Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä tämä nainen tarkoitta? Mies kysyy

Vierailija
18.07.2014 |

Työpaikallani on nainen, joka vaikutta ujolta, mutta ihan selvästi flirttaa minulle. Hätkähdin tätä jotenkin. Nainen on kaiken lisäksi naimissa, niin minäkin. Jäin miettimään, että tulkitsinko naisen katseen jotenkin väärin kuitenkin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:04"]

Minä en ainakaan flirttaile vaikka järestään kaikki miehet ovat luulleet niin katsoessani silmiin ja hymyillen hiukan. Minut on vain opetettu kohtelemaan näin henkilöä jonka kanssa satun olemaan tekemisissä jo lapsena ja kaikki sukulaiseni tekevät näin myös. Yksi poikaystäväni veti kilarit kun miespuolinen pikkuserkkuni tervehti minua silmiin katsoen ja hymyili. Oikeasti, se on vain kohteliasta katsoa silmiin ja hymyillä ilman mitään sen kummempaa.

[/quote]

Kaikki hyny ja silmiin katsominen ei suinkaan ole flirttiä. Kuten aloittaja kertoi, intensiivinen katse ja hymyily, tai sellainen hmn, en osaa kuvailla, mutta tavallinen hymy ei kyllä mielestäni ole flirttiä.

Vierailija
42/45 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hankala arvioida kun et yhtään kerro MILLAINEN katse, MITEN flirttaili...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:41"]

No hankala arvioida kun et yhtään kerro MILLAINEN katse, MITEN flirttaili...

[/quote]

silleen jotenkin intensiivisesti vaikkakin lyhyesti katsoo. ei kait ujoutensa vuoksi kauemmin kehtaa? ja hymyili samalla pienesti.

Vierailija
44/45 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus. pyydä se veskiin, ja hoida hommat.

Vierailija
45/45 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli intohimoinen katse, niin et tulkinnut väärin. Kai sen nyt halun voi lukea silmistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme