Lidl myyjät
Lidlin myyjät juoruavat puhelimessa handsfreella koko ajan samalla kun työskentelevät myymälässä. Jos tarvitsee kysyä heiltä jostakin niin selvästi ärsyyntyvät, kun joutuvat keskeyttämään hetkeksi puhelunsa. Ärsyttää kuunnella ainaista höpinää, mitä teit eilen mihin meet tänään ym ym. Oletteko huomanneet samaa, itse en ole törmännyt vastaavaan missään muussa kaupassa..
Kommentit (28)
No ainakin myyjät on kaikki juuri teini-iän ohittaneita. Eikä yksikään heistä ole jättänyt hämähäkkiripsiään laittamatta. Yllättävää kyllä, on todella ystävällisiä myyjiä.
Jep kassapalvelut onkin ihan jees, eivät he puhu puhelimeen
Olen huomannut saman juoruamisen korvanapin kautta työkavereille ja ei se mielestäni oli hyvä asia asiakaspalvelutyössä. Toisaalta kuitenkin osaan ajatella, että se on ainoa ilo surkeassa työssä niin sallitaan se Lidlin työntekijöille.
Tällaista en ole huomannut. Sen olen kuitenkin huomannut, että ulkonäöllisesti Lidlin myyjät ovat kyllä aika kärkipäätä kauppaketjuista. Ei ole mitään elähtänyeitä eläkevuosiaan odottavia laiskimuksia, kuten parin kilpailevan ryhmän kaupoissa näkee. Lidliin menen jo pelkästään silmän ilon vuoksi.
Ei liene VAIN Lidl -myyjien ongelma, olen törmännyt tällaiseen muuallaKIN.
Onko Lidl vihaaja sama tyyppi joka vihaa Helsinkiläisiä? Ja nuoria?
En ole huomannut koska avauksen höpinät ovat puhdasta valhetta tai koskevat ainoastaan jotain tiettyä liikettä ja yhtä työntekijää.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin myyjät on kaikki juuri teini-iän ohittaneita. Eikä yksikään heistä ole jättänyt hämähäkkiripsiään laittamatta. Yllättävää kyllä, on todella ystävällisiä myyjiä.
Mitä yllättävää tuossa nyt on? Taidat vain itse suhtautua ennakkoluuloisesti tietyn näköisiin ihmisiin.
Juuri s-marketissa saman huomasin. Pikkuhiljaa lipunut myyjille tuo multitaskaamisen kulttuuri. Siinä kassatyön ohessa voi ihan hyvin neuvoa toista myyjää toisaalla myymälässä. Antaa siinä kassalla olevalle asiakkaalle huonon kuvan. Siis kassa juttelee siihen nappiinsa koko toimituksen ajan. En pidä, paheksun.
Ihan yhtälailla paheksun iltaisin myymälässä aloitettua siivoamista. Lidlissä varsinkin ihan höyrypäänä vetävät niillä koneillansa ja kun kassalla tulee 10 sekunnin tauko, pitää se aika käyttää toisten kassahihnojen putsaamiseen ja juosta takaisin omalle kassalle.
Lidlissä on mukavat myyjät.
Terveisiä Lauttasaaren Lidl-myyjille :)
Vierailija kirjoitti:
Juuri s-marketissa saman huomasin. Pikkuhiljaa lipunut myyjille tuo multitaskaamisen kulttuuri. Siinä kassatyön ohessa voi ihan hyvin neuvoa toista myyjää toisaalla myymälässä. Antaa siinä kassalla olevalle asiakkaalle huonon kuvan. Siis kassa juttelee siihen nappiinsa koko toimituksen ajan. En pidä, paheksun.
Ihan yhtälailla paheksun iltaisin myymälässä aloitettua siivoamista. Lidlissä varsinkin ihan höyrypäänä vetävät niillä koneillansa ja kun kassalla tulee 10 sekunnin tauko, pitää se aika käyttää toisten kassahihnojen putsaamiseen ja juosta takaisin omalle kassalle.
Olin reilut 10 vuotta sitten töissä S-marketissa, mutta enpä haluaisi olla enää jo pelkästään noiden korvanappijuttujen takia. Tuntuu, että ihan nyt viime vuosien aikana on kauppojen myyjistä alettu repiä irti kaikki, mitä saadaan. Mutta kuukausiansiot tuskit ovat nousseet samassa suhteessa. Itse sain palkkaa silloin 1300-1400 euroa kuukaudessa (brutto).
Imatralla, Mansikkalan myymälässä on ollut aina huippuhyvä henkilökunta. Nyrpeitä naamoja en ole nähnyt.
Ei henkilökunnan tarvitse kuitenkaan tekohymyä hymyillä, normi kohtelias olemus on OK.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista en ole huomannut. Sen olen kuitenkin huomannut, että ulkonäöllisesti Lidlin myyjät ovat kyllä aika kärkipäätä kauppaketjuista. Ei ole mitään elähtänyeitä eläkevuosiaan odottavia laiskimuksia, kuten parin kilpailevan ryhmän kaupoissa näkee. Lidliin menen jo pelkästään silmän ilon vuoksi.
Johtunee siitä, että Lidl on K- ja S-ryhmään verrattuna nuori ketju. Kukaan ei ole vielä ehtiny Lidlissä uraansa tehdä ja eläköityä.
Kaarinan S-marketissa myös työ haittaa selvästi myyjien handsfree-juoruilua. Lopetin käymisen.
Ei ole moista ongelmaa ainakaan Turun viilarinkadulla. Enkä ole huomannut moista muissakaan täälläpäin vuosien kuluessa. Porvoossa lienee ihan eri porukat töissä?
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan tehokkuusvaatimukset nääs. ;)
Myyjät ei häiritse mutta "aikuiset" miehet enempikin jotka räpläävät kännykkäänsä kassajonossa ja myyjä odottaa milloin saisi maksun ostoksista.
Söderkullan Lidlissä Sipoossa saa tosi ystävällistä palvelua! Ihana käydä siellä asioimassa 😊
Olen saanut Lidlistä hyvää kassapalvelua, mutta asiakkaat sen sijaan ovat olleet itsekkäitä kokomyymälänkailottajia ja kärrytunkijoita niin että ei edes Prismassa näe samanlaista.