Nyt saa kivittää mut...
Jätin eilen 11-vuotiaan lapsenvahdiksi kahdelle pikkuveljelle ja kävin baarissa !
Kommentit (43)
Minä olen nyt alkanut jättää 12v esikoisen vahtimaan pukkusiskoaan 4v jos käyn lähikaupassa eli olen 5min poissa.
Pidemmäksi aikaa en uskalla juurikin sen takia että jos jotain kuitenkin sattuu.
Miten jollain tulee edes mieleen jättää illalla lapset keskenään tunneiksi? Hirveetä edes ajatella miltä niistä lapsista tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:36"]Mitä jos olisi ollut jokin hätätilanne? Pikkuveljelle juuttunut leivän pala kurkkuun ja meinaa tukehtua? Oikosulku sähkölaitteessa ja tulipalo? Kyllä, sinä olet huono äiti. 11-vuotias ei ole niitä pikkusisaruksia tehnyt eikä hänen kuuluisi olla heidän hoidostaan vastuussa.
[/quote]
vainoharhainen lammas
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:16"]Minä jouduin vahtimaan 3v nuorempaa pikkusiskoani usein ollessani 11-13v kun äiti riekkui baarissa. Aluksi oli kivaa olla kaksin. Siis ehkä ensimmäiset kaksi kertaa. Sen jälkeen sisko itki jatkuvasti äitiä kotiin, minua pelotti ja itketti. Yritettiin soittaa äitille, ei vastannut. Tuli pienessä humalassa (ei siis mitenkään kännissä) ja alkoi märistä että hän ei saa viettää yhtä iltaa ilman lapsia, miksi pitää kokoajan soitella jos ei ole mitään hätää, miksi hän ei saa omaa rauhaa, hän on huono äiti. Siinä minä 12v rauhoittelin ettei ole huono äiti, saa mennä, saa tehdä..
Äiti tuli yleensä ennen puolta yötä takaisin, kerran tuli vasta neljältä. Pikkusisko ei saanut nukuttua koko yönä vaan itki. Äiti ei vastannut, sanoi kotiintullessaan laittaneensa puhelimen kiinni kun sisko soitteli.
Olet paska äiti ap, kuten minunkin äitini. Hän on samanlainen marttyyri kuin sinäkin, ihan kuin meidän lasten pitäisi osata olla yksin. Vaikka lapsesi olisivatkin vastuullisia ja fiksuja, he ovat LAPSIA ja kaipaavat äitiään!
Terveisin 22-vuotias yksinhuoltajaäitin kasvatuksen tulos
[/quote]
<3