Muita kenellä ei ollut rakkaussuhteita nuoruudessa?
Mulla ei ollut teinirakkauksia ja parisuhdetta opiskeluaikoina vaikka olisin halunnut. Ensimmäisen parisuhteen sain vasta 31-vuotiaana. Onko muita samanlaisia? Jäinkö jostain paitsi?
N33
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei 25v mennessä ole ollut parisuhteessa niin silloin tulevaisuus ei näytä valoisalta!
Itse olen ollut niin hyvän (tai huonon) itsetunnon omaava, että olen ollut toistaiseksi mieluummin sinkkuna kuin yrittänyt olla väkisin kenenkään kansssa parsuhteessa. Se kun ei jostain syystä ole toistaiseksi ole synynyt ja tai muodostunut luontevasti ja jotenkin mutkattomasti.
Olen iloinen siitä, että vaikka minulla ei ole ollut mahdollsiuutta elää parisuhteessa, niin olen päässyt treffeille ja voinut tavata ja kohdata muutoin enemmän ja vähemmän potenttiaalisia kumppaniehdokkaita. Erityisen iloinen ja hyvillläni olen siitä, että elämässäni on aina ja tai ainakin niin kauan kuin jaksan muistaa ollut niin naisia (/tyttöjä) ja miehiä (/poikia) läheisinä ihmisinä.
Aikansa minua harmitti se kun mediassa esiintyneissä "ikisinkuista" tositui usein hyvin samat kliseet ja ennakkoasetelmat. - Kun alkukesästä Hesarin toimitus haki juttuaan varten henkilöitä, jotka ova vanhempia neitsytä (/poikuus tallella) niin hetken mietin, että vasaisinko heidän kutsuunsa. - En lopulta vastannut.
Miksikö? Ehkä eniten siksi, että en osaa kuvata tai kertoa omaa elämäntarinaani pitäen valintojani ja päätöksiäni olevan kiinni, jotenkin erityisesti siitä, ettei olen ollu koko ikäni "ilman".
Toisinaan olen kohdannu tällä palstalla huomautteluja, kuinka pitäsi mennä vaikka "alan ammatilaisela" ostamaan "alan palveluita" jotta mnkin vosiin joskus "saada..." Mutta mitä tuo muuttaisi?
Seksi ja parisuhde ova luonnollsia asioita, enkä halua niiä erikseen jalustalle nostaa. Niihin aukeaa ja mahdollistuu toisille tilaisuus. Ehkä ja mahdollisesyi minullekin joskus. - Asekuaali en koe olevani. - Niin enkä ole eriyisen uskovainen, saati homo, enkä edes asua ja elä mitenkään erityisen syrjässä.... Elämä se on toisinaan aika ihmeellistä.
Se yksi noin 40 vuotias
Oli vamaaan joitakin poskeeen ottoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun sydäntä särkee katsoa tuolla ulkona kaikkia söpöjä nuoria pareja ja sitten tajuta, ettei mulla ole koskaan ollut mitään tuollaista. Ja tuskin tulee koskaan olemaan.
t. ikisinkku 32v
Olen sinua vanhempi. - Ja kyllä minullakin on hetken, jolloin syyhyää ja v-tut-taa ja pahasti kun huomaan olevani sinkku, jolla ei, eikä ole koskaan ollut ketään, jonka olsi kokenu ja tuntenut omaksi Kumppaniski, Erityiseksi ja Rakkaaksi. Mutta katkeroituneeksi en ole vielä -koputtaa puuta- ajatellut ryhtyä. Eihän sitä tiedä, missä ja milloin sen mahd Oman Rakkaansa kohtaa ja löytää. Plaah näitä kliseitä; mutta minkäs teet.
Ei ole ollut. Yhden kanssa kävin viime vuonna treffeillä, mutta se löysi sitten itselleen rikkaan kumppanin. Homon on vaikea löytää seuraa, jos ei tykkää läskeistä eikä kaiken maailman oudoista fetisseistä vaan haluaisi vain normaalia rakkautta.
M 35
Vierailija kirjoitti:
Teininä panetti jatkuvasti, joten oli pakko olla aina tyttöystävä.
Mulla oli teininä tyttöystävä, jolta en saanut koskaan. Sitä ei kiinnostanu. Tästä sain kuvan, että naiset eivät edes halua seksiä. Noh, tästä kokemuksesta oppineena tajusin ettei naiset ole mua varten. Nyt olen ollut sinkkuna jo vuosikymmeniä.
M43
Mä oon 25 enkä ole koskaan seurustellut. En ole ikinä käynyt treffeillä tai mitään vastaavaa. Kukaan ei ole koskaan kertonut olevansa minuun ihastunut tai toisinpäin. Kaikki parisuhdekokemukset siis kerta kaikkiaan aivan nollassa.
Mutta mikäs tässä ollessa. En oikeastaan edes voisi kuvitella itseäni parisuhteeseen. Olin jo lapsena oman tieni kulkija ja viihdyin hyvin yksin. En tarvitse huomiota tai hyväksyntää. Ja siis tosiaan olen päälle päin ihan tavallinen nuori nainen, opiskelen ja käyn töissä ja mulla on kavereita.
Mulla. Ja kauheat traumat kun en silloin kelvannut kenellekään enkä nyt. Yhden miehen olen vaan saanut ja ero tuli siitäkin. Inhottaa hoitaa yksin kaikki. En meinaa jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut. Yhden kanssa kävin viime vuonna treffeillä, mutta se löysi sitten itselleen rikkaan kumppanin. Homon on vaikea löytää seuraa, jos ei tykkää läskeistä eikä kaiken maailman oudoista fetisseistä vaan haluaisi vain normaalia rakkautta.
M 35
Kiitos tästä. - Itse olen heero ja voin vain kuvitella, että miten vaikeaa on kumppanin löytäminen jos on homo, vaikka paljon on ns. avauduttukin. - Itse huomais myös suhtautuvanii "taas" joihinkin Pridesta otettuihin uutiskuviin nenääni nurpistäen. Tarkoitan, että vaikka Pride on jo vuosia ollut monin avoin hyvällä asialla, niin miksi siitä otettuihin kuviin saadaan lähes poikkeuksetta tallennettua ne, jotka vain huonossa tapauksessa vain kasvattavat ennakkoluuloja, omalla "räväkällä" tyylillään. Mutta enhän minä näin saisi sanoa kun kuitenkin samalla iloitsen siitä, että erilaiset ihmiset saavat näkyvyytä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 25 enkä ole koskaan seurustellut. En ole ikinä käynyt treffeillä tai mitään vastaavaa. Kukaan ei ole koskaan kertonut olevansa minuun ihastunut tai toisinpäin. Kaikki parisuhdekokemukset siis kerta kaikkiaan aivan nollassa.
Mutta mikäs tässä ollessa. En oikeastaan edes voisi kuvitella itseäni parisuhteeseen. Olin jo lapsena oman tieni kulkija ja viihdyin hyvin yksin. En tarvitse huomiota tai hyväksyntää. Ja siis tosiaan olen päälle päin ihan tavallinen nuori nainen, opiskelen ja käyn töissä ja mulla on kavereita.
Missä asut? Haluaisitko lähteä treffeille
Ei minkäänlaista parisuhdetta itselläni tähän mennessä.
Olen 36-vuotias nainen.
Rakkautta haluaisin, olen erittäin romanttinen.
Se harmittaa, koska taitaa jäädä kokematta.
Välillä (usein) olen siitä hyvin surullinen.
Kaikki fyysinen. Oli ne sitten halit, pusut, seksit, onko jotain muuta, niiden ”menettämistä” en harmittele sitten yhtään.
Kaikenlainen lääppiminen, saati seksi kuvottaa minua.
Sain ekan parisuhteen 20-vuotiaana eikä mitään teiniseurusteluita ollut. Läheisin kontakti vastakkaiseen sukupuoleen oli pitkään koulun paritanssit. Eka suudelma pari kuukautta vajaa 20-vuotiaana. Ripari-iässä moni seurusteli mutta minulle se oli aivan vierasta silloin.
Vierailija kirjoitti:
35 oon, takana 0 suhdetta, neitsyt
Täysin sama.
Ne
Viisi
Palstanaisten
Vihaamaa
Kirjainta
...
!
Mulla oli pari suloista kesäromanssia siinä 19-23 iässä. Ei niistä ikinä kestäviä parisuhteita olisi tullut, johtuen niin erilaisista persoonista tai pitkästä välimatkasta ja erilaisista elämänsuunnitelmista, mutta hetken huuma oli jotain mahtavaa. Niitä on ihan kiva muistella nyt perheellisenä ja elämäni rakkauden kanssa eläessä, mutta samalla tavalla ihana on muistella huippuja kesätöitä ja niissä saatuja kavereita ja jotain nuoruuden biletys-edesottamuksia. Eli ei missaa mitään, jos ei tunne missanneensa.
En kokenut mitään tuollaista nuorempana. Mutta kummasti alkoi löytyä kiinnostuneita naisia kun olin kolmekymppinen, koulutukset yms kunnossa. Silloin pidin pään kylmänä, sillä jos en parikymppisenä kelvannut niin tuskin omana itsenäni myöhemminkään olisin kelvannut.
Nyt viiskybäinen, edelleen yksin ja kuten kolmekymppisenä, omasta tahdostani. Toisella kierroksella olevia ottajia olisi mielin määrin, mutta ei me minusta ole kiinnostuneet vaan siitä mitä ohessa tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Sain ekan parisuhteen 20-vuotiaana eikä mitään teiniseurusteluita ollut. Läheisin kontakti vastakkaiseen sukupuoleen oli pitkään koulun paritanssit. Eka suudelma pari kuukautta vajaa 20-vuotiaana. Ripari-iässä moni seurusteli mutta minulle se oli aivan vierasta silloin.
Tässä sitä huomaa, miten erilaisissa "piireissä" sitä ise on liikkunut ja elänyt. - Riparilla, jossa oli itseni lisäksi hieman vajaa neljäkymmentä nuorta. Meistä taisi "seurustella" ehkä kaksi tai kolme nuorta, joista yksi pari syntyi kahden riparilaisen välillä.... Lukion päättyessä rinnakkaisluokka mukaan lueuna meitä oli noin 50 ja seurustelevia nuoria oli noin kymmenesosa.... Mutta puheet ja uho oli kyllä oli monella ei parisuhteessa olevalla niin suuri, että se kuului ja näkyi kaikkialle.
Ne
viisi
palstalla
pelottavaa
kirjainta
Vierailija kirjoitti:
Jos ei 25v mennessä ole ollut parisuhteessa niin silloin tulevaisuus ei näytä valoisalta!
Ja mistähän sä sen luulet tietäväsi?
Kyllä mun sydäntä särkee katsoa tuolla ulkona kaikkia söpöjä nuoria pareja ja sitten tajuta, ettei mulla ole koskaan ollut mitään tuollaista. Ja tuskin tulee koskaan olemaan.
t. ikisinkku 32v