Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä tämä nainen tarkoitta? Mies kysyy

Vierailija
18.07.2014 |

Työpaikallani on nainen, joka vaikutta ujolta, mutta ihan selvästi flirttaa minulle. Hätkähdin tätä jotenkin. Nainen on kaiken lisäksi naimissa, niin minäkin. Jäin miettimään, että tulkitsinko naisen katseen jotenkin väärin kuitenkin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:25"]

Kuulostaa minulta. Toivottavasti et ole minun työkaverini :) Olen tosi ujo, mutta ihastun silti helposti hyvännäköisiin työkavereihin ja silloin saatan joskus varomattomasti hymyillä heille liikaa tai katsoa silmiin liian pitkään, vahingossa. En todellakaan tarkoita sillä mitään, koska olen naimisissa eikä ole aikomus tehdä mitään syrjähyppyjä. Minkäs sille voi, että on herkästi ihastuvaa tyyppiä. Ota kohteliaisuutena ja jätä asia sikseen, kun kumpikaan ei ole sinkku!

[/quote]

minkä väriset vaatteet sulla oli tänään töissä? tästä selviää oletko sä se. Aloittaja

Vierailija
22/45 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:25"]

Kuulostaa minulta. Toivottavasti et ole minun työkaverini :) Olen tosi ujo, mutta ihastun silti helposti hyvännäköisiin työkavereihin ja silloin saatan joskus varomattomasti hymyillä heille liikaa tai katsoa silmiin liian pitkään, vahingossa. En todellakaan tarkoita sillä mitään, koska olen naimisissa eikä ole aikomus tehdä mitään syrjähyppyjä. Minkäs sille voi, että on herkästi ihastuvaa tyyppiä. Ota kohteliaisuutena ja jätä asia sikseen, kun kumpikaan ei ole sinkku!

[/quote]

minkä väriset vaatteet sulla oli tänään töissä? tästä selviää oletko sä se. Aloittaja

[/quote]

Valkoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:25"]

[/quote]

[/quote]

Valkoiset.

[/quote]

mitä muuta väriä? millanen koru sulla oli? Aloittaja

Vierailija
24/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat vaatteet ja hopeinen koru kaulassa.

En flirttaillut tahallani. Näytät hyvältä ja katselen sua usein. Vartalosi tuo mieleen oman mieheni kropan.

Vierailija
25/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa... Mua on häirinnyt samalla aamujunalla kulkeva mies joka arkiaamu siitä lähtien, kun erehdyin hänelle hymyilemään ystävällisesti (asuu viereisessä talossa). Varmaan hänkin koki tämän jotenkin flirttailuna, koska nykyään tulee yhä lähemmäs ja lähemmäs odottamaan junaa ja istuu junassa aina minua vastapäätä ja vilkuilee ja virnuilee vienosti. Ällöttää. Muistan myös, kun entisessä taloyhtiössä tervehdittyäni naapurin miestä tämä ilmoitti, että on naimissa... En olisi voinut olla vähempää kiinnostunut.

Vierailija
26/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:11"]

Hohhoijjaa... Mua on häirinnyt samalla aamujunalla kulkeva mies joka arkiaamu siitä lähtien, kun erehdyin hänelle hymyilemään ystävällisesti (asuu viereisessä talossa). Varmaan hänkin koki tämän jotenkin flirttailuna, koska nykyään tulee yhä lähemmäs ja lähemmäs odottamaan junaa ja istuu junassa aina minua vastapäätä ja vilkuilee ja virnuilee vienosti. Ällöttää. Muistan myös, kun entisessä taloyhtiössä tervehdittyäni naapurin miestä tämä ilmoitti, että on naimissa... En olisi voinut olla vähempää kiinnostunut.

[/quote]

*Naimisissa*, hahahahaaa, niin tyypillistä ;D

Vierailija
27/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:54"]

[/quote]

[/quote]

Valkoiset.

[/quote]

mitä muuta väriä? millanen koru sulla oli? Aloittaja

[/quote]

Osuiko lähelle? Hopeinen koru. Enempää tuntomerkkejä en aio kertoa, ekaan viestiini viitaten :)

Vierailija
28/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko:

1. sillä on uudet piilarit ja silmät tuntuu kuivuvan päähän joten katse on ainakin alussa tuijottavampi. Lisäksi uusilla laseilla tarkennus menee eri tavalla joten jotain yksityiskohtaa saattaa katsoa pidempään

2. Katso peiliin omaa naamaasi. Onko siinä nenänpäässä joku syylä tai naamassa joku muu vastaava maamerkki johon ihmisen katse saattaa hakeutua vaikkei haluaisikaan tuijottaa

3. Nainen on väsynyt pelattuaan yökaudet jotain mörppiä ja katse tuppaa jäämään johonkin tuijottamaan vaikkei se mitään tarkoitakaan

jne

Vierailija
29/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:11"]

[/quote]

