Sinkkuihminen. Mitä teet tänään?
Itse pitäisi käydä ostamassa kengät. Mutta ehkä säästän sen huomiselle kun pitkä ja tylsä lauantaipäivä. Voisi hakea namia ja pari olutta.
Sinkkutäti 47
Kommentit (46)
Lähden rauhalliselle kävelylle metsään ja poltan vesipiipustani pienet hatsit Pyhää Yrttiä.
Vierailija kirjoitti:
Pian lähden toiselle pitkälle lenkille ja sitten siivoan tai järjestelen asunnon. Kokkaan. Suunnittelen viikonlopulle jotakin erityistä.
Oletpa reipas 👍
Vierailija kirjoitti:
Lähden rauhalliselle kävelylle metsään ja poltan vesipiipustani pienet hatsit Pyhää Yrttiä.
Peukut metsälle, hyihyit yrtille..
Kaverin luona saunomassa tänään. Huomisesta en tiedä vielä, enköhän jotain keksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin luona saunomassa tänään. Huomisesta en tiedä vielä, enköhän jotain keksi.
Mukavaa iltaa :)
Nyt makoilen viltin alla kissani kanssa. Kohta lämmitän ruokaa mikrossa ja laitan kissallekin ruokaa. Ripustan pyykit, kun kone on valmis. Mahdollisesti lämmitän saunan. Sen jälkeen menen nukkumaan ehkä klo 22-23. Väsyttää, koska en saanut unta viime yönä.
Olen ja löhöän.
Tänään tehnyt töi 5h ja ulkoillut 2h.
Vierailija kirjoitti:
Menen rakastelemaan.
Tuommoisesta ei juurikaan ole mielikuvaa 🤔
Voisin ottaa vartin torkut ja loppuillan katsoa netflixiä. Jos katson torkutta niin varmasti nukahdan kesken kaiken ja sitten kun herään yöunille ei enää nukuta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt makoilen viltin alla kissani kanssa. Kohta lämmitän ruokaa mikrossa ja laitan kissallekin ruokaa. Ripustan pyykit, kun kone on valmis. Mahdollisesti lämmitän saunan. Sen jälkeen menen nukkumaan ehkä klo 22-23. Väsyttää, koska en saanut unta viime yönä.
Kissa ois kiva 😻 Ja sauna.
Saunan lämmitän ja lonkeroa saunan päälle 😅
Vierailija kirjoitti:
Olen ja löhöän.
Tänään tehnyt töi 5h ja ulkoillut 2h.
Löhöilykin välillä hyvästä 👌
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tuhlaa lonkeroa ja kaataa sitä saunan päälle.
Opiskelin. Kävin kävelyllä. Juttelin naapurin kanssa, tekstailin kaverille. Opiskelin lisää. Kävin kirjastossa, postissa, apteekissa ja Alkossa. Olen syönyt mitä on ruokia valmiina kaapissa. Nyt lepäilen loppuillan lukien ja musaa kuunnellen ja manzanillaa siemaillen. Ehkä katson jalkapallomatsinkin.
Olen mökillä. Katselen ulos. Kirjoittelen kommentteja. Sauna lämpiää. Saunon. Syön. Lueskelen. Katson televisiota ja käyn unten maille, ellei hanhimuutto vilkastu ihan mahdottomaksi. Ihanhan tuo vaikuttaa taas kiirepäivältä!
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa vartin torkut ja loppuillan katsoa netflixiä. Jos katson torkutta niin varmasti nukahdan kesken kaiken ja sitten kun herään yöunille ei enää nukuta.
Kello soimaan torkuilta
Vierailija kirjoitti:
Naminami
Pian lähden toiselle pitkälle lenkille ja sitten siivoan tai järjestelen asunnon. Kokkaan. Suunnittelen viikonlopulle jotakin erityistä.