Seurustelu liivijengiläisen kanssa?
Kommentit (109)
Roskaväestä -jota liivijengiläiset kieltämättä ovat- kannattaa pysyä kaukana.
No kyselen koska olen tapaillut satunnaisesti yhtä jäsentä ja nyt olen 99% varmuudella raskaana hänelle. Ei tiedä vielä asiasta.
Ap
Liivijengiläiselle taitaa se jengi tulla arvoasteikolla ykkösenä, kaikki muu sitten sen jälkeen.
Eipä se sen kummempaa ole kuin 'tavallisen' tyypin kans seurustelu. Muista vaimoista/tyttöystävistä sai todella hyviä ystäviä, muuttoapu oli tosiaan heti valmiina kun piti muuttaa, muut jengiläiset käytti kaupassa tms jos oma mies reissussa/töissä ja itsellä ei ollut autoa. Se on semmonen yks suuri yhteisö. Totta on että huumeet jne pyörii mukana mutta ei niitä kaikki käytä eikä kaikki petä vaikka olis mahdollisuus. Kotietsintää ei tehdä ihan huvin vuoksi, kerhotiloja kyllä ratsataan.
Aikaa se vie ja reissuja on paljon, yleensä viikonloppuisin. Mutta ihan suomen alueella pääosin! Meille kun syntyi lapsi, mies vähäksi aikaa jättäytyi kerhohommista, jäi ns lomalle ja vähensi menoja. Jos ihan pieni lapsi on niin ei niihin kaikkiin juttuihin tarvi lähteä. Että tällaista.
Ps. Monet lopettaa kokonaan noi hommat kun oma lapsi syntyy, niin myös oma kun esikoinen oli alle vuoden.
Ap, tähän on nyt vastannut kahdenlaisia ihmisiä. Ne, jotka tuntee moottoripyöräkerholaisia tai ovat muuten seuranneet toimintaa läheltä, ovat vastanneet asiallisesti kuvaillen. Alapeukuttajat ja moittijat taas ovat vastauksista päätelleen heitelleet ne lonkalta, varmaan iltapäivälehtien otsikoiden ja omien fantasioidensa pohjalta sekä toimintaa etäältä nähneenä ja sen väärintulkinneena.
Mä todella ihmettelen, että näihin jaksaa edes vastata ihmiset, joilla ei tietoa - vain mielipide. Jos täällä kyseltäisiin, kannattaako pitää esim. fudiksenpelaajan lapsi, niin en mä lähtis pelkän tv-fudiksen ja Beckham-lööppien takia trollaan, että 'tee abortti, ovat narsisteja, koskettelevat siellä kentällä toisia miehiä homomaisesti ja VIP-aitiossa vetävät kokkelia'. Sehän olis mun ennakkoluulo eikä mikään perusteltu tieto!
Liivijengiläinen? Hmm...se voi kyllä tarkoittaa vähän sitä sun tätä. Exäni pitää aina kerhotunnuksin varustettua liiviä, se on hänelle kuin toinen iho. Samoin pitivät myös muut kerhon jäsenet. Mutta tuo kerho ei ole näitä 2 %-kerhoja. Elomme oli ihan normaalia. Voisit tietenkin vähän selventää, onko miehesi sidoksissa HA, Bandidos, Kännärit vai Halvatun Papat -jengiin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:34"]
Liivijengiläinen? Hmm...se voi kyllä tarkoittaa vähän sitä sun tätä. Exäni pitää aina kerhotunnuksin varustettua liiviä, se on hänelle kuin toinen iho. Samoin pitivät myös muut kerhon jäsenet. Mutta tuo kerho ei ole näitä 2 %-kerhoja. Elomme oli ihan normaalia. Voisit tietenkin vähän selventää, onko miehesi sidoksissa HA, Bandidos, Kännärit vai Halvatun Papat -jengiin.
[/quote]
Se on prosenttijengi (1%), ei 2%
Meidän moottoripyörä"jengi" käyttää liivejä ja tunnusmerkkejä. Jokainen seurustelee tai on naimisissa, lapsiakin riittää. Jokainen meistä on myös työelämässä, pari sähkömiestä, yksi toimari, lentäjä, rakennusmies, taiteilija ja opettaja + muutama lisää. Eli ihan tavallisia heppuja, ei liivit miestä pahenna. Liivien käytössä on yhteisöllinen ideologia, olemme samaa porukkaa, vrt. urheiluseurat ym. Liivit eivät tee ihmisistä rikollisia vaan joidenkin omat tyhmät teot.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:22"]
On liivijengiläisiä ja liivijengiläisiä, ja kaikki ne on ihmisyksilöitä. En oikein keksi, miten tähän voisi heittää mitään yleistä. Se on se sun miehen ominaislaatu ja suhde siihen hänen porukkaan, joka ratkaisee.
