Miksi mies joka ei löydä elämäänsä naista välittäisi pätkääkään siitä millainen maapallo on sadan vuoden kuluttua
Kommentit (163)
Ap, onko katseesi ainoastaan omassa navassasi? Tai oman navan alla?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju opettaa miehille miten naiset ajattelevat.
Ei naisia maapallo kiinnosta, ei sitten pätkäänään.
Mikä kiinnostaa naisia on omat fiilikset. Siksi miehen tulee puhua maapallosta ja ilmastosta, mutta ei missään tapauksessa tehdä mitään asian eteen. Se kun tarkoittaisi matalaa elintasoa ja askeettista elämää. Ja sitä eivät naiset halua.
Osaat varmasti osoittaa viestin jossa nainen noin kirjoitti.
Tänne on kyllä kerrottu muutaman kerran ettei yksi mies merkitse ympäristölle mitään.
Siis jos ei saa pimperoa ei jaksa kiinnostaa mikään ilmastonmuutos. Minä minä minä.
Kamoon hei, aika väsynyttä.
Naiset saastuttavat maapalloa koska he niitä lapsia tänne tekee.
Miehet vain siittää ja nainen voi tehdä abortin.
Lapsen tekopäätös on aina naisella eikä mies voi vaatia aborttia.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos ei saa pimperoa ei jaksa kiinnostaa mikään ilmastonmuutos. Minä minä minä.
Ja kauhea uho miten hän nyt yksin tuhoaa maapallon. Prinsessaharha on laimea sana kuvaamaan tuota mutta jotain sinne päin menossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä se on se miesten ja naisten välinen ero. Mies tarvitsee naista, nainen ei tarvitse miestä elääkseen hyvää elämää.
Aikas yleinen naisten keskustelipalstojen lanka: "mistä löytäisin miehen".
Näin viiskybäisenä 20 vuotta pulmusavioliitossa eläneenä miehenä voin tällä tietoa sanoa, että ikipoikamiehenä ilman naista eläminen olisi ollut vähintään yhtä laadukasta.
Muutama vuosi ja sitten saapi elämänsä takaisin. Kämppä on maksettu ja penskat omillaan, joten voipi potkaista kultaisen rouvan ulos unelmakämpästään. Minulla on varaa ostaa hänet ulos,.mutta hänellä ei ole koskaan varaa ostaa minua ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tämä se on se miesten ja naisten välinen ero. Mies tarvitsee naista, nainen ei tarvitse miestä elääkseen hyvää elämää.
Osa naisista on valmis tekemään suurinpiirtein mitä tahansa löytääkseen hyvän miehen, joten yhden aseksuaalin mielipide on poikkeus joka vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saastuttavat maapalloa koska he niitä lapsia tänne tekee.
Miehet vain siittää ja nainen voi tehdä abortin.
Lapsen tekopäätös on aina naisella eikä mies voi vaatia aborttia.
Ja vielä vähemmän merkitystä on sillä miehellä joka ei edes siitä.
Montako aloitusta aiheesta ajattelit tehtailla tänään?
Kato ne naiset joita haikailet ei löydy täältä vauvapalstalta. Haaskaat aikaasi ja sitten ihmettelet kun deittailet edelleenkin sitä nyrkkikyllikkiä. Ketään muuta se ei hämmästytä.
Voi hitsi. Antakaa ny joku tolle. Kohta muailma on kusessa
Jos et välitä ihmisistä yleisesti, niin et välittäisi omista lapsistasikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista on valmis tekemään suurinpiirtein mitä tahansa löytääkseen hyvän miehen, joten yhden aseksuaalin mielipide on poikkeus joka vahvistaa säännön.
Aloitus kertoo miehestä joka ei välitä lainkaan muista elollisista ja kiukuttelee kun ei saa naista. Aika hyvä osoitus ettei osa miehistä tee mitään saadakseen naisen, kitisee vain.
Vaikka saisit naisen niin ei sinun edelleenkään ilmastonmuutoksesta tarvitse välittää.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsette vain miehen siemenen.
Miehillekin riittää flesu, teillä nyt vain on jalat siinä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Heheh, aikamoinen yksinkertaistus, mutta jos ei ole lapsia eikä usko uudelleensyntymään, voi elää huoletta miettimättä tulevia sukupolvia. Itse en edes töitä jaksa tehdä, kun tästä maasta ollaan hyvää vauhtia tekemässä Ruotsin kaltaista kalifaattia. Ei maksa vaivaa olla rakentamassa heille yhtikäs mitään. Sitten kun keho alkaa sanoa itseään irti tai tämä nykyinen tilanne alkaa näytää e-afrikalta, voi päättää päivänsä hyvillä mielin, elämästä nauttineena. Sitä jos mitä Luoja olisi halunnut. Kuka pölvästi kärsisi sen vuoksi, että muiden jälkeläisillä olisi parempi elämä, sinun hyvinvointisi kustannuksella, ihan päätöntä elämää, varsinkaan kun ei haluta töistä maksaa edes tukia enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tässäpä taas u li -miehille uusi aihe, jonka puolesta voi nousta barrikadeille. "Me miehet kuljetaan omia polkuja ja kostetaan teille jännämiesten perheille tuhoamalla maapallo." Onhan tämä tietysti ihan varteenotettava uhkaus, koska tämä on suunnilleen ainoa asia, jota heiltä odotetaan muiden hyväksi.
Unohtavat vain että tässäkin asiassa ovat oikeasti ympäristön kannalta merkityksettömiä.
No mutta nehän kerää sitä valtavaa MGTOW-porukkaansa kasaan ja sillä porukallahan sitten voivat "jakaa tietoisuutta", että ympäristön eteen ei ainakaan kannata tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamoon hei, aika väsynyttä.Heheh, aikamoinen yksinkertaistus, mutta jos ei ole lapsia eikä usko uudelleensyntymään, voi elää huoletta miettimättä tulevia sukupolvia. Itse en edes töitä jaksa tehdä, kun tästä maasta ollaan hyvää vauhtia tekemässä Ruotsin kaltaista kalifaattia. Ei maksa vaivaa olla rakentamassa heille yhtikäs mitään. Sitten kun keho alkaa sanoa itseään irti tai tämä nykyinen tilanne alkaa näytää e-afrikalta, voi päättää päivänsä hyvillä mielin, elämästä nauttineena. Sitä jos mitä Luoja olisi halunnut. Kuka pölvästi kärsisi sen vuoksi, että muiden jälkeläisillä olisi parempi elämä, sinun hyvinvointisi kustannuksella, ihan päätöntä elämää, varsinkaan kun ei haluta töistä maksaa edes tukia enempää.
Sinulla ei hirveästi taida ihmisiä olla elämässäsi. Tuolla ajatustavalla, miksi maksaa vaivaa edes elää?
Jossain määrin ymmärränkin sinua ap mutta..ei se ny hvetti niin herkkua ole elämä naisen kanssa kuin luulet😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamoon hei, aika väsynyttä.Heheh, aikamoinen yksinkertaistus, mutta jos ei ole lapsia eikä usko uudelleensyntymään, voi elää huoletta miettimättä tulevia sukupolvia. Itse en edes töitä jaksa tehdä, kun tästä maasta ollaan hyvää vauhtia tekemässä Ruotsin kaltaista kalifaattia. Ei maksa vaivaa olla rakentamassa heille yhtikäs mitään. Sitten kun keho alkaa sanoa itseään irti tai tämä nykyinen tilanne alkaa näytää e-afrikalta, voi päättää päivänsä hyvillä mielin, elämästä nauttineena. Sitä jos mitä Luoja olisi halunnut. Kuka pölvästi kärsisi sen vuoksi, että muiden jälkeläisillä olisi parempi elämä, sinun hyvinvointisi kustannuksella, ihan päätöntä elämää, varsinkaan kun ei haluta töistä maksaa edes tukia enempää.
Ei minua rehellisesti heilauta pätkääkään vaikka joka päivä uutisoitaisiin naisten joukkora iskauksista.
Minä en sellaista tee joten se saa riittää. Jos näen naisen kirkumassa apua ja siinä on ympärillä porukkaa niin oletan että siellä ollaan kumia vailla. Niitä mulla ei ole mukana joten jatkan matkaani.
Eikö tossa just mies perustellut, miten miehen pitää pitää yllä korkeaa elintasoa? Että aikamoinen ajatusharha on nyt menossa.