Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näitä pikkuprinsessoja tulee?

Vierailija
18.07.2014 |

Sukulaismökillä oli käymässä esiteini-ikäinen tyttö, joka ei suostunut käymään ulkohuusissa. Lähtivät sitten enne aikojaan takaisin kaupunkiin.

Tuttavan kaupunkilaislapset eivät voi mennä kesäleireille, kun on hyttysiä ja sisävessat puuttuu.

Sukulaispoika 15v ei voi vaihtaa renkaita polkupyöräänsä itse, kun kädet likaantuu.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuhhhhh, vessassa voi olla käärme, joka tunkeutuu anaaliin. Uuh uuh, ihanaa. Palstamamman reipas tyttö juoksee toisenkin kerran hyysikkään. Uuuuuhhhhh

Vierailija
42/66 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lapsena en mennyt koskaan ulkovessaan koska pelkäsin hämähäkkejä. Nykyään vieläkin araknofobia. Oletko varma jos ei ole jotain tällasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös fobioitakin voi hoitaa jollain? Ja onhan kaupungissakin hämiksiä..

Vierailija
44/66 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös fobioitakin voi hoitaa jollain? Ja onhan kaupungissakin hämiksiä..

Vierailija
45/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:38"]

Mun 14v tyttö ei suostu ulkohuussiin. Ymmärrän varsin hyvin, inhosin itsekin niitä nuorena. Silti kyllä mielellään esim. Kalastaa ja suolistaa kalat itse ja ei pelkää käsiään työntää työhön kuin työhön. Mutta se paskakeko ulkovessassa on sille kauhistus.

Mutta minun inhokki on ihmiset, jotka koko ajan haukkuu muiden lapsia ja nuoria

[/quote]

Tyttäresi paskantaa parfyymia? Pyyhkiikö peräpäänsä itse?

[/quote] no mieti itse. Vaikka maalla asuin itse, vihasin niitä vessoja, joissa oli korkea paskatorni ja kärpäset surisi. Tyttö paskantaa parfyyminsa mieluummin vaikka metsään, kuin kykkii pöntöllä, missä saa pelätä, että paskakärpäset on perseessä kiinni

[/quote]

Siis herrajumala. Kuinka huonostihoidettuja ulkovessoja teillä oikein sitten on? Meillä ei paska haise, kärpäset soi eikä ulosteetkaan vilkuttele hakkeen alta. Puhdasta vettäkin löytyy kannusta käsien ja piparin pesuun. Mielelläni minä tuolla istun,ovi auki aurinkoiselle merelle ja vauvapalstaa selailen.

Lapsuudessani vihasin vain talvista ulkohuussia kun piti pimeässä ähertää ja palelti niin jumalattomasti. Tuon mökin vessa ei ollut myönnetään yhtä siisti kuin nykyisen, mutta vessanhan tekee asukkaat. Siitä vain "siivoamaan".

Vierailija
46/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:54"]Terttu?

[/quote]

Kerttu?

[/quote]

Kärtty?

Vierailija
47/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurttu?

Vierailija
48/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:31"]Kurttu?

[/quote]

Taina?

Vierailija
49/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:55"]Hyvin pidetty huussi on siisti ja hajuton. Tulee kai sinne huussin alle korkea paskakasa jos sitä ei tyhjennä välillä. Siinä sitten ihmetellään että onpa epämiellyttävää. :D

[/quote]

Niin olen mä sellaisia telkkarista nähnyt. Todellisuus on vaan ihan jotain muuta. Kierreltiin vuosia sukuloimassa ja mökeillä. Ulkohuussit järjestäen olivat sellaisia järkkyjä lautakasoja. Hämähäkit vilisi ja verkkoja joka puolella. Se löyhkä oli kamala ja kärpäset pörräs ja kutitti. Ällötti se kurottava paskakasa, ettei tosiaan tökkäis persiiseen.

Jännä, että se käymälän tyhjennys oli joka kesä vieraiden tehtävä.

Nyt olen viitisen vuotta pysynyt lomat poissa noista paikoista, vaikka kuinka pyytävät. Eivät enää kehtaa tulla meillekään, kun eemme tee vastavierailua.

Vierailija
50/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:33"]Sukulaismökillä oli käymässä esiteini-ikäinen tyttö, joka ei suostunut käymään ulkohuusissa. Lähtivät sitten enne aikojaan takaisin kaupunkiin.

Tuttavan kaupunkilaislapset eivät voi mennä kesäleireille, kun on hyttysiä ja sisävessat puuttuu.

Sukulaispoika 15v ei voi vaihtaa renkaita polkupyöräänsä itse, kun kädet likaantuu.

[/quote] mä oon ihan landelta ja en mene mökkeilemään hyttysten ja ulkovessan takia. En lapsenakaan suostunut esim kaivamaan perunoita maasta, koska kynsien alle olis menny multaa. Eli ymmärrän noita nuoria oikein hyvin. Ja mulla ikää 40v.

Vierailija
51/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoo joka oikeesti hajoilen täällä noille nimiehdotuksille.? Pakko mennä nukkuun ennenkuin ulvon naurusta. =D

Vierailija
52/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoisia sukulaisia ja tuttavia sinulla tuntuu olevan.

Vierailija
53/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se 15-vuotias sukulaispoika ei osaa vaihtaa niitä renkaita. Joku sukulaistyttö voisi olla pätevämpi ;)

Vierailija
54/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:51"]

Olenko ainoo joka oikeesti hajoilen täällä noille nimiehdotuksille.? Pakko mennä nukkuun ennenkuin ulvon naurusta. =D

[/quote]

Päivi?

Vierailija
55/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tytöt osaa hihihi

Vierailija
56/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:44"]

Minäkään en ole suostunut enää viiteentoista vuoteen ulkohuussiin. Alaikäisenä minut raahattiin väkisin mökille joka helvetin kesäviikonloppu ja oli pakko käyttää ulkohuussia. Nyt kun olen aikuinen eikä minua voi pakottaa minnekään, en suostu lähtemään yhtään mihinkään missä ei ole toimivaa sisävessaa. Ei enää IKINÄ ulkohuussia.

[/quote]

Sitten et matkustelekaan kuin turistirysissä esim. ulkomailla. Jää olennaisin näkemättä, tarkoitan todellisia kokemuksia elämässä. Paska ja pieni jännitys kuuluvat niihin ;)

Vierailija
57/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä huusseista voi oikeasti mönkiä pyllylle jotain. Kerran amppari lensi huussin luukusta juuri, ennen kuin ehdin istahtaa. Onneksi en ollut vielä asioillani.

Iso-mummoani pisti huussin luukusta kyykäärme peppuun, kun tämä oli vessassa. Onneksi oli rasvaa pebassa, niin ei päässyt myrkkyä kauheasti verenkiertoon vanhuksella. :)

Itse välttelen välillä mökkeilyä juurikin epäsiistien ulkohuussien vuoksi. Siisteissä ulkovessoissa joissa on esimerkiksi ns. "vessanpytty" muovista valmistettuna, ovat ok. Ovatko nuo nyt niitä kuivakäymälöitä sitten, en ole varma.

Vierailija
58/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:51"]

[/quote]

Päivi?

[/quote]

Leena?

Vierailija
59/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkohuussi on hyvin hoidettu,niin ei kyllä haise eikä jätökset näy. Kun jokainen laittaa kuiviketta käytyään, niin alusta on siisti eikä juuri kärpäsiäkään surise!  Tyhjennys käy silloin myös helposti, kun jäte on jo alkanut maatua.

Vierailija
60/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullut, että kaikilla on jo nykyään kompostoiva huussi, joka on hajuton tai lähes hajuton.