Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa!!!

Vierailija
04.06.2014 |

Olisi huoneiden vaihtoon liittyvää tekemistä vaikka miten hitosti, mutta en vaan saa mitään aikaiseksi:( mutta tukehdun näihin "pitäis sitä" ja "pitäis tätä"-fiiliksiin.

Ei vaan ole mikään ihan pikkujuttu käydä kellarin roinat läpi jotta sais sieltä joutavat pois ja uutta tilalle mitä eittämättä tulee tämän operaation myötä. Lisäksi pitää käydä läpi 2mh ja työhuoneen kaapit sekä työhuoneen kirjahylly ja vaatehuone!

Ja kun kaikki nuo tehty niin sitten pääsee purkamaan 12v:n parvea jotta sen saa siirrettyä sinne omaan uuteen huoneeseensa, tietokonepöydän tyhjentämistä ja siirtoa ja se painaa ainakin 50kg moinen rohjakepöytä minkä mies hankkinut poikamiesaikoinaan.

Jne.jne.jne

Ei jaksa:( ja helleviikkokin tulossa. Tuntuu vaan että olen IHAN hyödytön jos en kys asioita tee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Tytöt vaihtoivat huoneita pari viikkoa sitten ja siinä oli hirmuinen homma. Tosin parvisänkyä ei purettu, se vain vaihtoi käyttäjää :).

Vierailija
2/7 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo parvi on purettava koska kys sängyn käyttäjä vaihtaa kokonaan huonetta.

En oikeasti tiedä mistä aloittaa, aivan loputon suo vaan edessä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi jäädä siihen missä parvi on? Sehän olisi helpompaa.

Vierailija
4/7 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska se on isoin makkarimme näistä kolmesta ja me miehen kanssa tarvitsemme jatkossa sen, koska sinne täytyy yhdistää tämä työpöytäsysteemi yms työhuoneen vaihduttua toisen lapsen huoneeksi.

ap

Vierailija
5/7 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, mä tikahtuisin onnesta jos pääsisin kyseisiin hommiin! Rakastan kotona siivoamista ja rymsteeraamista :) Mulla vain niitä hommia aika vähän.

Vierailija
6/7 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun mulla on synttärit ja suostuin jo siihen, että ystäväni tulevat kutsumatta käymään tänään vaikkei olisi sopinutkaan suunnitelmiini, mutta sitten sain yöllä ruokamyrkytyksen ja oksensin koko yön ja nyt nämä ns. ystävät vetivät herneen nenään siitä kun menin sanomaan ettei se nyt sovikaan tulla tuomaan ja juomaan meille skumppaa. Vieläkin paha olo, takana uneton yö ja kaksi ystävää herneet nenussa. Jonkinlaista empatiaa toivoisi.

Vierailija
7/7 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi