Väitän että...
Suurin osa "koliikkivauvoista" huutaa nälkäänsä.
99% yli- ja alipainoisista on syömishäiriöisiä.
Luottotietojen menetys on ihan vaan tyhmyyttä ja omaa syytä vaikka selittäisi mitä (poislukien tapaukset joissa vanhemmat ovat "kusseet" alakäisten lastensa luottotiedot).
Kommentoikaa ja väittäkää :)
Kommentit (8)
Väitän, että sulla ei ole ollut koliikkivauvaa.
Kahteen viimeiseen olen samaa mieltä. Ekasta ei ole tietoa joten en kuvittele mitään.
Väitän että kuulut siihen 1% ja kuvittelet olevasi rouva/herra täydellinen.
Väitän että pieni yli/alipaino ei välttämättä kerro syömishäiriöstä, vaan kyseessä voi olla vain piittaamattomuus terveellisistä elämäntavoista tai jopa tietämättömyys siitä miten kuuluisi liikkua ja syödä. Reilussa yli ja alipainossa on varmasti 99% kyse jonkinlaisesta syömishäiriöstä. Kukaan ei luonnollisesti/vahingossa/lääkityksen takia ole sairaalloisen yli tai alipainoinen.
Mä väitän että 100% naisista jotka haukkuu hoikkia naisia ja pitää vain ylipainoisia "muodokkaina" on itse ylipainoisia ja epätyytyväisiä siihen sekä näinollen kateellisia.
Kyllä, BMI 25-27, korkeimmillaan nyt raskauden jälkeen. Ei diagnoosia, mutta olen kyllä syömishäiriöinen. Toki tämä syömishäiriö olisi "hoidettavissa" samoin kuin alkoholismi, mutta tahto ei riitä. Mutta häiriö minulla on, ja huono motivaatio itsehoitoon.
Luottotiedoista samaa mieltä.
Koliikkiin en puutu. Meillä on itkuisilta vauvoilta säästytty.
Mun esikoinen oli koliikki(?)vauva. Myöhemmin olen miettinyt olisiko pitänyt toimia toisin... Vaikka sen hehkutetun täysimetyksen kustannuksellakin :(
Olen ylipainoinen, ja syömishäiriöinen.
-ap
???