Mitä ajattelette miehestä, jolla kaksi eksää?
Minulla on mies,jolla on kaksi eksää:
1. Aviovaimon hän tapasi n25-26v. Suhde kesti 10 v. Kaksi lasta, molempien toiveesta, suhdr päättyi yhteisestä toiveesta.
2. Avovaimon tapasi 38 v. Suhde kesti 6 v, kaksi lasta (miehen mukaan lapsettoman naisen toive), suhde päättyi yhteisestä toiveesta.
Minä tapasin tämän miehen 45 v. Olemme olleet naimisissa 8 vuotta, yhdessä 10 vuotta. Minulle hän on täysi timantti. Aiemman kokemani 20+ parisuhteen vuoksi sanon, että timanttiseksi suhteen tekee se, että mies antaa minun olla täysin oma itseni. En näe mitään syytä, ettemme voisi olla yhdessä kunnes kuolema meidät erottaa.
Ei tietenkään yhteisiä lapsia. Molemmilla siis omia.
Mutta mitä mieltä sinä olet miehestä, jolla on kaksi eksää?
Kommentit (25)
Sinä voit haluta olla yhdessä loppuiän, mutta tämä mies tarvitsee selvästi vaihtelua, (vähintään pettää). joten tuskin olette yhdessä loppuikäänne. Sääliksi käy miehen lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit haluta olla yhdessä loppuiän, mutta tämä mies tarvitsee selvästi vaihtelua, (vähintään pettää). joten tuskin olette yhdessä loppuikäänne. Sääliksi käy miehen lapsia.
Hän ei ole pettänyt aikaisempia vaimoja. Ja uskon sen. Hänen libidonsa ei ole kovin korkea.
Ja pikemminkin väitän, että hän kaipaa enemmän turvallisuutta kuin vaihtelua.
Siis väitän tämän 10 v kokemuksella.
Nykyinen miesystäväsi vaikuttaa sultä, että hänellä on melko paljon narsistisia piirteitä. Ei halua joustaa, ei halua neuvotella, ei suostu keskustelemaan. Hänellä on oma agenda. Ehkä sinä vaan mukaudut hänen agendaansa. Itse kiertäisen kaukaa moisen manipuloivan ällötyksen.
Mitä h*lvettiä taas!? Mitäs jos heittäytyisit ihan tunteella siihen suhteeseen, kyselemättä yhtään mitään keneltäkään. Luota omaan intuitiiosi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen miesystäväsi vaikuttaa sultä, että hänellä on melko paljon narsistisia piirteitä. Ei halua joustaa, ei halua neuvotella, ei suostu keskustelemaan. Hänellä on oma agenda. Ehkä sinä vaan mukaudut hänen agendaansa. Itse kiertäisen kaukaa moisen manipuloivan ällötyksen.
Hän on aviomieheni.
Ja ihmisenätosi helppo. Keskustelee ja Joustaa. Molemmat saamme noudattaa omaa agendaa, ja kohtaamme puolessa välissä, jos tarvis.
Eikä yhtään manipuloi. Senkin ihmistyypin kyllä tiedän.
Ap
Tollo jos ei oppinut kerrasta. Luulisi miehen ymmärtävätn ettei se tee naisella mitään vaan ne ovat vain hänen tarjoamien resurssien perässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä h*lvettiä taas!? Mitäs jos heittäytyisit ihan tunteella siihen suhteeseen, kyselemättä yhtään mitään keneltäkään. Luota omaan intuitiiosi.
Luotan aivan omaan intuitiooni, mutta kyselen näin ajanvietteeksi teidän mielipiteitä.
Tuli vain vastaan yksi väite, jota ihmettelin, ja siksi kyselen.
Ap
Siis mies ei ole mikään isätyyppi, ja sen huomasi jo kaukaa. Vaikka olisin ollut tavatessamme nuorempi, niin olisin tajunnut ensi istumalta, että jos tämän miehen kanssa lapsia haluaa, pitää ne myös itse hoiraa. Vaimo nro 2 selkeästi on tajunnut tämän kanssa.
