TuiFly nordic boening 737 kokemuksia
Meillä varattuna finnmatkojen kautta lokakuulle viikon reissu teneriffalle.
Alkuperäinen lentoyhtiömme oli JetTime, mutta nyt tuli sähköpostia jossa kerrottiin lentoyhtiön vaihtuneen ja ollen nyt TuiFly.
Olisiko kellään kokemusta ko konetyypistä? Pieni se ainakin on, mahtuu vaan 180 matkustajaa.
Kommentit (14)
Joskus 80-luvuilla lennettiin Kanarialle vielä finskin DC-10 ja MD-11 -laajarungoilla, mutta tuskin enää moneen vuoteen. Boeing 737 taitaa olla maailman yleisin konetyyppi.
Ei se kovin pieni ole. Perus lomalentsikka. Lentoyhtiöstä en ole kuullut.
Ihan samalla konetyypillä se jetime lentää ja varmaan yhtä "vähän" penkkejä siihenkin on tungettu.
Tuskin sinne Kanarialle on niin paljon porukkaa menossa, että pitäisi operoida isommalla koneella? 737 on kuitenkin ihan medium-kokoinen jetti.
Hyvää matkaa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 15:31"]
Meillä varattuna finnmatkojen kautta lokakuulle viikon reissu teneriffalle.
Alkuperäinen lentoyhtiömme oli JetTime, mutta nyt tuli sähköpostia jossa kerrottiin lentoyhtiön vaihtuneen ja ollen nyt TuiFly.
Olisiko kellään kokemusta ko konetyypistä? Pieni se ainakin on, mahtuu vaan 180 matkustajaa.
[/quote]
Eh, näyttäisi sillä JetTimellä olevan myös 737-koneita, joten eipä mikään taida muuttua? Kanarialle muutenkin nykyään harvemmin lennetään laajarungoilla, kun jokainen matkatoimisto haluaa käyttää omaa yhtiötään. Ja Norwegian lentää reittilentoja sinne useamman kerran viikossa (myös 737-kalustolla).
Mitäs se on? Hemmetin tylsä kuusituntinen ahtaassa koneessa. Ei se sen kummempaa muillakaan yhtiöillä ole. Mutta kärsimys kannattaa, pääsee lomalle. ;)
Ihan normaali kone tuo on, tuon tyyppisillä koneilla operoidaan suurin osa Euroopan sisäisistä lennoista.
Pari kertaa on Finnmatkojen reissu heitetty tuolla Tuiflyllä, ihan sellainen peruskone se aina on ollut.
No ihan samoja lentokoneita ne on. Vai luuletko että on suuriakin eroja jollain Kanarian-koneilla? Juu ei ole.
TuiFly on Finnmatkojen oma lentoyhtiö.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 15:57"]
[/quote]
Huoh...
Juu. Just näin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:02"]
[/quote]
Huoh...
Juu. Just näin.
[/quote]
Tai oikeammin niin, että Finnmatkat on osa TUI-konsernia. Varmaan osaaat koneet pitää ilmassa, jos aikovat Turun telakalla rakenteilla olevat jättiristeilijät pitää pinnalla.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:02"]
[/quote]
Huoh...
Juu. Just näin.
[/quote]
Tai oikeammin niin, että Finnmatkat on osa TUI-konsernia. Varmaan osaaat koneet pitää ilmassa, jos aikovat Turun telakalla rakenteilla olevat jättiristeilijät pitää pinnalla.
[/quote]
Nyt kuulostaa jo paremmalta.
Matkustimme Vietnamista Suomeen Phu Docista.Kaikkihan eivät osta ruokapakettia.
Päivällisen alkaessa minulla oli edessäni juomia ja ruoka. Edessä istuva rouva päätti ruveta lepäämään ja painoi hanat kaakkoon.Kaikki olivat sylissäni,kenkiä ja lentolaukkua myöten.
Sitten ihmeellisyys.Kävin moittimassa rouvaa kovinkin sanoin.,mutta ilman fyysistä kosketusta. Henkilökunta ryhtyi paapomaan aiheuttajaa,tuoden ruokaa jota he eivät olleet maksaneet.Minulta vietiin kaikki nestemäinen,mutta kukaan ei kiinnittänyt minun vaurioita,esim likaisia kenkiä myötenSitten hieman jatkoin asian käsittelyä. Tämän jälkeen alkoi uhkailu kovemmilla toimilla. Koko henkilökunta oli samalla puolella.Ehkä olisi pitänyt painaa vain emäntäkutsua. Syyllinen olin minä.
Henkilökunta vastaa ruoka ja alkotarjoilusta .
Jäi huono maku Tuin palvelutasosta. Syyllinen voitti.Kaikki vauriot kärsin minä.
Bye,bye Tui.
100 matkaa,sitten muisti ei toimi kirjoitti:
Matkustimme Vietnamista Suomeen Phu Docista.Kaikkihan eivät osta ruokapakettia.
Päivällisen alkaessa minulla oli edessäni juomia ja ruoka. Edessä istuva rouva päätti ruveta lepäämään ja painoi hanat kaakkoon.Kaikki olivat sylissäni,kenkiä ja lentolaukkua myöten.
Sitten ihmeellisyys.Kävin moittimassa rouvaa kovinkin sanoin.,mutta ilman fyysistä kosketusta. Henkilökunta ryhtyi paapomaan aiheuttajaa,tuoden ruokaa jota he eivät olleet maksaneet.Minulta vietiin kaikki nestemäinen,mutta kukaan ei kiinnittänyt minun vaurioita,esim likaisia kenkiä myötenSitten hieman jatkoin asian käsittelyä. Tämän jälkeen alkoi uhkailu kovemmilla toimilla. Koko henkilökunta oli samalla puolella.Ehkä olisi pitänyt painaa vain emäntäkutsua. Syyllinen olin minä.
Henkilökunta vastaa ruoka ja alkotarjoilusta .
Jäi huono maku Tuin palvelutasosta. Syyllinen voitti.Kaikki vauriot kärsin minä.
Bye,bye Tui.
Mitä hittoa? Oletko kännissä vai aineissa?
Jett timen boin 737 on pienempi kuin tuin omat 737 siksi varmaan kone tyyppi vaihtui tai jok k n muus syy. Lentoyhtiön vaih t oon.
Molemmiila pääsee kyllä perille tosin 737 on kone k ossa tun t uu len t äm i nen. Lasku t ja nousut huojuvia.
Verrattuna airbusseihin
Pelkkää positiivista kokemusta TuiFlyn lennoista ja lentokalustosta.
Paras palvelu, paras lentoateria, ystävällinen ja hymyilevä henkilöstö koneessa.
Aikataulussa pysyvät, ehjiä koneita.
Meidän kaikki matkat on Finnmatkoilta ja lennot vain 95% TuiFly.