Seurustelu liivijengiläisen kanssa?
Kommentit (109)
Hahhahh toi on just toi argumentti aina, että yksilöt vaan on rikollisia. No miksi vitussa niitä yksilöitä sitten katsotaan siinä kerhossa jos kerho muka ei tue rikollisuutta?
Prosenttijengiläiset on ainakin perheineen pahinta saastaa Suomessa. Ne voisi kaikki perheineen pyörineen valaa sementtiin ja upottaa itämereen.
Mikäs tää "asiallinen" jengi on? B? :) Kai näitä hyviä juttuja saa kertoa? :) Ymmärrän jos en saa vastausta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:24"]"Haha :D joo mullakin on koko ajan luotiliivit päällä ja käsiase valmiina :D ja pesismaila oven vieressä. Kodin ja auton ikkunat on luonnollisesti luodinkestäviä, eihän sitä ikinä tiedä kuka tulee jollain kiväärillä tulittamaan ;) Nyt on kuule sulla vähän mielikuvitus huipussaan :D"
Ilmeisesti sun mies ei ole kovinkaan korkealla tasolla jengeissä ja et tiedä jengien välisistä selvittelyistä muuta kuin katsonut telkkarista tai olet ollut vaipoissa vielä silloin. (57)
[/quote]
Tai sitten sä olet katsonut liikaa telkkaria. En ala kertomaan kuinka korkealla mies on, täysjäsen jokatapauksessa. Harvemmin naisia ja toisten koteja sotketaan välienselvittelyyn ja kyllä ne yleensä sujuu ihan puhumalla tai yöllä jossain esim toisella kerholla tai vaikka jollain parkkipaikalla. Naisena mun ei tarvitse noista asioista edes mitään tietää, mutta tiedän ettei mun tarvitse pelätä kotona tai kaupungilla. Piste.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:31"]Mikäs tää "asiallinen" jengi on? B? :) Kai näitä hyviä juttuja saa kertoa? :) Ymmärrän jos en saa vastausta.
[/quote]
Itse ainakin olen puhunut hyviä asioita B:stä ;)
Nuori olet ainakin ja et tiedä noista välienselvittelyistä joissa aseita ollut mukana menneinä vuosina.
Jos joku ihmettelee miksi nykyisin nuo jengiläiset ja heidän kaverinsa jaksaa joka foorumilla käydä mainostamassa miten "ne on vaan yksilöt jotka tekee rikoksia" ja toisaalta juuri heidän nimeämättömän jenginsä ideaalisia ideaaleja ja elämäntapaa, niin noilla jengeilläkin on mediakuvan hallinnan asiantuntijoita. Jos noilla on lakimiehiä ja tilintarkastajia, niin on noilla varmaan nykyisin tiedottajiakin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:18"]
[/quote]
Niin....Lehdillä on tapana uutisoida rikoksista....Kummallista, eiks vain?
Mikähän jengi mahtaa olla kyseessä :D Vai pitääkö kaivaa kaikki uutiset ja etsiä missä kerhotiloissa ON raiskattu nainen ja alkaa poissulkemaan kerhoja?
[/quote]
Niinpä niin..LEHTIJUTTUJA! Anna mun nauraa..iltapäivä lehen lööpit..ouuuuiii!mitä herkkuja. :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:31"]Mikäs tää "asiallinen" jengi on? B? :) Kai näitä hyviä juttuja saa kertoa? :) Ymmärrän jos en saa vastausta.
[/quote]
Itse ainakin olen puhunut hyviä asioita B:stä ;)
[/quote]
Sivustaseuraajana olen saanut erittäin positiivisen kuvan. Perhe vaikuttaa ainakin näin ulospäin onnelliselta, olen ehkä vähän kateellinen. Hyväkäytöksistä porukkaa ainakin "siviilissä".
T: Kyselijä :)
Hyviä ihmisiä, joiden moraali toimii :D Nainen on aina ykkönen...
Ihan näin varotuksen sanana liivijengiläisen vaimolle joka ei mitään pelkää eikä tarvitse. Maailma muuttuu ja jengi on sekopäisempää koko ajan. Aiemmin onkin ollut ehdoton kielto kajota perheisiin tai naisiin mutta sitämukaa kun sekakäyttö lisääntyy ja jengeihin tulee uutta verta niin säännöt muuttuvat. Ei sillä että sulle nyt mitään pahaa tahtoisin, mutta kurkkaapas kuplastasi ja ota järki käteen. Nim. "Mafioson" sisko.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:24"]"Haha :D joo mullakin on koko ajan luotiliivit päällä ja käsiase valmiina :D ja pesismaila oven vieressä. Kodin ja auton ikkunat on luonnollisesti luodinkestäviä, eihän sitä ikinä tiedä kuka tulee jollain kiväärillä tulittamaan ;) Nyt on kuule sulla vähän mielikuvitus huipussaan :D"
Ilmeisesti sun mies ei ole kovinkaan korkealla tasolla jengeissä ja et tiedä jengien välisistä selvittelyistä muuta kuin katsonut telkkarista tai olet ollut vaipoissa vielä silloin. (57)
[/quote]
Tai sitten sä olet katsonut liikaa telkkaria. En ala kertomaan kuinka korkealla mies on, täysjäsen jokatapauksessa. Harvemmin naisia ja toisten koteja sotketaan välienselvittelyyn ja kyllä ne yleensä sujuu ihan puhumalla tai yöllä jossain esim toisella kerholla tai vaikka jollain parkkipaikalla. Naisena mun ei tarvitse noista asioista edes mitään tietää, mutta tiedän ettei mun tarvitse pelätä kotona tai kaupungilla. Piste.
Ei ole todellista.....jos mä en näe mitä tapahtuu,niin sitä ei ole olemassa. Itsepetosta parhaimmillaan. Tai puhdasta välinpitämättömyyttä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:40"]
[/quote]
No jaa en syyllistä naista mutta tarinoilla on yleensä toinenkin puoli, tässä tapauksessa sitä emme tiedä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:40"]http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/raiskaus-bandidos-tiloissa-toi-ehdollista-ja-yhdyskuntapalvelua/620748/
[/quote]
Ja puhuttiinko tuossa että se olis ollu bandidoksen jäsen joka raiskasi? Noissa kerhoissa liikkuu myös muuta porukkaa ja muita jengiläisiä. Ja että vielä tappouhkauksia. Olisikohan ne jo sen toteuttanut jos muka uhkasivat kun kerta tuomioki tuli
Tämä yks puolustuskannalla oleva lähtee nyt tekemään jotain järkevää ennen kuin lapset herää, pitääpä palata illalla taas katsomaan mitä te ootte vielä jaksanut jankata ;)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:49"]
Tämä yks puolustuskannalla oleva lähtee nyt tekemään jotain järkevää ennen kuin lapset herää, pitääpä palata illalla taas katsomaan mitä te ootte vielä jaksanut jankata ;)
[/quote]
Mä uskon sinua :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:20"]
Osa naisista sitten taas tykkää siitä että se aviopuoliso on vaarallinen. Jengiläisen korvikkeeksi noilla saattaa sitten olla tämmöinen kaljupää, tatuoitu, hihaton t-paita, joku pitbull variaatio koirana - ukko kainalossa.
Seuraavaksi ne sitten kysyvät täällä että miten tuosta sekopäästä väkivaltaisesta mustasukkaisesta ukosta pääsee eroon.
[/quote]
No huhhuh, onkohan pientä kapeakatseisuutta havaittavissa? Exäni oli kalju ja parrakas, pukeutui pääosin mustiin vaatteisiin ja jopa omisti moottoripyörän ja harrasti taistelulajeja. Ei kuulunut silti mihinkään mp-kerhoon ja oli erittäin kiltti, jopa tylsä ja rauhaarakastava DI. Ei ulkonäkö tai harrastukset kerro paljoakaan ihmisestä. Exän kanssa lähinnä naureskeltiin, että ei naapurin mummot uskalla moikata, kun on niin pelottavan mopokerholaisen näköinen :)
Rosaksakki hyysää raiskaajia. Hyi helvetti.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:20"]Seuraavaksi ne sitten kysyvät täällä että miten tuosta sekopäästä väkivaltaisesta mustasukkaisesta ukosta pääsee eroon.
[/quote]
Tähänkin kastiin mahtuu kyllä monenlaisia ihmisiä, ei ne kaikki ole samasta puusta veistettyjä ja sulla ei ilmeisesti tunnu olevan sitä henkilökohtaista kokemusta :) yhdessä prosenttikerhossa naisia todellakin kunnioitetaan ja pidetään niistä huolta. Ei todellakaan tarvitse ikinä pelätä että olis nyrkin ja hellan välissä. Mitään mustasukkaisuutta ei ole sen enempää kuin muissakaan parisuhteissa, mutta kyllähän aina löytyy niitä sairaalloisen mustasukkaisia ihmisiä ihan niistä teidän kultapojuistakin. Pettäjiäkin löytyy varmasti enemmän siitä 'kultapoju' ryhmästä. Ja tästä kerhosta minulla on jo vuosien kokemus, joten tiedän mistä puhun. Sitten on taas eräs prosentti kerho missä nainen tosiaan on nyrkin ja hellan välissä ja ei kiinnosta vittuakaan naisen tunteet tms. Naiset on lähinnä panemista ja ruuanlaittoa varten ja siellä petetään, kyllä... Ja nämä saattaa vetää vaikka tuntematonta naista pataan jos tulee jotain kinaa.
Eli siis näitä kerhoja löytyy joka lähtöön missä jokaisessa ja jokaisella on ne omat periaatteet.. Tulkaa oikeesti sitten vasta puhumaan kun on henkilökohtaista kokemusta!
[/quote]
Sama meillä, naisia oikeasti arvostetaan.
[/quote]
Mikähän jengi mahtaa olla kyseessä :D Vai pitääkö kaivaa kaikki uutiset ja etsiä missä kerhotiloissa ON raiskattu nainen ja alkaa poissulkemaan kerhoja?
[/quote]
Näitä on nähty ihan liikaa muuallakin kun kerhoissa... Joku nainen kännissä menee itkemään poliiseille että hänet on raiskattu kun on jostain syystä tullut miehen kans erimielisyyttä, miestä ei ole kiinnostaNut tai jotain.. No, kun kerhoista kyse, aletaan tekemään tuon varjolla jotain ratsiaa, joka kestää puolipäivää. Mitään viitteitä mihinkää raiskaukseen ei ikinä löydy ja ketään ei ole raiskattu, iltapäivälehdet vaan
http://www.on24.fi/sisustus/sohvat_nojatuolit/sohvat/38447
unohtaa asian myöhemmin korjata.