Ap
Kaksi exää on ok mutta se että molempien kanssa tehnyt lapsia, niin ei ole ok. En ottaisi ikinä.
Minun miehelläni (48v) on 7 exää. Vähän liikaa avoja ja avokkeja minusta...
Ei kahdessä eksässä ole mitään ihmeellistä, lienee nykyään hyvin tyypillistä.
Eräs amerikkalainen pariterapeutti on sanonut: "Useimmilla nykyihmisillä länsimaissa on elämänsä aikana kaksi tai kolme pitkää parisuhdetta tai liittoa. Mutta joillakin meistä ne ovat kaikki saman ihmisen kanssa." Tarkoittaen, että pitkässä parisuhteessa tulee kriisivaiheita, jolloin se yleensä joko päättyy tai parhaimmillaan osapuolet ottavat härkää sarvista ja rohkenevat kohdata suhteensa ongelmat ja rakentaa sen peruspalikoita myöden uudelleen.
Puolisosi kohdalla olisin eniten huolissani, mitä tapahtuu 8-10 vuoden kohdalla, kun teidän suhteenne tulee tuohon kriisi-ikään. Mutta on myös hyvin mahdollista, että hän on oppinut aikaisemmista suhteistaan ja te sovitte toisillenne paremmin niin, että selätätte mitkä tahansa myrskyt.
Lapsia kahden naisen kanssa on kuitenkin hieman liikaa. Mutta on niitä joillain useammankin kanssa, eikä se pahaa ihmistä tee.
Käyttäjä3352 kirjoitti:
Ei kahdessä eksässä ole mitään ihmeellistä, lienee nykyään hyvin tyypillistä.
Eräs amerikkalainen pariterapeutti on sanonut: "Useimmilla nykyihmisillä länsimaissa on elämänsä aikana kaksi tai kolme pitkää parisuhdetta tai liittoa. Mutta joillakin meistä ne ovat kaikki saman ihmisen kanssa." Tarkoittaen, että pitkässä parisuhteessa tulee kriisivaiheita, jolloin se yleensä joko päättyy tai parhaimmillaan osapuolet ottavat härkää sarvista ja rohkenevat kohdata suhteensa ongelmat ja rakentaa sen peruspalikoita myöden uudelleen.
Puolisosi kohdalla olisin eniten huolissani, mitä tapahtuu 8-10 vuoden kohdalla, kun teidän suhteenne tulee tuohon kriisi-ikään. Mutta on myös hyvin mahdollista, että hän on oppinut aikaisemmista suhteistaan ja te sovitte toisillenne paremmin niin, että selätätte mitkä tahansa myrskyt.
Lapsia kahden naisen kanssa on kuitenkin hieman liikaa. Mutta on niitä joillain useammankin kanssa, eikä se pahaa ihmistä tee.
Itsekin olin aikanaan varuillani, mitä tapahtuu noiden vuosien kohdalla, mutta minä olen nyt se pitkäaikaisin kumppani.
Mulla myös mies, jolla kaksi pitkää suhdetta takana. Lapsia vain ekasta suhteesta, lapset jo aikuisia.
Mies on ehdottoman sitoutuvaa tyyppiä ja uskon, että ollaan loppuelämä yhdessä. Jos on viihtynyt pitkissä suhteissa, se on hyvä merkki.
Suhteet päättyivät ymmärrettävistä syistä, ei siis pettämisen tms. takia.
🇺🇦🇮🇱
Mies on varmaan rauhaa rakastava tyyppi. Suostuu mihin vaan, kunhan mikään ei järkytä helppoa elämää. Saattaa hyvinkin pysyä nykyisessä suhteessa, kun ei ole pieniä lapsia.
Toivottavasti on tekemisissä omien lastensa kanssa. He kyllä muistavat muuten tavalla tai toisella.
For real?