Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ARGH! Mielialat vaihtelee kymmenen kertaa minuutissa :(

Vierailija
18.07.2014 |

Ja näin on ollut aina, ei ole siis luultavasti mistään hormoneista/mielenterveyden ongelmasta kyse. On muuten raskasta.

Saatan hyvillä fiiliksillä suunnitella tulevaa... Olisi kiva muuttaa isolle paikkakunnalle, sisustaa asuntoa, tutustua ihmisiin.. On perhosia vatsassa ja kaikki tuntuu mahdolliselta. Sekunnin päästä mieleen syöksyy joku ikävä muisto tai ajatus, yhtäkkiä en halua tehdä muuta kuin pysyä neljän seinän sisällä tekemättä mitään. Sitten hetken päästä taas ripustelen vaikka pyykkiä, on niin mukavaa ja rentouttavaa, ai että kun on hyvä olla... Ja sitten esim. näen itseni peilistä, ja jumalauta kun on kaikki taas perseestä.

Mun on vaikea tehdä sitovia suunnitelmia edes parin päivän päähän, koska niiden parin päivän aikana ehdin monta kertaa olla sitä mieltä etten halua tässä elämässä tehdä yhtään mitään ja voi itku kun tuli luvattua sitä ja tätä. Miksen voi vaan olla tasapainossa? :(

Tahdon mainita, etten kuitenkaan ole sellainen "vahva persoona" joka huonona päivinä ankeuttaa kaikki muutkin läsnäolijat. En koskaan mene esim. kahville kaverini kanssa täytenä myrskyn merkkinä, jos olenkin hiukan apea niin innostun helposti toisen innostuksesta. Vastaavasti, jos porukalla lähdetään juhlimaan ja joku on huonoilla fiiliksillä, niin ne tarttuu helposti muhunkin.

Jos olisin parisuhteessa, niin en pystyisi jättämään riitoja sopimatta ja jatkamaan omia juttuja niin kuin ei mitään, koska sellaiset jää painamaan mieltä. Mut saisi helposti murrettua, helposti loukattua ja helposti surulliseksi, mutta toisaalta yhdellä halauksella taas iloiseksi.

Vihaan tätä vuoristorataa :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo sentään menee viikon parin syklissä. Ja nykyää jo hieman tasaisemmin, vaikka kyllä sitä tulee muutettua, haettua opiskelemaan ja sun muuta välillä ja sitten jonkin ajan päästä miettii, että mitä hittoa? Vanha kämppä oli ihan hyvä. Noin esimerkiksi.

Vierailija
2/2 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lääkitys kyseiseen vaivaan. Minulla oli samanlaisia vaivoja mutta en ollut mitenkään itsetuhoinen, en satuttanut toisia enkä ollu vakavasti masentunut silti sain diagnoosin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Lääkitys on ok ja olo sekä asioiden hoito on helpottanut :) myös mieliala pysyy kurissa (temperamenttinen olen muutenkin joten välillä ahdistun ja kilahtelen, se on normaalia). On mukava suunnitella asioita kun voi seisoa päätöstensä takana ilman ahdistusta ja paniikkia. Enkä nyt tarkoita että teissä tätä "tautia", tuli vain mieleeni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla