Onko noloa mennä yksin teatteriin? Siis ihan näytelmä, syksyllä olisi ensi-illassa kiinnostava aihe mutta ei mun kaverit ole kiinnostuneita :(
Toinen tietty jos tinderistä saisi jonkun mukaan mutta kun en sielläkään sovelluksessa vielä ole...
Kommentit (63)
Käyn yksin (nainen), kun miestä ei kiinnosta. Kyllähän siellä joskus joku vähän katsoo, kun yksikseni seison, mutta nykyisin voi noissa kiusallisissa hetkissä (väliajoilla) uppoutua muka vaikka puhelimeensa. Itse asiassa nautin enemmän, kun ei tarvitse huolehtia onko esitys toisen mielestä hyvä ja ettei vaan kyllästytä. Ja jos itsestä tuntuu mielenkiinnottomalta, niin voi lähteä kesken kaiken pois. Näin on kesäteatterissa käynyt.
Teen tutkimusta yksinäisyydestä ja yksinäisille ihmisille kohdistetuista palveluista.
Olen vuosien saatossa
Tavannut työni puolesta paljon erilaisia ihmisiä.
Teen kaikenlaisia huolto ja kunnossapitotöitä uudellamaalla ja usein keikat vie minut ihmisten asuntoihin.
Pyrin aina olemaan ystävällinen ja asiallinen kaikille, myös niille ns hankalille asiakkaille.
Kun asiakkaan luottamus on saatu, he yleensä tarjoavat kahvia tai muita virvokkeita ja alkavat jutustelemaan niitä näitä.
Nyt viimeisen vuoden aikana olen kiinnittänyt huomiota siihen miten moni on selvästikin yksinäisiä tai ainakintuntevat olonsa yksinäisiksi.
He ovat selvästi mielissään kun saavat seuraa ja juttu kaverin.
Keskustelen mielelläni kaikenlaisten ihmisten kanssa eikä se tunnu minusta kiusalliselta.
Joskus käynnistä jää kurja tunne kun työn suorittamisen jälkeen pakkaan työkaluja ja teen lähtöä niin asiakas vaan jatkaa juttua eikä varsinaisen työn lopputulokseen välttämättä edes kiinnitetä huomiota.
Olenkin alkanut pohtimaan olisiko sellaiselle palvelulle tilausta/tarvetta jossa tarjoaisin yksinäisille toisen ihmisen seuraa.
Saisit kaverin harrastuksiin tai vaikka ulos kävelylle.
Mikäli sinulla on jotain huolia/murheita ja tarvitset kuuntelevaa olkapäätä tai sitten vain juttuseuraa ja kortinpeluu kaveria niin sekin onnistuu.
Kaikenlaiset kotityöt ja kodin pikku remppa hommatkin hoituu siinä jutustelun ohessa.
Olisin kiitollinen jos laittaisitte kommentteja ja kehitys ideoita minulle sähköpostiini raimosaari007@gmail.com
Kiittäen
Raimo Saari
Mitä ja ketä pieni nolous haittaa?
Sehän on vain fyysinen tuntemus.
Kyllä sen kanssa pärjää.
Ei ole noloa olla nolona.
Opettavainen tilanne.