiaalinen ja aktiivinen elämässään ja suhtautua naisiin huomaavaisesti ja kohteliaasti.

Vierailija
7/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuule ihan hyvä sosiaaliset taidot, tulen ihmisten kanssa toimeen ja puhun neljää kieltäkin sujuvasti. Ongelma vaan on, että olen introvertti ja väsyn ihmisten keskuudessa eli pakko saada paljon omaa aikaa. Siksi minulla ei ole juurikaan läheisiä kavereita.

AP

Vierailija
8/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla siellä markkinoilla eikä tällä palstalla. Ja olen ihan vakavissani. Tänäänkin mahdollisuutesi ovat nolla koska olet täällå meidän mammojen kanssa etkä siellå, missä sinkkunaiset.

Vierailija
9/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa homoksi.

Vierailija
10/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuule ihan hyvä sosiaaliset taidot, tulen ihmisten kanssa toimeen ja puhun neljää kieltäkin sujuvasti. Ongelma vaan on, että olen introvertti ja väsyn ihmisten keskuudessa eli pakko saada paljon omaa aikaa. Siksi minulla ei ole juurikaan läheisiä kavereita.

AP

Sitten joudut ehkä vähän haastamaan itseäsi tuon sosiaalisuuden kanssa. Tai etsi netistä introverttinaisia.

Vierailija
11/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet on kiva juttu. Koira on ihan ehdoton naismagneetti. Siis joku kiva koira, ei mikään machotyyppinen.

Naiset arvostavat kirjoja lukevia miehiä. Lue kirjoja, osallistu lukupiiriin. Opiskele kieliä. Mene ranskantunnille, ja juttele rennosti kurssilla olevien naisten kanssa. Lähes mahdotonta jäädä sinkuksi.

Ja vielä, opettele soittamaan musiikkia. Naiset ihailevat muusikoita kaikkein eniten. Jos on bändi, on naisfaneja.

Vierailija
12/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitttäytyä itseironiseksi jos on paljoon draumaaattisia kokemuksia.

Vierailija
13/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työpaikka pitää olla. Sen lisäksi pitää osasta miesten töitä, mm. korjata pyörää, remontoida, tehdä pihatöitä...

Vierailija
14/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olla siellä markkinoilla eikä tällä palstalla. Ja olen ihan vakavissani. Tänäänkin mahdollisuutesi ovat nolla koska olet täällå meidän mammojen kanssa etkä siellå, missä sinkkunaiset.

Missä markkinoilla? Kuopion talvimarkkinoilla?! En tykkää savolaisista!

Vierailija
15/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin haluavat omaa aikaa ja olla välillä omien ystäviensä kanssa.

Vierailija
16/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että, kohtelias, naisen ajatukset huomioon ottava mies on kuumaa tavaraa. Korosta omaa tyyliä, pukeudu vartalosi suomiin mahdollisuuksiin, pidä itsesi siistinä, hiukset, kasvokarvat sun muut. Naiselle kuuluu myös käytöstavat ja se, että ottaa miehen huomioon. Ei asia niin voi mennä, että miehen kuuluu tehdä temput mutta nainen on täys ääliö ja vaatimassa sitä sun tätä.

Nainen50

Vierailija
17/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti unohtaa naiset. Jos sellaisen saa niin se haluaa sulta kaksi asiaa: siementä ja rahat. Rahatkaan ei riitä vaan sitä pitää saada enemmän ja nopeammin.

Vierailija
18/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi, lävistykset sekä parta ja viikset ovat itselle täysi turn off.

Tatuoiutu ja lävistetty mies on white trash.

Viiksivallu ja takatukka kertoo siirä, että miehellä ei ole varaa käydä edes parturissa.

Olen sinkkunsinen 40+.

Minulle ei miehen pituudella ole juurikaan merkitystä. Tykkään oikein mieluusti vaikkapa 175 cm miehestä, JOS hän on mielenkiintoinen ja älykäs.

Vinkit:

1. Hanki korkeakoulututkinto

2. Hanki vakituinen työpaikka

3. Käy parturissa

4. Harrasta jotakin liikuntaa edes vähän

5. Matkailu avartaa - voit kertoa mielenkiintoisia juttuja ulkomaanreissuiltasi

6. Ole innokas myös makuuhuoneessa

Vierailija
19/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksullisia naisia suosittelisin kokeileen että saa itsevarmuutta siihen touhuun.

Vierailija
20/131 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taitava ei tarvitse olla edes niissäkään. Riittää, että keskustelee ja myös kuuntelee kiinnostavan naisen kanssa, eikä ole iskumoodissa. Jos ei natsaa, niin sille ei voi mitään. On niitä muitakin ja tärkeintä on, että selvittää ensin itselleen, että mikä naisessa oikeasti kiinnostaa, ulkonäön lisäksi. Parisuhteessa ne muut asiat kun tuppaa olemaan paljon tärkeämmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan