Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu liivijengiläisen kanssa?

Vierailija
18.07.2014 |

Mitä haittapuolia tässä voisi olla?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:04"]Totta on että huumeet jne pyörii mukana mutta ei niitä kaikki käytä[/quote]

..."mutta ei niitä kaikki käytä"! :D Kuka oikeasti sekaantuu vapaaehtoisesti huumeporukoihin? Varsinkaan jos itse ei käytä. Tai ylipäätään rikolliseen touhuun? Onko se jotenkin hienoa, että kaverit käyttää huumeita ja rötöstelee? Itselleen ei halua rikosrekisteriä, mutta saa näyttää vähän vaaralliselta muiden silmissä kun hännystelee rikollisia?

Vierailija
42/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiä saatanan talleilla ja vankilan saunassa telakoitujia koko 1%-sakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin tarkkaan miten perheeni valitsen. Kokemuksella.

Vierailija
44/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä itse päätät hyväksytkö (tulevanko?) miehesi ja lapsesi isän harrastuksen. Itse ainakin "liivijengiläisen" vaimona olen ollut onnellisempi kuin koskaan. Muiden kerholaisten vaimoista ja tyttöystävistä on tullut minulle hyvinkin läheisiä ja tuki on korvaamaton tässä "yhteisössä". Mukavia illanistujaisia ja hauskaa seuraa, uusia ihmisiä tapaa. Joo, reissuja on mutta kaikille ei ole pakko lähteä, se on miehestä kiinni kuinka paljon haluaa osallistua harrastamiseen. minun mieheni ainakin osallistuu kun tykkää moottoripyöristä ja meiltäkin semmoinen löytyy.Itse myös tykkään olla kyydissä ja joillekkin reissuille "pääsee" muijat mukaan jos pystyy lähtemään. jos on lapsia (niinkuin useimmilla on!) niin apua hoitoonkin tulee kun osaa pyytää. Se on miehestä kiinni onko siellä tallilla näitä hoitoja viikonloppusin tms..Ei voi leimata kaikkia jos yksi niin tekee.Oma mieheni ainakin on uskollinen minulle ja saisin kyllä selville jokatapauksessa jos jotain olisi tapahtunut.Eikä erotilanteessa ketään aleta vainoamaan!Paska puhetta.Ja vielä rikollisesta toiminnasta sen verran että kerho ei ole rikollinen, YKSILÖT ovat voineet tehdä rikoksia.Turha sitä on koko kerhon niskaan laittaa.Kiitos ja kuitti.

Vierailija
45/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:40"]Sä itse päätät hyväksytkö (tulevanko?) miehesi ja lapsesi isän harrastuksen. Itse ainakin "liivijengiläisen" vaimona olen ollut onnellisempi kuin koskaan. Muiden kerholaisten vaimoista ja tyttöystävistä on tullut minulle hyvinkin läheisiä ja tuki on korvaamaton tässä "yhteisössä". Mukavia illanistujaisia ja hauskaa seuraa, uusia ihmisiä tapaa. Joo, reissuja on mutta kaikille ei ole pakko lähteä, se on miehestä kiinni kuinka paljon haluaa osallistua harrastamiseen. minun mieheni ainakin osallistuu kun tykkää moottoripyöristä ja meiltäkin semmoinen löytyy.Itse myös tykkään olla kyydissä ja joillekkin reissuille "pääsee" muijat mukaan jos pystyy lähtemään. jos on lapsia (niinkuin useimmilla on!) niin apua hoitoonkin tulee kun osaa pyytää. Se on miehestä kiinni onko siellä tallilla näitä hoitoja viikonloppusin tms..Ei voi leimata kaikkia jos yksi niin tekee.Oma mieheni ainakin on uskollinen minulle ja saisin kyllä selville jokatapauksessa jos jotain olisi tapahtunut.Eikä erotilanteessa ketään aleta vainoamaan!Paska puhetta.Ja vielä rikollisesta toiminnasta sen verran että kerho ei ole rikollinen, YKSILÖT ovat voineet tehdä rikoksia.Turha sitä on koko kerhon niskaan laittaa.Kiitos ja kuitti.

[/quote]Kerro vielä jengin nimi.

Vierailija
46/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:40"]Ja vielä rikollisesta toiminnasta sen verran että kerho ei ole rikollinen, YKSILÖT ovat voineet tehdä rikoksia.Turha sitä on koko kerhon niskaan laittaa.Kiitos ja kuitti.[/quote]

Jos kerho on "kuin toinen perhe", miksei siellä palauteta rikollisia ruotuun ja tarvittaessa laiteta etsimään uutta seuraa? Miksi kukaan, yksilö tai yhteisö, hyysää rikollisia? Se, että joukossa pidetään rikollista toimintaa harrastavia, kertoo vain siitä, että kyseinen toiminta hyväksytään.

Vierailija
47/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:40"]

Sä itse päätät hyväksytkö (tulevanko?) miehesi ja lapsesi isän harrastuksen. Itse ainakin "liivijengiläisen" vaimona olen ollut onnellisempi kuin koskaan. Muiden kerholaisten vaimoista ja tyttöystävistä on tullut minulle hyvinkin läheisiä ja tuki on korvaamaton tässä "yhteisössä". Mukavia illanistujaisia ja hauskaa seuraa, uusia ihmisiä tapaa. Joo, reissuja on mutta kaikille ei ole pakko lähteä, se on miehestä kiinni kuinka paljon haluaa osallistua harrastamiseen. minun mieheni ainakin osallistuu kun tykkää moottoripyöristä ja meiltäkin semmoinen löytyy.Itse myös tykkään olla kyydissä ja joillekkin reissuille "pääsee" muijat mukaan jos pystyy lähtemään. jos on lapsia (niinkuin useimmilla on!) niin apua hoitoonkin tulee kun osaa pyytää. Se on miehestä kiinni onko siellä tallilla näitä hoitoja viikonloppusin tms..Ei voi leimata kaikkia jos yksi niin tekee.Oma mieheni ainakin on uskollinen minulle ja saisin kyllä selville jokatapauksessa jos jotain olisi tapahtunut.Eikä erotilanteessa ketään aleta vainoamaan!Paska puhetta.Ja vielä rikollisesta toiminnasta sen verran että kerho ei ole rikollinen, YKSILÖT ovat voineet tehdä rikoksia.Turha sitä on koko kerhon niskaan laittaa.Kiitos ja kuitti.

[/quote]

:D Mc Nokian kumipojat?

Vierailija
48/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon saanut muuttoapua ihan liivittömiltäkin:). Tämä tuntuu olevan tärkeä pointti...Hyviä ystäviä on tullut kummallekin mm. harrastusten kautta. Ja ystäviä on toki muutenkin, jotka osaa myös muuttohommia. Ei ole pelkoa kotietsinnöistä, huumeista, miehen poissaoloista jne... 

Vierailija
49/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:20"]Seuraavaksi ne sitten kysyvät täällä että miten tuosta sekopäästä väkivaltaisesta mustasukkaisesta ukosta pääsee eroon.

[/quote]

Tähänkin kastiin mahtuu kyllä monenlaisia ihmisiä, ei ne kaikki ole samasta puusta veistettyjä ja sulla ei ilmeisesti tunnu olevan sitä henkilökohtaista kokemusta :) yhdessä prosenttikerhossa naisia todellakin kunnioitetaan ja pidetään niistä huolta. Ei todellakaan tarvitse ikinä pelätä että olis nyrkin ja hellan välissä. Mitään mustasukkaisuutta ei ole sen enempää kuin muissakaan parisuhteissa, mutta kyllähän aina löytyy niitä sairaalloisen mustasukkaisia ihmisiä ihan niistä teidän kultapojuistakin. Pettäjiäkin löytyy varmasti enemmän siitä 'kultapoju' ryhmästä. Ja tästä kerhosta minulla on jo vuosien kokemus, joten tiedän mistä puhun. Sitten on taas eräs prosentti kerho missä nainen tosiaan on nyrkin ja hellan välissä ja ei kiinnosta vittuakaan naisen tunteet tms. Naiset on lähinnä panemista ja ruuanlaittoa varten ja siellä petetään, kyllä... Ja nämä saattaa vetää vaikka tuntematonta naista pataan jos tulee jotain kinaa.

Eli siis näitä kerhoja löytyy joka lähtöön missä jokaisessa ja jokaisella on ne omat periaatteet.. Tulkaa oikeesti sitten vasta puhumaan kun on henkilökohtaista kokemusta!

Vierailija
50/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:20"]Seuraavaksi ne sitten kysyvät täällä että miten tuosta sekopäästä väkivaltaisesta mustasukkaisesta ukosta pääsee eroon.

[/quote]

Tähänkin kastiin mahtuu kyllä monenlaisia ihmisiä, ei ne kaikki ole samasta puusta veistettyjä ja sulla ei ilmeisesti tunnu olevan sitä henkilökohtaista kokemusta :) yhdessä prosenttikerhossa naisia todellakin kunnioitetaan ja pidetään niistä huolta. Ei todellakaan tarvitse ikinä pelätä että olis nyrkin ja hellan välissä. Mitään mustasukkaisuutta ei ole sen enempää kuin muissakaan parisuhteissa, mutta kyllähän aina löytyy niitä sairaalloisen mustasukkaisia ihmisiä ihan niistä teidän kultapojuistakin. Pettäjiäkin löytyy varmasti enemmän siitä 'kultapoju' ryhmästä. Ja tästä kerhosta minulla on jo vuosien kokemus, joten tiedän mistä puhun. Sitten on taas eräs prosentti kerho missä nainen tosiaan on nyrkin ja hellan välissä ja ei kiinnosta vittuakaan naisen tunteet tms. Naiset on lähinnä panemista ja ruuanlaittoa varten ja siellä petetään, kyllä... Ja nämä saattaa vetää vaikka tuntematonta naista pataan jos tulee jotain kinaa.

Eli siis näitä kerhoja löytyy joka lähtöön missä jokaisessa ja jokaisella on ne omat periaatteet.. Tulkaa oikeesti sitten vasta puhumaan kun on henkilökohtaista kokemusta!

[/quote]

Sama meillä, naisia oikeasti arvostetaan. 

Vierailija
51/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuulutaankohan samaan porukkaan? :D

Vierailija
52/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikähän jengi mahtaa olla kyseessä :D Vai pitääkö kaivaa kaikki uutiset ja etsiä missä kerhotiloissa ON raiskattu nainen ja alkaa poissulkemaan kerhoja?

Vierailija
53/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Vaikkei kuuluttaiskaan ni puolustus kanta on meillä ainakin kova. :D Muut voi puolustella niitä "tavallisia" ihmisiä,hyvä koulutus ja hyväpalkkainen työpaikka.Kotona kaikki muka hyvin, sitten tappavat koko perheen. oho mites se nyt nuin..

Vierailija
54/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:40"]

[/quote]

Sä et tiedä vittujakaan. Se ei ole harrastus, vaan elämä. Lennokkien kasaaminen on harrastus, mutta tuo on elämäntapa.

Vierailija
55/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:07"]Voi olla. Vaikkei kuuluttaiskaan ni puolustus kanta on meillä ainakin kova. :D Muut voi puolustella niitä "tavallisia" ihmisiä,hyvä koulutus ja hyväpalkkainen työpaikka.Kotona kaikki muka hyvin, sitten tappavat koko perheen. oho mites se nyt nuin..

[/quote]

Näinpä! Ja kyllä oma mieski käy ihan rehellisessä palkkatyössä ja veronsa maksaa niinkuin muutkin ;) monet tuntuu elävän kulissielämää, ja sitten tulevat muiden elämäntyyliä tänne haukkumaan vaikka oikeasti kotona on pettävä mies, avioero vireillä, lapsiakaan saa ikinä hoitoon ja itse pitää etsiä seuraa suomi24:sta :D Ja sekin vielä pitää sanoa että täällä monet aina valittaa ku se niin ihana mies ei ikinä katso lapsia. Kylläpä vaan meillä katsoo ja saan omaa aikaa, vaikka onkin miehellä työ ja kerho. :)

Vierailija
56/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miettiä, haluaako pitää itsekin luotiliiviä kotona kokoajan jos miehellä vihamiehiä.

Vierailija
57/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mikähän jengi mahtaa olla kyseessä :D Vai pitääkö kaivaa kaikki uutiset ja etsiä missä kerhotiloissa ON raiskattu nainen ja alkaa poissulkemaan kerhoja?

[/quote]

Niinpä niin..LEHTIJUTTUJA! Anna mun nauraa..iltapäivä lehen lööpit..ouuuuiii!mitä herkkuja. :D

Vierailija
58/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:16"]Voi miettiä, haluaako pitää itsekin luotiliiviä kotona kokoajan jos miehellä vihamiehiä.

[/quote]

Haha :D joo mullakin on koko ajan luotiliivit päällä ja käsiase valmiina :D ja pesismaila oven vieressä. Kodin ja auton ikkunat on luonnollisesti luodinkestäviä, eihän sitä ikinä tiedä kuka tulee jollain kiväärillä tulittamaan ;) Nyt on kuule sulla vähän mielikuvitus huipussaan :D

Vierailija
59/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:40"]Sä itse päätät hyväksytkö (tulevanko?) miehesi ja lapsesi isän harrastuksen. Itse ainakin "liivijengiläisen" vaimona olen ollut onnellisempi kuin koskaan. Muiden kerholaisten vaimoista ja tyttöystävistä on tullut minulle hyvinkin läheisiä ja tuki on korvaamaton tässä "yhteisössä". Mukavia illanistujaisia ja hauskaa seuraa, uusia ihmisiä tapaa. Joo, reissuja on mutta kaikille ei ole pakko lähteä, se on miehestä kiinni kuinka paljon haluaa osallistua harrastamiseen. minun mieheni ainakin osallistuu kun tykkää moottoripyöristä ja meiltäkin semmoinen löytyy.Itse myös tykkään olla kyydissä ja joillekkin reissuille "pääsee" muijat mukaan jos pystyy lähtemään. jos on lapsia (niinkuin useimmilla on!) niin apua hoitoonkin tulee kun osaa pyytää. Se on miehestä kiinni onko siellä tallilla näitä hoitoja viikonloppusin tms..Ei voi leimata kaikkia jos yksi niin tekee.Oma mieheni ainakin on uskollinen minulle ja saisin kyllä selville jokatapauksessa jos jotain olisi tapahtunut.Eikä erotilanteessa ketään aleta vainoamaan!Paska puhetta.Ja vielä rikollisesta toiminnasta sen verran että kerho ei ole rikollinen, YKSILÖT ovat voineet tehdä rikoksia.Turha sitä on koko kerhon niskaan laittaa.Kiitos ja kuitti.

Ahhaahh...voi jumalauta.

Vierailija
60/109 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haha :D joo mullakin on koko ajan luotiliivit päällä ja käsiase valmiina :D ja pesismaila oven vieressä. Kodin ja auton ikkunat on luonnollisesti luodinkestäviä, eihän sitä ikinä tiedä kuka tulee jollain kiväärillä tulittamaan ;) Nyt on kuule sulla vähän mielikuvitus huipussaan :D"

Ilmeisesti sun mies ei ole kovinkaan korkealla tasolla jengeissä ja et tiedä jengien välisistä selvittelyistä muuta kuin katsonut telkkarista tai olet ollut vaipoissa vielä silloin. (57)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi