Paljon sisällä lämmintä?
Kommentit (54)
Eläköön ILP! kirjoitti:
29,5 astetta. Pistän ilmalämpöpumpun päälle ennen nukkumaanmenoa.
Tulee ”kiva” viima kun jäähdytät asunnon 29,5 -> viileä nukkumislämpötila. Kaikki muutaman euron säästön vuodessa takia. Noh kukin tavallaan. Mulla tasaisesti 22 pyynti. Maksaa sen 30€ vuodessa tuo.
laitoin pumpun asetukseksi 24, niin ei tuu liian isoa kontrastia ulkoilman kanssa. tuntuu kuitenkin viileältä ja on varmaan parempi rakenteille ja kehollekin
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ei oo mittaria
Mä otin mittarin jääkaapista. Sieltä löytyi sellainen irtomittari. Ennen menin sokkona.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Eläköön ILP! kirjoitti:
29,5 astetta. Pistän ilmalämpöpumpun päälle ennen nukkumaanmenoa.
Tulee ”kiva” viima kun jäähdytät asunnon 29,5 -> viileä nukkumislämpötila. Kaikki muutaman euron säästön vuodessa takia. Noh kukin tavallaan. Mulla tasaisesti 22 pyynti. Maksaa sen 30€ vuodessa tuo.
En minä tätä säästön vuoksi tee eikä ole tässä taloudellisessa tilanteessa tarpeenkaan. Haluan pitää ikkunat ja parvekkeenoven päivällä auki ja nauttia lämmöstä ja läpivedosta. Sitäpaitsi ILP on olohuoneessa, joten "viima" ei tunnu makuuhuoneessa eikä edes ääni häiritse.
32 astetta. Yksiö, isot ikkunat etelään. Betoniseinät hohkaavat parvekkeella kuumina. Kiva yö tulossa. 🤢🤯
Miksi ette virittele kankaita niiden parvekkeiden suojaksi?🤦
24° on ja ei ole mitään ilmalämpöpumppuja. Ikkunaverhot ja sälekaihtimet. Jos ei olisi ikkunat suojattu, niin olisi kuumempi kuin ulkona. Hyvin yksinkertaista.
32,8 siitä huolimatta, ei ongelmia. Afrikassa oli bungalowissa paljon, paljon lämpimämpää.
Vierailija kirjoitti:
Paljon? Miksi tulit siitä tänne ilmoittamaan, niin on muillakin.
Aurinkoista ja Hyvää kesää sullekin 😎
Mr/Mrs Sunhine 🌞
Partsilla vaan mittari, siellä 33. Tuntu et sisällä ois vaan pari astetta viileämpää.
Ulkonakin enää 22. Kyllä se tästä kun on ikkuna selällään. Minulla ei siis ole sellaista pientä tuuletusikkunaa, vaan koko ruutu auki. Ilma vaihtuu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No V'TTU 30 ON LÄMMINTÄ!!!!!!!!!!!
🖕
24, tänään asennettu uusi ilmalämpöpumppu viilentää 😎Lähtötilanne oli jotain yli 27.
Mulla on Ilppi säädetty 27 ja se lämpö täällä on.
Tuntuu kuitenkin oikein hyvältä.
20,5 sisällä, 18 ulkona. Terkkuja sateisesta Keski-Euroopasta, kesää ei ole vieläkään kuulunut.
En tiedä ei oo mittaria