Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimalasit vahvuuksilla: Mistä saa?

Vierailija
18.07.2014 |

Etelän reissulle ollaan suuntaamassa ja tuli mieleen että olispa näppärää jos löytäis uimalasit omilla vahvuuksilla ni ei tarviis pelätä rillien kanssa altaalla ja liukumäissä. Nettikaupoista saa tilata mutta kuka tietäis saako urheiluliikkeistä tai optikoilta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei piilarit ja tavalliset uimalasit käy?

Vierailija
2/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersportista ostin omani n. 20 e muistaakseni maksoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ihan intersportista eikä maksa kuin n. 25e. Molemmassa linssissä on sama vahvuus, mutta se ole niin tarkkaa. Tosi kätevät, käytän tosin itse vain uimahallissa ja valitsin vahvuuden "paremman" silmän mukaan (mulla eroa silmien välillä n. -1). Piilarisilmät ei tykkää kloorivedestä, siksi mieluummin uimalasit voimakkuuksilla.

Vierailija
5/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimalasit vahvuuksilla oli kyllä elämäni yks parhaimmista hankinnoista! Suosittelen kaikille likinäköisille. Piilareita ja uimalaseja kun pidin aikaisemmin, oli silmät aina ihan tomaatteina monta tuntia uinnin jälkeen ja muutenkin epämukavan oloiset. Omani ostin kun joku esittelijä oli paikalla uimahallissa lasten uintikisojen aikaan.

Vierailija
6/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Piilareita ei mulla ole, kuivasilmäisenä niitä on ollut ikävä käyttää. Käväisenpä siis vielä huomenna ennen lähtöä paikallisissa urheiluliikkeissä, jospa löytyis.

Vierailija
7/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydät! Valitettavasti niitä on aika huonosti tarjolla :( Meidän paikallinen urheiluliike tilasi mulle sopivat vahvuudet kun just silloin valikoimassa ei ollut mitään vahvuuksia. Hinta ei tuosta tilaamisesta noussut, maksoi sen n. 25e.

Vierailija
8/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speedon nettikaupasta tilasin omani.

Vierailija
9/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasiliikkeissä on myös!

Vierailija
10/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin silloin, kun ostin omani, Silmäasemalla oli sellainen "rakennussarjamalli"; jossa sai valita kummallekin silmälle eri vahvuuden siihen linssiin (jollain puolen dioptrin tarkkuudella) ja sitten asennettiin väliin nenäkappale, taakse kuminauha ja homma oli valmis. Ihanteellinen paketti tällaiselle, jonka silmien välillä on iso vahvuusero. Muilta optikoilta sai muistaakseni vain sellaisia, joissa oli valmiiksi molemmissa silmissä sama vahvuus.

Vierailija
11/15 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/15 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsaversilla oli ainakin.

Vierailija
13/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositukset myös easykaupan uimalaseille. Saapui myös nopeasti, tilausta seuraavana päivänä jo postissa noudettavissa! :o

Vierailija
14/15 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä easykauppa promoaa itse esiintyen asiakkaana ympäri nettiä. Huijari!

Tässä hyviä laseja:

https://www.essenuoto.fi/epages/essenuoto.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/E…"Sprint optiset"/SubProducts/optiset-0012

Parhaat ja mukavimmat mutta aika isot ja rumat. Jos ei välitä niiden ulkonäöstä niin suosittelen isosti.

https://varuste.net/Speedo+Mariner+Optical+vahvuuksilla?_tu=35181

Halvat ja hyvät. Eivät yhtä mukavat kuin Sprintit. Kiristää naamalla vähän ikävästi ja pehmuste on kova. Tällä hetkellä itsellä käytössä kun Sprintit katosi.

Vierailija
15/15 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nämä ja voin suositella https://www.sammakkomies.fi/tuotteet.html?id=37/594

Eivät ehkä tyylikkäät mutta pehmeät ja pitävät. Speedon lasit on kovat.