Paljon mennyt rahaa tänä kesänä vaatteisiin?
Kommentit (57)
60 e käytin sandaaleihin ja 4 e mekko löytyi kirpparilta
Vierailija kirjoitti:
Nonni, kattokaa näitä summia. Kun perheenäitinä ilmoitin, että mulla on mennyt 500€, niin palstan mielestä ”kaikki” pystyvät siihen. En tarkoita, etteivätkö ketjulaiset kenties pystyisi, mutta yllättävän moni ei ole käyttänyt rahaa vaatteisiin juuri mitään.
Niin itsellänikin oli ennen.
Älkää alapeukuttako, vaan miettikääpä tätä ja myös aloitukseni relevanttiutta. Poikkean massasta ja vaateostoksiltakin voi saada iloa, kun on varaa hankkia niitä. Jos ei ole, voi hyvin myös ajatella olevansa ekologinen. Jos on, voi hankkia silti vaatteita, joita käyttää kaikkia ja kulkea vain monipuolisemmassa vaatevalikoimassa tai hankkia kalliimpia vaatekappaleita.
Kympillä satsi sukkia. En oikeasti tarvitse mitään ja niukinnaukin nykyisetkin mahtuvat kaappeihin, kun ahkerasti pystyviikkaa.
Itselle vaatteet 50 e (kaikki käytettyä), kesähattu uutena 25 e ja lapselle vaatteet 35 e ja crocsit 20 e. Minulla on entuudestaan kaksi nättiä hellemekkoa, huomasin pärjääväni hyvin niillä jos tarvitsee jotain siistimpää. En halua enää ostaa vaatteita turhaan.
Ulkomailla olen, keskitän kaikki ostokset,kauneudenhoidon,lääkkeet yms aina reissuille koska suomen hinnat on järjettömiä. Sanoisin että n.300e.
Pari sataa erilaisiin hellevaatteisiin ja pari sataa jo alesta talvineuleeseen.
Tennistossut, hinta noin 30 euroa. En ole tarvinnut muuta uutta vaatetta.
N. 200e.
Pari hametta, pari toppia, rintsikat, bikinit, t-paita ja mekko.
Noin 300e äitiysvaatteisiin sekä yksi hellehattu. 4 mekkoa (3 arkeen ja 1 juhlaan), parit imetysliivit, kollarit, 2 trikoot, paitamekko, shortsit, 3 t-paitaa, 2 toppia, urheiluhousut. Urheiluhousut olleet turhat, en olekaan liikkunut sellaisilla sykkeillä että olisivat tarpeelliset.
10 euroa, kesäkenkiin.
En ymmärrä miksi joka kesä pitäisi vaatteita ostaa jos mahtuu edelleen vanhoihin ajattomiin vaatteisiin.
Kysymyssana on paljonko ei paljon.
Olen ostanut kekia, hattuja, t-paitoja, melons, Pari vyota, kasilaukun
Lankaa
En ole ostanut koruja
Ehka kantsis heittaa vanhoja pois. Aika paljon on kulunut
En ole ostanut mitään enkä osta. Vaatetta löytyy ennestään. Lapselle 1.5vee ollaan leikattu vanhoista housuista shortseja. Saatu hänelle myös pari t-paitaa. Vaatetta hänelle on myös kaappi täynnä joten ei olla ostamassa hänellekään mitään. Mies ei myöskään ole ostanut mitään.
Turhaa ostelua meillä ei harrasteta vaikka rahaa onkin.
Vähän yli satanen. Ostin boksereita ja lenkkarit.
Ei yhtään. Sijoitan mielummin.