Mistä näitä pikkuprinsessoja tulee?
Sukulaismökillä oli käymässä esiteini-ikäinen tyttö, joka ei suostunut käymään ulkohuusissa. Lähtivät sitten enne aikojaan takaisin kaupunkiin.
Tuttavan kaupunkilaislapset eivät voi mennä kesäleireille, kun on hyttysiä ja sisävessat puuttuu.
Sukulaispoika 15v ei voi vaihtaa renkaita polkupyöräänsä itse, kun kädet likaantuu.
Kommentit (66)
Lapsena kävin hyysikässä eli ulkovessassa. Ei pahempi kokemus kun muusta ei tiennyt.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:35"]Buahahahhahah, iihanaaa!! Mahtava tulevaisuus tiedossa :D
[/quote]
heidi ?
[/quote]
mari?
[/quote]
Kirsi?
[/quote]
Angelica?
[/quote]
Liisa?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:45"]Miks pitää vastata, jos ei liity suhun mitenkään.
terv 8.
[/quote]
Raili?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:44"]
Minäkään en ole suostunut enää viiteentoista vuoteen ulkohuussiin. Alaikäisenä minut raahattiin väkisin mökille joka helvetin kesäviikonloppu ja oli pakko käyttää ulkohuussia. Nyt kun olen aikuinen eikä minua voi pakottaa minnekään, en suostu lähtemään yhtään mihinkään missä ei ole toimivaa sisävessaa. Ei enää IKINÄ ulkohuussia.
[/quote]
Vannomatta paras. Kriisit vellovat eri puolilla maailmaa ja levottomuuksia lähialueillakin. Tilanteet muuttuvat ja voi olla, ettei sisävessat ole saatavilla sota-aikana.
Ai tää on taas sellainen ketju, missä jokaisen kerrostalomamman pikkupetterit ilolla juoksee ulkohuussiin ja rakastaa leikkiä mäkäräpilvessä, mutta muiden kakarat on....:D.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:47"]Ai tää on taas sellainen ketju, missä jokaisen kerrostalomamman pikkupetterit ilolla juoksee ulkohuussiin ja rakastaa leikkiä mäkäräpilvessä, mutta muiden kakarat on....:D.
[/quote]
Petteri?
En mäkään huusissa käy. Tai en käy edes mökeillä yms.
Fillarit huollatan alan ammattilaisella.
Onneksi olen aikuinen ja voin itse päättää tekemiseni.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:46"]Mitä ne kärpäset tekee? :D
[/quote] tunkee sun lörppäpilluun ja tekee pesän sinne
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:46"]Mitä ne kärpäset tekee? :D
[/quote] tunkee sun lörppäpilluun ja tekee pesän sinne
[/quote] ei kun palstamamma ruikkiivalkkarit vitustaan niiden päälle ja kärpäset hukkuu
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:50"]Joku veti herneen nekkuun :D
[/quote]
Maire?
Talvella sellainen jäätynyt paskatorni, missä liehuu vessapaperi lippuna on ihana, kun tunkeutuu aaveemamman uhkeaan pilluun. Mamma ei malta ulkohuussista tulla pariin tuntiin pois
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:52"]Talvella sellainen jäätynyt paskatorni, missä liehuu vessapaperi lippuna on ihana, kun tunkeutuu aaveemamman uhkeaan pilluun. Mamma ei malta ulkohuussista tulla pariin tuntiin pois
[/quote]
Kivat fantasiat sulla
Meidän Niko-Petteri se vasta mestari on, tekee vihdat koko suvulle, tehnyt 5 vuotiaasta lähtien ja nyt 13 vee. Niko-Petteri myös tyhjentää hyysikän, tosin kaasunaamari täytyy olla. On se vaan sellainen meidän Niko-Petteri.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:54"]Terttu?
[/quote]
Kerttu?
Hyvin pidetty huussi on siisti ja hajuton. Tulee kai sinne huussin alle korkea paskakasa jos sitä ei tyhjennä välillä. Siinä sitten ihmetellään että onpa epämiellyttävää. :D
Miks pitää vastata, jos ei liity suhun mitenkään.
terv 8.