Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää koskaan vastasyntyntttä vauvaa :(

Vierailija
19.07.2014 |

Eilen iski kunnolla se realiteetti, etten enää koskaan saa kokea sitä alkua vastasyntyneen vauvan kanssa. Vauvani on jo kuukauden ikäinen ja kasvaa kohisten, mikä tietenkin on hienoa. Meillä on lapsiluku täynnä, ja tuntuu vähän haikealta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli tuo tunne jo synnytyshuoneessa kun nuorimmaiseni sain. Häntä katsoessani tuli tietynlainen haikeus, tämä on viimeinen.

Ymmärrän mitä tarkoitat.

Vierailija
22/25 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuu! Ei enää koskaan vastasyntynyttä tähän perheeseen! Nuorin kohta 8 kk ja koko ajan helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensimmäinen vauva nyt 4kk vanha. Olen 20-vuotias ja aikaahan on tehdä vielä vaikka kuinka monta lasta, mutta halutaan miehen kanssa max 2 ja tuntuu niin haikealta että olen "käyttänyt" jo toisen raskauden ja synnytyksen.

Eihän se itsestäänselvyys ole että saataisiin edes sitä toista lasta, joten täytyy nyt nauttia ja keskittyä tähän ensimmäiseen ja ajatella sitä toista vauvaa joskus myöhemmin.

Vierailija
24/25 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla unelmiin kuuluu se aika ku lähdin synnyttämään.Ihana olla ku hoidetaan ja tykkään synnyttää,vaikka se on tuskaakin mut kipulääkettähän saa.Se kun lapsi nostetaan mahan päälle kruunaa kaiken.

Vierailija
25/25 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmas tulossa ja sitten ei enää. Voihan niitä haikeita hetkiä tulla, kun joutuu luopumaaan jostain ajanjaksosta, mutta onhan niitä toivottavasti tulevaisuudessakin, kun esim. omat lapset saavat lapsia, niin saa nauttia vastasyntyneistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi