Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas raskaana! Oon yh sinkku ja edellienn vasta 10kk

Vierailija
18.07.2014 |

En jaksais taas vauvaa. Tää 10kk on niin vaativa vauva että oon ihan loppu. Aborttiakaan en halua koska kerran on tehty ja päätin että en enää ikinä tee. Se oli hirvee kokemus.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiristä ketään. Esikoiemm ja tää tuli yhden illan suhteesta ja keskimmäisten isän kanssa seurustelin kolme vuotta mut se ei halunnut muuttaa yhteen. Kävi vaan panemassa kun halutti. Ei oo mun vika se että mies on epäkypsä. Tän tulevan isän voisin ottaakkin mieheksi mut se ei tällä hetkelllä pysty suhteeseen koska erosi viime vuonna.

Vierailija
22/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mulle ihan normaalia elämää. Ei kaikki synny lusikka suussa. Provoksi väittäjät ei ymmärrä yhtään mitään siitä et joku toimen voi elää ihan erilaista elämää kuin itse. Mulla ei oo kahta lasta mieStä ja farmaritoyotaa ja sitä vitun koiraa. Mä oon yh ja poljen pyörällä ja ajan ratikalla. Koita ymmärtää ettei kaikki oo samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy? Jälkiehkäisy? Selibaatti

Vierailija
24/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:22"]Tää on mulle ihan normaalia elämää. Ei kaikki synny lusikka suussa. Provoksi väittäjät ei ymmärrä yhtään mitään siitä et joku toimen voi elää ihan erilaista elämää kuin itse. Mulla ei oo kahta lasta mieStä ja farmaritoyotaa ja sitä vitun koiraa. Mä oon yh ja poljen pyörällä ja ajan ratikalla. Koita ymmärtää ettei kaikki oo samanlaisia.

[/quote]

Niin. Ainahan olisit voinut opiskella ammatin, mennä töihin ja olla parisuhteessa.

Harva meistä normiperheessä elävistä jakaa persettä kapungilla ilman ehkäisyä

Vierailija
25/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla petti ehkäisy ja tulin raskaaksi.

Vierailija
26/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:19"]En kiristä ketään. Esikoiemm ja tää tuli yhden illan suhteesta ja keskimmäisten isän kanssa seurustelin kolme vuotta mut se ei halunnut muuttaa yhteen. Kävi vaan panemassa kun halutti. Ei oo mun vika se että mies on epäkypsä. Tän tulevan isän voisin ottaakkin mieheksi mut se ei tällä hetkelllä pysty suhteeseen koska erosi viime vuonna.

[/quote]

No kai sä kuitenki päätät kuka sua käy panemassa. Turha miestä syyttää jos suostut siihen että sun yli kävellään. Sulla on vissiin kuitenki hyvät tukiverkot kyn saat lapsia hoitoon näitä yhden yön juttuja varten. Jospa vaihteeksi käyttäisit niitä tukiverkkoja siihen että saat levättyä.

Vierailija
27/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, perjantaipäivän provo, eikä edes hyvä sellainen. Älkää nyt jaksako alkaa nostattamaan verenpainettanne tästä, kun ei selvästikään ole totta.

Vierailija
28/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidäppä haarat kiinni jos ei ehkäisyt kerran toimi. Itelles kuoppaa kaivat.

Vierailija
29/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän parempaa tarinaako et tänään keksinyt? Tämä kun on jo kaluttu luu.

Vierailija
30/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te arvostelette apta? Lapset on jokaisen ihmisen perustus laki oikeus. Mun lapsilla on 2 isää kans ja kummankaan kans en oo just nyt parisuhteessa. Mitä silläkin on väliä?

Vierailija
31/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:31"]

Jaahas, perjantaipäivän provo, eikä edes hyvä sellainen. Älkää nyt jaksako alkaa nostattamaan verenpainettanne tästä, kun ei selvästikään ole totta.

[/quote]

Tarkoitatko, että tämä on niin uskomaton tarina, ettei voi olla totta?

Nimittäin tunnen lähes samankaltaisen tapauksen. Elämänhallinta ja itsetunto täysin hukassa. Ajatusmaailma teinin tasolla. Lapsia vain tulee ja ehkäisy vain pettää ja miehien kanssa vain maataan. Ja tosiaan, lapset ovat paljon hoidossa isovanhemmilla, jotta äiti pääsee unohtamaan ehkäisyn.

Minusta tähän voisi suhtautua niin kuin tämä olisi totta, vaikka kuinka epäilisi provoa, koska tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. He eivät näe toiminnassaan mitään outoa eivätkä ymmärrä, missä kohtaa olisi voinut ja voisi jatkossa toimia toisin. En jaksa enää itse pysyä tämän tutun elämässä mukana, vaikka välillä väkisin kuulenkin hänestä ja hänen uutisistaan. Paljon on yritetty auttaa, muta kun yhtään ei osaa ottaa vastuuta omista toimistaan ja kun vietit vaan vievät eikä mikään heilu pääkopassa, niin en jaksa enää.

Ap:lle aloitan siitä ilmeisimmästä:

1) Laita piuhat poikki. Et osaa etkä viitsi käyttää ehkäisyä oikein etkä pysty selibaattiin, vaikka se kaltaisillesi olisi se paras tapa. Kolmen lapsen jälkeen saa laittaa piuhat poikki, vaikka olisi vielä alle 30vuotias. Aloita siitä.

2) Anna tuleva vauva adoptioon. Et ole luultavasti hyvä vanhempi. Lapsesi ovat paljon hoidossa etkä ymmärrä heidän parastaan. Ajattelet vain itseäsi ja omia tarpeitasi.

3) Mieti yksi asia, joka saisi sinut tuntemaan olosi arvokkaaksi ja toteuta se. Kaikesta huolimatta ja omista ikävistä sanoistani huolimatta olet ihmisenä arvokas ja ansaitset parempaa. Et ole huono ihminen, teet jatkuvasti huonoja valintoja. Jos oikeasti mietit omaa parastasi, alat tajuta myös lastesi parasta ja pystyisit ehkä tekemään valintoja, jotka eivät olisi huonoja. Tajuatko itse lainkaan, ettet elä kovin hyvää elämää? Harrastat satunnaispanojen kanssa suojaamatonta seksiä. Sekä sinä että tuleva vauva voitte olla sairaita. Tätäkö oikeasti haluat elämältä? VAi uskotko, että tällaisia asioita tapahtuu aina vain muille?

Vierailija
32/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:40"]

Miks te arvostelette apta? Lapset on jokaisen ihmisen perustus laki oikeus. Mun lapsilla on 2 isää kans ja kummankaan kans en oo just nyt parisuhteessa. Mitä silläkin on väliä?

[/quote]ha-ha-haa.

Kyllä, sinun perustus laki oikeus on lisääntyä ja täyttää tämä maa. Keksikää nyt hyvät ihmiset parempia tarinoita, ei tällaisia väsyneitä provoja jaksa kukaan.

Vierailija
33/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:40"]

[/quote]

"Perustus laki oikeus". No niinpä onkin, jos ei pää muuhun riitä.

Vierailija
34/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja unohti kertoa että kaikki lapset erivärisiä.

Vierailija
35/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:40"]

[/quote]ha-ha-haa.

Kyllä, sinun perustus laki oikeus on lisääntyä ja täyttää tämä maa. Keksikää nyt hyvät ihmiset parempia tarinoita, ei tällaisia väsyneitä provoja jaksa kukaan.

[/quote]Hei ehkäisy voi pettää!

Vierailija
36/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:40"]

[/quote]ha-ha-haa.

[/quote]Neljä kertaa..eikä mistään kerrasta opi?

Vierailija
37/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei saa tekemällä sille lapsi.

Vierailija
38/38 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:50"]

[/quote]ha-ha-haa.

[/quote]Neljä kertaa..eikä mistään kerrasta opi?

[/quote]Mun tuttava piirissä on montakin vahinko äitiä t.20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi