Parinvaihto bileet
Kiinnostaa ko. bileet. Millaista seillä yleensä on? Itseä kiinnostaisi, että joku ottaisi vaimon hoidettavaksi ja katsoisin sitä jonkin aikaa antaen mahdollisuuden saada kerrankin luvalla vierasta. Joku nainen pelastaisi minut tästä täpärästä tilanteesta ja pääsisi itse myös luvalla vieraisiin.
Kommentit (5)
Joskusosallistun kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Tällä kerralla erehdyit.
T. Ei vielä osaaja
Jaahas. Vastaus oli poistettu. Ilmeisesti täällä ei saa viitata Wildclubiin (joka on oikea vastaus ap:n kysymykseen)
M48, tietäjä ja guru
Liekkö mulla sitten normaalia huonompi itsetunto mutta mulla tulee heti mielikuva missä vaimo viedään viereltä samantien eikä yksikään nainen puolestaan kiinnostus minusta ja vietän illan nurkassa yksin mököttäen :)
Vierailija kirjoitti:
Liekkö mulla sitten normaalia huonompi itsetunto mutta mulla tulee heti mielikuva missä vaimo viedään viereltä samantien eikä yksikään nainen puolestaan kiinnostus minusta ja vietän illan nurkassa yksin mököttäen :)
Kyllä ne naiset on menneet sinne panemaan, eivätkä pane toisiaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset on menneet sinne panemaan, eivätkä pane toisiaan ;)
No mun tuurilla mieluummin toisiaan kun minua :)
Kiitos vinkistä. Tällä kerralla erehdyit.
T. Ei vielä osaaja