Moottoripyöräkerhojen ja järjestäytyneen rikollisuuden suhde on Suomessa vähän lapsellisesti ymmärretty, mutta se totta kai tulee siitä, miten itänaapurissamme diktaattori"presidentti" pyörittää valtiota prätkällä ajavan mafian avulla. Venäjällä tosiaankaan en olisi tekemisissä moisten kanssa.
En itse seurustele ns. liivijengiläisten kanssa, mutta duunissa on tullut törmättyä suurimman ja tunnetuimman järjestön hallintopuolen ihmisiin, kirjanpitäjiin, veroneuvojaan ja juristiin. Ei se mitään pesäpallomailat käsissä kulkevaa porukkaa ole vaan miehiä, jotka tykkää rassata isoja moottoripyöriä.
[/quote]
Niin varmaan, oikeen puttepossukerho.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:49"]No kyselen koska olen tapaillut satunnaisesti yhtä jäsentä ja nyt olen 99% varmuudella raskaana hänelle. Ei tiedä vielä asiasta.
Ap
[/quote]
Voi herran Jumala. Kaikkia tekin nussitte.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:18"]Ap, tähän on nyt vastannut kahdenlaisia ihmisiä. Ne, jotka tuntee moottoripyöräkerholaisia tai ovat muuten seuranneet toimintaa läheltä, ovat vastanneet asiallisesti kuvaillen. Alapeukuttajat ja moittijat taas ovat vastauksista päätelleen heitelleet ne lonkalta, varmaan iltapäivälehtien otsikoiden ja omien fantasioidensa pohjalta sekä toimintaa etäältä nähneenä ja sen väärintulkinneena.
Mä todella ihmettelen, että näihin jaksaa edes vastata ihmiset, joilla ei tietoa - vain mielipide. Jos täällä kyseltäisiin, kannattaako pitää esim. fudiksenpelaajan lapsi, niin en mä lähtis pelkän tv-fudiksen ja Beckham-lööppien takia trollaan, että 'tee abortti, ovat narsisteja, koskettelevat siellä kentällä toisia miehiä homomaisesti ja VIP-aitiossa vetävät kokkelia'. Sehän olis mun ennakkoluulo eikä mikään perusteltu tieto!
[/quote]
Onhan näitä nähty. Kyllähän niistä kerhoissa on ne joilta ei löydy alhaalta ja ylhäältä mitään niin sitten pitää löytyä päältä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:34"]
[/quote]
Se on prosenttijengi (1%), ei 2%
[/quote]
Oletko ihan wt
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:18"]
Ap, tähän on nyt vastannut kahdenlaisia ihmisiä. Ne, jotka tuntee moottoripyöräkerholaisia tai ovat muuten seuranneet toimintaa läheltä, ovat vastanneet asiallisesti kuvaillen. Alapeukuttajat ja moittijat taas ovat vastauksista päätelleen heitelleet ne lonkalta, varmaan iltapäivälehtien otsikoiden ja omien fantasioidensa pohjalta sekä toimintaa etäältä nähneenä ja sen väärintulkinneena.
[/quote]
No haloo. Johan järkikin sanoo ettei liivijengiläisen puoliso voi tulla kertomaan mitään vaikka tietäisikin mitä laitonta siellä puuhaillaan. Joku kertoikin että on työssä tavannut liivijengin juristia, verosuunnittelijaa yms. Mikä harrastekerho oikeasti tarvii verosuunnittelijaa? Kyllä se tiedetään mitä varten ne on... Ja toisekseen missä harrastekerhossa on pakollisia menoja?
Hoh hoijakkaa, jättäisin väliin.
Itse olen vähän käsittänyt niin, että sitten jos/kun tulee ero niin se ei välttämättä olekaan ihan yksinkertaista lähteä siitä suhteesta tyyliin "tämä oli tässä, ei sitten soitella". Saatat saada vainoamista ja häiriköintiä osaksesi niinkuin pahimmassa tapauksessa muutkin perheenjäsenesi. Ei varmaan koske ns. normaaleja harmittomia motokerhoja, mutta varmaan niitä prosenttikerhoja joihin kuuluu huumeet/rikokset ja muukin lainvastainen toiminta. Itse en koskis näihin tissiliivijengiläisiin pitkällä tikullakaan. Monellakin päätä myöten tatuoitu keho, hyi helvetti.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:22"]
On liivijengiläisiä ja liivijengiläisiä, ja kaikki ne on ihmisyksilöitä. En oikein keksi, miten tähän voisi heittää mitään yleistä. Se on se sun miehen ominaislaatu ja suhde siihen hänen porukkaan, joka ratkaisee.
Moottoripyöräkerhojen ja järjestäytyneen rikollisuuden suhde on Suomessa vähän lapsellisesti ymmärretty, mutta se totta kai tulee siitä, miten itänaapurissamme diktaattori"presidentti" pyörittää valtiota prätkällä ajavan mafian avulla. Venäjällä tosiaankaan en olisi tekemisissä moisten kanssa.
En itse seurustele ns. liivijengiläisten kanssa, mutta duunissa on tullut törmättyä suurimman ja tunnetuimman järjestön hallintopuolen ihmisiin, kirjanpitäjiin, veroneuvojaan ja juristiin. Ei se mitään pesäpallomailat käsissä kulkevaa porukkaa ole vaan miehiä, jotka tykkää rassata isoja moottoripyöriä.
[/quote]
Niin varmaan, oikeen puttepossukerho.
Todellakin. Systeemiin kuuluu kaiken rikollisen toiminnan kiistäminen . Mitä enemmän tiedät kerhon asioista, sitä vaikeampi on irroittauta. Kuvioon kuuluu huumekauppaa, kiristystä , velanperintää yms. Kerho on aina ykkösenä, ei perhe.
Todella naivia luulla, etteikö supo tarkkailisi. Voin sanoa,että kyllä tarkkailee,se joka muuta väittää, puhuu paskaa, tai on tietämätön.
Jokainen valitsee elämäntapansa itse ja kantaa sen seuraukset. Nyt ainakin tiedät, mihin olet ryhtymässä.
Toivottavasti sillä sun lapsesi isällä ei ole vaimoa jossain..luuletko tosiaan että sun takia jättäis perheensä?Nope.Nuilla kerholaisilla tunnetusti on näitä "vkl-panoja" jotka pyydetään vain sillon ku ite kaipaa jotain äksöniä.
En suosittelisi. Tietty noissa kerhoissa on monenlaista hiihtäjää, näistä suhteellisen normaaleista aina noihin arvaamattomiin sosiopaatteihin asti joita vankilat on vähintään puolillaan. Loppujen lopuksi kuitenkin nuo prosenttijengit ovat rikollisjengejä jotka tekevät mm. huumekauppaa, väkivaltaista velanperintää ja muuta rikollista toimintaa. Aika harva äiti haluaa kasvattaa lapsensa moisessa ympäristössä jos vaan on muitakin vaihtoehtoja.
Osa naisista sitten taas tykkää siitä että se aviopuoliso on vaarallinen. Jengiläisen korvikkeeksi noilla saattaa sitten olla tämmöinen kaljupää, tatuoitu, hihaton t-paita, joku pitbull variaatio koirana - ukko kainalossa.
Seuraavaksi ne sitten kysyvät täällä että miten tuosta sekopäästä väkivaltaisesta mustasukkaisesta ukosta pääsee eroon.
Suurimmalla osalla mopedijengiläisistä on jonkinlainen persoonallisuushäiriö. Sen lisäksi on useammanlaista mielensairautta, johon luonnollisesti ei haeta apua. Päihdeongelmia on tavallista enemmän. Suurinosa heistä on kuitenkin mukavia, reiluja miehiä muita miehiä kohtaan. Kerho tulee kuitenkin aina ensin, joten se saattaa olla ongelma. Turha lähteä suhteeseen sillä odotuksella, että kun perhe tulee, niin kerhokin väistyy. Pettyy pahemman kerran. Oikeastaan se on hyvin raamatullinen yhteisö. Mies on perheen pää ja akka on sitten sen mukaan miten mies päättää. Eihän nuo mitään kuoripoikia ole. Ei ne ole mitään moraalin huipentumia. Ihmiset kuvittelee pedofiilien joutuvan mopedijätkien käsittelyyn ja sieltä tulevan viimeinen tuomio. Noi jätkät kuskaa maahan huumeita lapsille, joten mitä pyhimyksiä te luulette niiden olevan? Noi on tavallisia luusereita, jotka on egoansa nostaakseen liittyneet liivijengiin. Joitakin naisia tuollainen vetää puolleensa, kun mies on "vaarallinen". Ei ketään kiinnosta mielisairaalan potilaat, mutta jostain syystä liiveihin puettu potilas kiinnostaa. Tämä on prosenttijengejä koskeva ja suurinosa mopedijätkistä on kuitenkin täysin harmittomia elämäntapainkkareita.
Pettävät suuri osa ja tallibileissä pannaan nuoria tyttöjä kun vaimot oottaa kotona. Vierestä seuranneena. Osa myös päihteissä ja vetää lääkkeitä. Kotiestinnät ja paskaa tulee kyllä niskaan ennemmin tai myöhemmin. Naisia kohdellaan näennäisesti hyvin ja rahaa on ym mutta kulissien takana usein uhkailua, vahtaamista, petämisiä ja öitä poissa eikä voi kertoa menoistaan