Mitä ajattelette miehestä, jolla kaksi eksää?
Minulla on mies,jolla on kaksi eksää:
1. Aviovaimon hän tapasi n25-26v. Suhde kesti 10 v. Kaksi lasta, molempien toiveesta, suhdr päättyi yhteisestä toiveesta.
2. Avovaimon tapasi 38 v. Suhde kesti 6 v, kaksi lasta (miehen mukaan lapsettoman naisen toive), suhde päättyi yhteisestä toiveesta.
Minä tapasin tämän miehen 45 v. Olemme olleet naimisissa 8 vuotta, yhdessä 10 vuotta. Minulle hän on täysi timantti. Aiemman kokemani 20+ parisuhteen vuoksi sanon, että timanttiseksi suhteen tekee se, että mies antaa minun olla täysin oma itseni. En näe mitään syytä, ettemme voisi olla yhdessä kunnes kuolema meidät erottaa.
Ei tietenkään yhteisiä lapsia. Molemmilla siis omia.
Mutta mitä mieltä sinä olet miehestä, jolla on kaksi eksää?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmaan rauhaa rakastava tyyppi. Suostuu mihin vaan, kunhan mikään ei järkytä helppoa elämää. Saattaa hyvinkin pysyä nykyisessä suhteessa, kun ei ole pieniä lapsia.
Toivottavasti on tekemisissä omien lastensa kanssa. He kyllä muistavat muuten tavalla tai toisella.
Itse asiassa olet oikeassa: hän on rauhaa rakastava tyyppi ja sopeutuu moneen. Helppo luonne.
On tekemisissä lastensa kanssa.
Ap
Kaffepulla kirjoitti:
Mulla myös mies, jolla kaksi pitkää suhdetta takana. Lapsia vain ekasta suhteesta, lapset jo aikuisia.
Mies on ehdottoman sitoutuvaa tyyppiä ja uskon, että ollaan loppuelämä yhdessä. Jos on viihtynyt pitkissä suhteissa, se on hyvä merkki.
Suhteet päättyivät ymmärrettävistä syistä, ei siis pettämisen tms. takia.
Tästäkin miehestä voi sanoa, että hän on ehdottiman sitoutuvaa tyyppiä.
Hänenkin suhteet päättyivät ymmärrettävistä syistä. Ensimmäisessä häntä petettiin.
Ap
Aloitte seurustella vuoden sisällä hänen erostaan ja avioliittojen välillä hän oli ollut yksin vain pari vuotta. Kertoo, että kovin usein hänelle "suuria rakkauksia" kohdalle osuu. Tai sitten hänelle riittää, että on joku.
Vierailija kirjoitti:
Aloitte seurustella vuoden sisällä hänen erostaan ja avioliittojen välillä hän oli ollut yksin vain pari vuotta. Kertoo, että kovin usein hänelle "suuria rakkauksia" kohdalle osuu. Tai sitten hänelle riittää, että on joku.
Rakkauksia on ollut kuulemma kaksi: eka vaimo ja minä. Kakkosta hän ei koskaan edes rakastanut. Avokki oli virhe, ja siksi ei koskaan kosinutkaan häntä. Heidän parisuhteensa oli parisuhde oikeasti vain kolmisen vuotta.
Itse en yhtään ymmärrä, kuka tekee lapsia tuollaiseen tilanteeseen, mutta kun tiedän tilanteen monimutkaisuuden, niin ymmärrän, mitä tapahtui ja miksi tapahtui. En ala sitä tässä avaamaan.
Ap
Kaikilla on menneisyys, kuka niitä viitsii laskea.