Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä onglema siinä on että mies on ilman paitaa ulkona?

Vierailija
15.07.2021 |

Miehillä ei ole ulkonevia tissejä ja isoja nännejä niin kuin naisilla, miehillä on yleensä aika tasainen rinta ja hyvin pienet nännit, eihän miehet ja naiset ole lähellekään vertailukelpoisia keskenään, miksi naiset vaatii, että miehet ei saa olla ilman paitaa? Vai onko tämä pelkästään feministien tempaus?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäpä vielä, miten se ulkonevuus nyt sitten muuttaa koko asian? 

Vierailija
2/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole ulkonevia tissejä ja isoja nännejä

Ikävä kyllä hyvin monella miehellä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin, miksi tehdä ongelma kuin toisaalta feministit haluavat esitellä tissejään. Onko vaan ettei miehetkään jos ei naisetkaan saa?

Vierailija
4/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, koska minulla on käytännössä olemattomat tissit, voin ulkoilla ilman paitaa?

N32

Vierailija
5/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella näkemälläni miehellä on ollut isommat tissit kun minulla ja olen c-kuppi.

Jos kyse on siis vain rintojen koosta, niin saako a-kupin nainen oleskella missä vain yläosattomissa ilman paheksuntaa?

Vierailija
6/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha ja karvoitus näkyy. Harva mies on tarpeeksi lihaksikas että olisi visuaalinen näky ja miellyttävää silmänruokaa.

Vierailija
7/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ulkona, mutta kun paidattomat hikiset äijät tulevat ruokakauppoihinkin🤢

Vierailija
8/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se naisen rinta nyt loppujen lopuksi eroaa miehen rinnasta jos yritetään unohtaa se naisen rintoihin liittyvä seksualisointi?

Henkilökohtaisesti en välitä nähdä ketään ilman paitaa julkisilla paikoilla (poislukien rannat ja uimahallit), eli arvostan asiallisesti pukeutuvia ihmisiä. Toisaalta olen sitä mieltä, että samat säännöt sitten naisille, miehille, transihmisille, nuunsukupuolisille ja taisteluhelikoptereille, unohdetaan nykyinen kaksinaismoralismi jos kerran paidattomalle linjalle lähdetään.

Vierailija
9/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennetussa ympäristössä nyt ei vain ole hyvien tapojen mukaista kuljeskella yläosattomissa. Koskee ihan kaikkia. Kukaan ei halua katsella kenenkään kainaloita tai hikistä rintaa ihmisten ilmoilla. Omakotitalon pihalla, uimarannalla yms. paikoissa voi sitten hillua kevyemmässä vaatetuksessa.

Vierailija
10/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen miehen iho saattaa palaa. Ei ole terveellistä se.

Vierailija
11/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä nyt eroa onko rinta tasainen vai ulospäin, toinen herättää huomiota ja toinen ei.

Vierailija
12/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne miesten karvainen roikkuva vatsa ja rinnat saa kenet tahansa oksentamaan.

Vierailija
13/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen paidattomuus on sopivaa uimarannalla, kotona ja omalla pihalla, jonne ei ole näköyhteyttä esimerkiksi viereiseltä tieltä.

Muuten pidän yhtä sopimattomana kuin naisen esiintymistä yläosattomassa asussa.

Jos kulttuuri muuttuu sellaiseksi, että nännejä ja rintoja ei enää seksualisoida, tilanne on tietysti toinen. Suurella osalla yli 40-vuotiaista miehistä on runsaammat rinnat kuin itselläni.

Vierailija
14/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella näkemälläni miehellä on ollut isommat tissit kun minulla ja olen c-kuppi.

Jos kyse on siis vain rintojen koosta, niin saako a-kupin nainen oleskella missä vain yläosattomissa ilman paheksuntaa?

Siinä on se ero että miehillä ei kuulu olla tissejä, ne ovat vain läskiä mitä miehille kertyy mutta naisilla ne kuuluu olla, sillä ei ole merkitystä minkä kokoisia naisilla ovat.

Vierailija
15/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehillä rinnat ei ole seksuaalinen ruumiinosa kuten naisilla. Ei naiset masturboi miesten rinnalle, mutta miehet tekee niin naisten rinnoille.

Vierailija
16/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolten tasa-arvoisuuden mukaan siinä on sama ongelma niin miesten kuin naistenkin suhteen! Ajatteleppa hiukan tätä!

Vierailija
17/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ratkaisisitte se asian että jos mies ei saa olla ilman paitaa ja haluaa uimarannalla ottaa aurinkoa ilman paitaa niin kuin naiset, onko teidän ratkaisu se että mies alkaa käyttämään rintaliivejä?

Vierailija
18/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikeä, läskiä, karvaa, näppyjä, tatuointeja, nännit. Piiloon, kiitos.

Vierailija
19/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä nyt eroa onko rinta tasainen vai ulospäin, toinen herättää huomiota ja toinen ei.

Ai? En ikinä ole huomannut väkijoukkojen parveilevan riipputissimiesten ympärillä.

Vierailija
20/70 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on se ero että miehillä ei kuulu olla tissejä, ne ovat vain läskiä mitä miehille kertyy mutta naisilla ne kuuluu olla, sillä ei ole merkitystä minkä kokoisia naisilla ovat.

Ei kuulu olla? Kenen mukaan? Sinun? Rikkovat lakia ja tahallaan kasvattivat tissit? Mitä selität. Lähes kaikilla miehillä on jonkun asteen tissit. Isolla osalla suuret