Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa mennä yksin teatteriin? Siis ihan näytelmä, syksyllä olisi ensi-illassa kiinnostava aihe mutta ei mun kaverit ole kiinnostuneita :(

Vierailija
14.07.2021 |

Toinen tietty jos tinderistä saisi jonkun mukaan mutta kun en sielläkään sovelluksessa vielä ole...

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa

Vierailija
2/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaantuvuuslukemat on sen verran kovassa nosteessa, että et ole kyllä menossa teatteriin yksin etkä kaverin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi. Teatteri on kulttuuritapahtuma, ei mikään seurustelupaikka. Jos haluat katsoa näytelmän, mene katsomaan. Sama koskee leffoja, konsertteja, taidenäyttelyitä... ihan mitä tahansa haluat tehdä, sen tekeminen ei ole noloa yksin. Noloa on nolostelu naurettavista asioista.

Vierailija
4/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Oon ollu baletissa, teatterissa ja musiikkikonserteissa yksin eikä kukaan oo ihmetellyt mitään. Sinne vaan.

Vierailija
5/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voimaannuttaa sut ja olet sen jälkeen kuin uusi ihminen. 🤩🤩

Vierailija
6/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole noloa! Mä käyn paljon teatterissa yksin, mies ei ole kiinnostunut eikä aina ystävätkään. Sinne vaan, mikä siinä sulla on, että et voi mennä yksin? Tai siis kävin ennen koronaa, nyt ollut taukoa, syksyllä ajattelin taas mennä.

Vierailija
7/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähteä sun kaa :)

Vierailija
8/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole noloa! Mä käyn paljon teatterissa yksin, mies ei ole kiinnostunut eikä aina ystävätkään. Sinne vaan, mikä siinä sulla on, että et voi mennä yksin? Tai siis kävin ennen koronaa, nyt ollut taukoa, syksyllä ajattelin taas mennä.

En tiedä, tuntuu että kiinnittääkö yksin oleva ihminen huomiota kun yleensä olen itse ollut vain suuremmassa työporukassa.

Vierailija
9/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa! Itse olen käynyt jo vuosia yksin teatterissa. Muuten olisi jäänyt kaikki näytelmät näkemättä! Menen taas syksylläkin, kun HKT:n ohjelmisto alkaa pyöriä. Pariin näytökseen jo liput varattuna. Ilman muuta menet!

Vierailija
10/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, tuntuu että kiinnittääkö yksin oleva ihminen huomiota kun yleensä olen itse ollut vain suuremmassa työporukassa.

No ei se sitten ihme ole, jos hävettää näyttäytyä yksin, jos on laumaeläin.

Vierailija
11/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnitä. Ihmiset ovat teatterissa katsomassa sitä näytelmää. Ja yksin kulttuuritilaisuuksissa käyviä on paljon. Ketään ei kiinnosta oletko siellä yksin, kaksin vain kymmenin. Sinne vaan!

Vierailija
12/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yhtään nolampaa kuin elokuvateatterissakaan. Eihän siellä voi edes jutella mitään. Käyn aina elokuvissa yksin 👍

13/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn yksin vaikka missä teattereissa, konserteissa, näyttelyissä. Eli siellä on muitakin, jotka ovat yksin. Sekaan vaan nauttimaan taiteesta!

Vierailija
14/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tehtäisiin gallup teatteriyleisölle ja kysyttäisi kuvasi kera olitko yksin vai et, väitän, että 99,9% ei osaisi sanoa. Että niin paljon muita kiinnostaa sinun tekemisesi siellä. 

Vierailija
15/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kivaa, jos teattereissa voisi väliaikatarjoilun varata "yksintulleiden pöytään", jossa voisi keskustella näytelmästä muiden kanssa.

Vierailija
16/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yksin museoissa, näyttelyissä, teattereissa, ravintoloissa ja baareissa. Ainoa ketä tuntuu nolottavan on ihmiset ympärillä, mutta ei niistä tarvitse välittää. :)

Vierailija
17/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kivaa, jos teattereissa voisi väliaikatarjoilun varata "yksintulleiden pöytään", jossa voisi keskustella näytelmästä muiden kanssa.

Mikään ei estä lähestymästä väliajalla muita ja aloittamasta keskustelua. 

Vierailija
18/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
19/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole noloa. Olen paljon käynyt yksin teatterissa, leffassa, oopperassa, lätkämatsessa ja museoissa. Eikä koskaan ole tuntunut siltä, että katsottaisiin kieroon.

Vierailija
20/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaantuvuuslukemat on sen verran kovassa nosteessa, että et ole kyllä menossa teatteriin yksin etkä kaverin kanssa. 

Tottakai ollaan menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän