Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri tytöttelee

Vierailija
18.07.2014 |

Mitä sanon sille? Puhuu asiakkaille minusta tyttönä. Olen kolmekymppinen perheen äiti..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyväksyt paikkasi kävelevänä tiskikoneen ja tekovaginan yhdistelmänä.

Vierailija
2/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies? Alat puhua siitä asiakkaille vaikka pojuna, tai vekarana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä kutsumaan itseäsi nimellä?

Vierailija
4/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan jo aika iäkäs, olisit tyytyväinen kun joku tytöksi sanoo.

Vierailija
5/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu poitsuksi. Toimii

Vierailija
6/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin tytötellään, olen 25v. Vanhemmat naiset työpaikalla tytöttelevät ja käskevät tekemään kaikkea "nuoremmakseni". Ja ihan samat työnkuvat meillä. Toki onhan se nyt niin, että konkarit on konkareita ja se 30 vuoden työkokemus onkin kattavampi, kuin minulla, mutta en tykkää alentavasta käytöksestä, jota siis koen.

Tyttönen, tytteli, junnu... Ja monet kerrat olen saanut kuulla "annas kun äiti näyttää" :D onhan se omalla tavalla ihan hauskaskin...

Vierailija
7/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se ei kyllä todellakaan ole kivaa, jos suhtaudutaan kuin lapseen. Mäkin oon aina "niin nuori", oikeasti yli 30-vuotias. Jihuu.

Vierailija
8/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa eikö tuo tytöttely lopukaan koskaan, huoh.

Vierailija
9/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siksut! Tai siis... Oikeastaan, anna olla!

Vierailija
10/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi kerran vanhempi miespuolinen työkaveri että keitäpä tyttö kahvit. Sanoin että keitäpä setä itse. Siihen loppui tytöttely.

Vierailija
11/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa

Vierailija
12/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kutsunut tytöttelijöitä pojuiksi, jätkiksi sekä äijiksi. Viimeksi kysyin kuuluvalla äänellä: "Anteeksi millä nimellä kutsuit? Nimeni on TII-NA! Tee Ii Ii äN Aa. Eihän ole vaikea? Eihän? Koita! Varmasti osaat!" Kuin koiralle konsanaan.

Selän takana nimeni on epäilemättä K***pää ämmä, mutta sehän ei minua haittaa. Kunhan ei päin näköä sanota.

Vierailija
13/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työmaalla ikähaitari 19-62v ja tytötellään kaikki toisiamme myös asiakkaille: Aamutytöt sitten laittaa..., iltatytöt hoitaa, tulkaas tytöt tänne, joutaisko pari tyttöä jne. Se on meillä sellainen tapa, eikä taida ketään haitata. Me käytetään tytöttelyä tavallaan hellittelynimenä, tykätään toisistamme tosi paljon =).

Vierailija
14/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akatellaanko mieluummin?

Vierailija
15/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikrotukihenkilö puhui kahdesta naisesta "tytsyinä". Toinen "tytsy" on ainakin 35 ja toinen varmaan yli 50. Että semmoista... ja tämä atk-apina itse on varmaan alle 30.

Vierailija
16/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä pipo kireänä. Ollaan työkaverin kanssa molemmat 55 vuotiaita ja nuoret työkaverit puhuu ihan yleisesti meistä tyttöinä. Meistä se on kunnioittavaa ja yhteishenkeä lisäävää, ei tulisi mieleenkään loukkaantua asiasta.

Vierailija
17/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljon tilanteesta. Minun esimieheni ( joka on siis loistava ja koulutettu mies ) sanoo meitä hänen enkeleiksi tai tytöiksi. Jokainen meistä on vuosia häntä vanhempi, nuorinkin on 32, kun esimieheni juuri täytti 30 v.

Minua on myös tytötelty tilanteessa jossa olin selvästi heikompaa ainesta, esim kesätöissä, joten päätin antaa olla. Mutta jos ollaan työkaverin kanssa tasavertaisia, silloin jos tytötellään, pojuttelen kyllä samalla tavalla. Ja tämän jälkeen sanon kauniisti minusta tytöttely on aika outo ilmaisu minunikäiselle, suorastaan alentavaa, älä käytä uudestaan.

Vinkiksi muille ihan selvä puhe tehoaa todella usein.

Vierailija
18/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tytöttelen työkavereitani. Olen itse kolmekymppinen perheenäiti. Mieheni tytöttelee minua välillä, ja se on ihanaa.

Vierailija
19/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aivan vitun kamalaa :D

Tyttö tyttö tyttö tyttö tyttö tyttö tyttö LÄLLÄLLÄÄÄ

Vierailija
20/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 15:42"]

Kutsu poitsuksi. Toimii

[/quote]

Ei toimi. 

Se on vain kiihottavaa jos joku milffi pojittelee. Fakta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan