Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas raskaana! Oon yh sinkku ja edellienn vasta 10kk

Vierailija
18.07.2014 |

En jaksais taas vauvaa. Tää 10kk on niin vaativa vauva että oon ihan loppu. Aborttiakaan en halua koska kerran on tehty ja päätin että en enää ikinä tee. Se oli hirvee kokemus.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:22"]Tää on mulle ihan normaalia elämää. Ei kaikki synny lusikka suussa. Provoksi väittäjät ei ymmärrä yhtään mitään siitä et joku toimen voi elää ihan erilaista elämää kuin itse. Mulla ei oo kahta lasta mieStä ja farmaritoyotaa ja sitä vitun koiraa. Mä oon yh ja poljen pyörällä ja ajan ratikalla. Koita ymmärtää ettei kaikki oo samanlaisia.

[/quote]

Niin. Ainahan olisit voinut opiskella ammatin, mennä töihin ja olla parisuhteessa.

Harva meistä normiperheessä elävistä jakaa persettä kapungilla ilman ehkäisyä

[/quote]

Niin. Kyllä ihan parisuhteessakin yleensä huolehditaan ehkäisystä.

Vierailija
2/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä "yh" jonka esikoinen nyt vuoden ja mulla on rv 7+0 jo menossa. Esikoisen isä on alkoholisti, jonka takia olen yh. En tunne itseäni yhksi, koska uusi ihana kumppani, pitää esikoistani kuin omaansa. Eli en hoida lastani yksin, vaan jaetaan huolenpito. Ollaan onnellisia uudesta tulokkaasta <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:40"]

Miks te arvostelette apta? Lapset on jokaisen ihmisen perustus laki oikeus. Mun lapsilla on 2 isää kans ja kummankaan kans en oo just nyt parisuhteessa. Mitä silläkin on väliä?

[/quote]ha-ha-haa.

Kyllä, sinun perustus laki oikeus on lisääntyä ja täyttää tämä maa. Keksikää nyt hyvät ihmiset parempia tarinoita, ei tällaisia väsyneitä provoja jaksa kukaan.

[/quote]Hei ehkäisy voi pettää!

[/quote]

No hei hei. Joo voi se pettää. Outoa, että yh:n pitää hyppiä sängyissä. Miksei voi yrittää rakentaa suhdetta johonkin mieheen. Sitten vasta harrastaa seksiä (ja käyttää tuplaehkäisyä). Kyllä se tuntuu hassulta, että tällaisille ihmisille tapahtuu näitä vahinkoja monta kertaa. Silloin pitäisi jo huomata omassa käytöksessä korjattavaa.

Vierailija
4/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:14"]Täällä "yh" jonka esikoinen nyt vuoden ja mulla on rv 7+0 jo menossa. Esikoisen isä on alkoholisti, jonka takia olen yh. En tunne itseäni yhksi, koska uusi ihana kumppani, pitää esikoistani kuin omaansa. Eli en hoida lastani yksin, vaan jaetaan huolenpito. Ollaan onnellisia uudesta tulokkaasta <3

[/quote]

Miten tämä liittyy aloitukseen?

Mutta joka tapauksessa, hienoa, että olet löytänyt hyvän miehen rinnallesi. :)

Vierailija
5/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oikein varsinainen roskasakki liikenteessä.

Vierailija
6/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka kerta luullut että tämän mihen kanssa tulee pitempi suhde mut mies lähteekin tai keksii syitä miks ei tuu mitään suhteesta. Ja oikeasti oon luullut että mies käyttää kondomia. En halua hormoneita punpata itseeni.

Vierailija
7/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha huudrlla kun eette tiedä kenenkään taustoja!!!! Elätte ite varmaan jossai pumpulissa, kun ette ymmärrä et elänä menee kaikilla eri lailla,, ei tuu sitä ydin perhettä ja farmari autoa koiraa ym!!

Vierailija
8/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkoko sitä on spermaviemärinä toimia! Luulisi, että pärjäisi ilman, jos on noin pieni lapsi hoidettavana ja ei ole vakipanoa.

Vierailija
9/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:11"]Turha huudrlla kun eette tiedä kenenkään taustoja!!!! Elätte ite varmaan jossai pumpulissa, kun ette ymmärrä et elänä menee kaikilla eri lailla,, ei tuu sitä ydin perhettä ja farmari autoa koiraa ym!!

[/quote]

Ei tietenkään kaikilla mene samalla tavalla. Tässä mielestäni on kuitenkin kyse siitä, että näitä vahinkoja on tapahtunut ennenkin. Vähän kannattaisi itsestään pitää huolta, eikä vain olettaa, että joku outo pano käyttää kortsua.

Vierailija
10/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:40"]

Miks te arvostelette apta? Lapset on jokaisen ihmisen perustus laki oikeus. Mun lapsilla on 2 isää kans ja kummankaan kans en oo just nyt parisuhteessa. Mitä silläkin on väliä?

[/quote]ha-ha-haa.

Kyllä, sinun perustus laki oikeus on lisääntyä ja täyttää tämä maa. Keksikää nyt hyvät ihmiset parempia tarinoita, ei tällaisia väsyneitä provoja jaksa kukaan.

[/quote]Hei ehkäisy voi pettää!

[/quote]

Joopa joo...enemmän siinä taitaa pettää itseään.

Vierailija
11/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme meininkiä täällä.

Vierailija
12/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mulla on kaamee pahoinvointi ja meidän pitäs lähtee tuetulle lomalle sunnuntaina.

Vierailija
13/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No apuja ei voida antaa. Jos et halua aborttia, pakko vaan jaksaa.

Vierailija
14/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, keksi parempi provo.

Vierailija
15/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lasten isät on sentään hyvätuloisia. Muhkeat elarit mahdollistaa kotona notkumisen. Ap

Vierailija
16/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin on 6v ja sitten om viel 3 v. Ja yksin oon kaikki kasvattanut.

Vierailija
17/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko narttu kissa?

Vierailija
18/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hommaa nyt hyvä nainen tämän lapsen jälkeen se kierukka niin ei tartte enää vahinkoja voivotella (mitä vahinkoja. tietosesti lasten isiä kiristääksesi olet raskaaksi hankkiutunut)

Vierailija
19/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen ei ollut ap n viesti. Esikoisne isä on ulkomailla eikä maksa mitään ja kahdesta muuta saan elareita 70e

Vierailija
20/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta edes aloitusta, vastaus otsikkoon: provo.