*reps* Miehillä on kyllä hyvä itsetunto =D

Vierailija
30/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon naimisissa, mutta hieman ihastunut työkaveriini. Työskentelee välillä viereisellä työpisteellä ja pakostakin hymy nousee naamalle ja sanat vähän sekoilee aina kun juttelen hänen kanssaan. Vilkuilen myös salaa hänen takapuoltaan ja käsivärsiaan ja unelmissani hän kaataa minut työpöydälläni ja panee minua pitkään ja hartaasti niin, että seinät rytisevät. En kuitenkaan aio pettää ja hänkin on varattu, mutta kyllähän tuo koiras piristää päiviäni. Kaipa tämä kesäkin pistää vähän hormonit hyrräämään ;)

Vierailija
31/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun kerran töistä lähtiessä tervehdin työkaveria (naista, olen itsekin nainen) muodostamalla huulillani sanan "Moi!" ja sain takaisin sellaisen "mitä helvettiä" -ilmeen. Myöhemmin tämä nainen kavereineen käyttäytyi lähelläni tavalla, jota voisi pitää työpaikkakiusaamisena. Ilmeisesti tuo äänetön "Moi" tulkittiin flirttailuksi.

Minulla on myös paha tapa hymyillä aivan omia juttujani samalla kun katse vaeltaa. Karsastuksen vuoksi saattaa vielä näyttää että katson ihan muualle, kuin oikeasti katson. Varmaan minua pidetään aika flirttiniä.

Ulkomaalaiset miehet nyt aina luulevat, että jos heidän kanssaan vaihtaa jonkun ystävällisen sanan ihan vain koska ollaan työkavereita, niin se on kutsu päiväkahveille.

Vierailija
32/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:41"]

No hankala arvioida kun et yhtään kerro MILLAINEN katse, MITEN flirttaili...

[/quote]

niin... lipoiko huulia? muljautteliko silmiä?? näyttikö poskeenottoa tms??? :) 

Vierailija
33/45 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taas tässä. Kiitos vastauksistanne. kuitenkin koko viikonlopun ajan on tuo nainen pulpahdellut mieleen välillä. KOskaan en ole vaimoani pettänyt, enkä tajua, miksi ajattelen tuota naista. Syy on kai että ujous + flirtti vaikutti jotenkin niin ja jos joku muu olisi flirtannu, en olisi kai niinkään kiinnitänyt huomiota? laittakaa vielä jotain kommentteja että voin niitä miettiä ennen työviikon alkua.

Vierailija
34/45 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene ja kysy. Sittenhän tiedät.

Vierailija
35/45 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ujona ihmisenä työpaikoilla hankaluuksia, koska toisaalta jos itselleni mukavasti vetäydyn täysin, enkä reagoi muiden olemiseen, minua pidetään yrmeänä/ylimielisenä ja eristetään jatkossa kokonaan. Siksi yritän aika ajoin osoittaa satunnaisilla hymähdyksillä ihmisille, että olen paikalla. Tarkoituksenani ei ole flirttailla. Uusien ihmisten kanssa työskenteleminen jännittää aina, ja se voi tuoda käytökseeni jännitettä, joka ei johdu mistään muusta kuin siitä, että pelkään mokaavani, en pidä siitä että työskentelyäni seurataan, ja että epämuodolliset kahvipöytätilanteetkin ovat vähän ahdistavia. 

Vierailija
36/45 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kumpikin naimisissa ja toivottavasti uskollisia puolisoillenne. Flirttailu on hupia, ei sen kummempaa.

Vierailija
37/45 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:41"]Työpaikallani on nainen, joka vaikutta ujolta, mutta ihan selvästi flirttaa minulle. Hätkähdin tätä jotenkin. Nainen on kaiken lisäksi naimissa, niin minäkin. Jäin miettimään, että tulkitsinko naisen katseen jotenkin väärin kuitenkin.

[/quote]

mitä sillä.on väliä mitä se oli, kun itsekin olet naimisissa??????

Vierailija
38/45 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:41"]Työpaikallani on nainen, joka vaikutta ujolta, mutta ihan selvästi flirttaa minulle. Hätkähdin tätä jotenkin. Nainen on kaiken lisäksi naimissa, niin minäkin. Jäin miettimään, että tulkitsinko naisen katseen jotenkin väärin kuitenkin.

[/quote]

mitä sillä.on väliä mitä se oli, kun itsekin olet naimisissa??????

[/quote]

En mahda mitään sille että kiinnostus heräsi ja samaan aikaan mietin, että jos tulkitsin koko tilanteen ihan väärin. Että halusin nähdä katseessa jotain, mitä ei ollutkka? Aloittaja

Vierailija
39/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:53"]

Mustat vaatteet ja hopeinen koru kaulassa.

En flirttaillut tahallani. Näytät hyvältä ja katselen sua usein. Vartalosi tuo mieleen oman mieheni kropan.

[/quote]

Näiden kertomasi perusteella et ole tämä kyseinen nainen. Aloittaja

Vierailija
40/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan flirttaile vaikka järestään kaikki miehet ovat luulleet niin katsoessani silmiin ja hymyillen hiukan. Minut on vain opetettu kohtelemaan näin henkilöä jonka kanssa satun olemaan tekemisissä jo lapsena ja kaikki sukulaiseni tekevät näin myös. Yksi poikaystäväni veti kilarit kun miespuolinen pikkuserkkuni tervehti minua silmiin katsoen ja hymyili. Oikeasti, se on vain kohteliasta katsoa silmiin ja hymyillä ilman mitään sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi