Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säpinää varatun työkaverin kanssa, apua!

Vierailija
19.07.2014 |

Parin vuoden ajan on ollut työkaverin kanssa pientä juttua. Flirttiä, satunnaista yhteydenpitoa ja muutama känninen pusu + kerran ihan vaan nukuttu yö yhdessä. Aikoinaan meidän piti treffeille mennä, mutta toinen nainen tulikin kuvioihin ennen kuin ehdittiin. Mähän olen tietysti aivan ihastunut vieläkin, mutta yrittänyt olla pitämättä liikaa yhteyttä. Joka kerta, kun lopetan yhteydenpidon, ei mene kauaakaan kun hän itse ottaa yhteyttä. Nyt viimeiset puoli vuotta hän on seurustellut toisen kanssa ja ei ole oikein tarttunut mun satunnaisiin ehdotuksiin esim. käydä baarissa. Viime viikolla hän kuitenkin pyysi mua itse baariin ja oli koko illan halailemassa, otti mua koko ajan kainaloon ja selitti miten täydellinen tyttöystävä olisin ja selitti jotain että on luvannut itselleen että ei tee jotain.. En ymmärtänyt mitä, mutta ehkä pettää?

Tiedän että ei saisi flirttailla varatun kanssa tai tehdä näin eli en tarvitse kiitos mitään saarnoja, vaikka mitään konkreettista ei oo tapahtunutkaan, mutta en voi sille mitään että vieläkin oon aivan ihastunut siihen ja huomaan että sekin kyllä jotenkin pitää musta. En vaan ymmärrä mitä hän musta haluaa, kun kuitenkin asuu naisensa kanssa saman katon alla ja oon aiemmin saanut kuvan että niillä menisi ihan hyvin. Kuitenkin tuo viime viikkoinen käytös oli jotain aivan uutta, vaikka on ennenkin flirttaillut ja siitä on nähnyt että jotain pientä kiinnostusta mahdollisesti olisi.

En tiedä mitä ihmettä tehdä, kun en haluaisi toimia väärin, mutta silti tuntuu pahalta, kun tietää että se jollain tavalla varmasti musta välittää. Ja kuitenkin, kun samalla työpaikalla ollaan niin pakoonkaan ei pääse. :DD

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan, vähä sama tilanne itellä :(

Vierailija
2/12 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannattaisi kysyä mieheltä suoraan miksi ei treffeille aikanaan lähtenyt jos täydellinen tyttöystävä olisit. So simple.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua menettää ihailua, jota sulta saa. Se hivelee miehen egoa ja siksi pitää sua hihnassa. Sinä taas otat kaikki huomionospitukset innolla vastaan ja kuvittelet miehen olevan ihana kumppani. Mutta onko hän sellainen? Ei ole. Asuu avoliitossa ja flirttailee toisen naisen kanssa noin. Haluaisitko olla se, joka asuu siellä saman katon alla? Et.

Vierailija
4/12 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa vuodessa miehen suhteesta on hävinnyt uutuuden viehätys ja jännitys. Mies hakee ihailua sitten sinulta. Et ollut ykkösvaihtoehto tyttöystäväksi, mutta säpinään riität. Nyt kysymys kuuluu, riittääkö sinulle tällainen? Jos seurustelisitte, kestäisitkö sen, että mies hakisi ihailua muualta?

Vierailija
5/12 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan hyvä huomio ja ehkä pitäisi vain suoraan kysyä mitä hän musta tahtoo, että jos vaan piristystä niin jättää rauhaan. En haluaisikaan olla se, joka siellä asuu, että ehkä voisin avata silmiäni :D Se tuntuu niin ristiriitaiselta kun nauttii itsekin siitä huomiosta ja kaikesta, vaikka ei haluaisi että sattuu tämän enempää. Tuntuisi pahalta jos hän ei ollenkaan huomioisi yhtäkkiä, vaikka mitäpä järkeä tämänkään hetken huomioinnissa on, kun hän seurustelee. Kiitos näistä silmiä avaavista kommenteista! :)

Vierailija
6/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä vai tyhmä? Ei siis pahalla mutta ei erityisen hyvälläkään.

"Aikoinaan meidän piti treffeille mennä, mutta toinen nainen tulikin kuvioihin ennen kuin ehdittiin. Miestä saattoi kiinnostaa mutta ei ilmeisesti tarpeeksi kun toinen nainen meni edellesi.

"Nyt viimeiset puoli vuotta hän on seurustellut toisen kanssa ja ei ole oikein tarttunut mun satunnaisiin ehdotuksiin esim. käydä baarissa." Puoli vuotta on aika pitkä aika. Luulisi sinun sinä aikana hyväksyneen että miehellä on uusi naisystävä ja että teidän tilaisuus oli ja meni.

"Viime viikolla hän kuitenkin pyysi mua itse baariin ja oli koko illan halailemassa, otti mua koko ajan kainaloon ja selitti miten täydellinen tyttöystävä olisin ja selitti jotain että on luvannut itselleen että ei tee jotain.." Älä nyt vaan sano että sinusta on täysin normaalia että varattu mies halaile sinua ja selittelee kuinka olisit täydellinen tyttöystävä? Sitä paitsi, jos olisit oikeasti täydellinen tyttöystävä miehelle niin eikö hän olisi tarttunut tilaisuuteen jo silloin aikoja sitten kun teidän piti mennä treffeille? Mitä tuohon "tekemiseen" tulee niin mieshän puhui aivan selvästi panemisesta. Haluatko olla miehelle pelkkä pikku piriste hänen parisuhteensa keskellä?

"En vaan ymmärrä mitä hän musta haluaa, kun kuitenkin asuu naisensa kanssa saman katon alla ja oon aiemmin saanut kuvan että niillä menisi ihan hyvin." Okei, sain vastauksen alkuperäiseen kysymykseeni. Olet tyhmä. Mitähän luulisit varatun miehen haluavan sinusta jos alunperin jäit toiseksi toisen naisen takia? Nyt niitä valoja päälle ja sinkkuja katselemaan!

Vierailija
7/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani tyhmä, mutta toki hölmö ja ihastunut, ja naiivikin ehkä. :D Puhut sinänsä ihan totta, tiedän että ei pitäisi elätellä toiveita enää ollenkaan ja pitäisi unohtaa koko mies. Silti sitä toivoo että olisi vielä jokin mahdollisuus. Puoli vuotta on ehkä pitkä aika, mutta jos vähintään joka toinen viikko sen ihmisen näkee, ei se ole niin helppoa unohtaa. Puhumattakaan siitä että joka kerta, kun luovutan henkisesti enkä häntä mieti, hän sitten ottaa yhteyttä yhtäkkiä. Niin kävi tälläkin kertaa. Olen kyllä miettinyt onko sillä vaan jokin tarve saada multa huomiota, kun olen häntä seitsemän vuotta nuorempi. Ehkä mä olenkin tyhmä... :D

Ei tietenkään ole normaalia, mutta siksi juuri mietinkin että miksi tekee noin. Tähän liittyy paljon käänteitä, joiden kirjottamisessa menisi ikä ja terveys, mutta tietysti oot siinä oikeassa että jos se mun kanssa haluaisi olla niin se olisi.  

Vierailija
8/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on nyt lähinnä miehellä. Mutta sinuna yrittäisin unohtaa tämän. Harvoin ne oikeasti vaimojensa luota lähtee.

Vierailija
9/12 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään, jolla olisi ollut samanlainen tilanne?

Vierailija
10/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
11/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään, jolla olisi ollut samanlainen tilanne?

Flirttiä naimisissa olevan playerin kanssa työkuvioossa joo. Olen kuitenkin itsekin naimisissa ja paöjon paremman miehen kanssa enkä haluaisi vaihtaa. Sitä toista ei siis voisi vakavasti ajatella ja siksi ei haittaa, ettei hänkään ajattele vakavasti minua. Kumpikin saa huomiosta jotain elämäänsä. Mä tunnen sitä jännitystä vatsanpohjassa ja itseni viehättäväksi naiseksi, ehkä hänellä jotain vastaavaa itsetunnon buustausta. Se kuulostaa siis naiivilta, että haaveilee tuollaisen kanssa mistään oikeasta suhteesta. Pelimiehet (ja -naiset) ovat vain pelaamista varten. Elämä opettaa, kun ikää kertyy.

Vierailija
12/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä on liki kolme vuotta vanha ketju niin kertokaa ohmeessä, miten asiat ovat edenneet vai onko tilanne ennallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi