Paljon mennyt rahaa tänä kesänä vaatteisiin?
Kommentit (57)
N. 700€. Ostan paljon aleista jo syksyäkin varten.
0e. Ei ole varaa ostaa vaatteita.
0 euroa. Ostin 150 eurolla vaatteita viime kesänä ja niillä mennään edelleen
181 euroa. En vielä ottanut kaikkea käyttöön.
8e armykaupasta käytetyt bundeswehr sortsit.
HeilMoro
Noin 30egee, kirpparilta pääosin. Vähällä pärjää ihan hyvin. Ei oo koskaan shoppailu kiinnostanu...
Nonni, kattokaa näitä summia. Kun perheenäitinä ilmoitin, että mulla on mennyt 500€, niin palstan mielestä ”kaikki” pystyvät siihen. En tarkoita, etteivätkö ketjulaiset kenties pystyisi, mutta yllättävän moni ei ole käyttänyt rahaa vaatteisiin juuri mitään.
Niin itsellänikin oli ennen.
10€ kenkiin. Olen reissussa ja yhden hyvät läpsykkäät hajos. Niin kuuma ollut, että olen ollut bikinit päällä ja pieni huivi ympärillä. Ei kyllä vaatteita paljoa tee mieli pukea ylle. Vähän viileämpää kiitos.
"yrittäjät" hittuili vuosi sitten siihen malliin etten ole ostanut mitään ENKÄ OSTA tilaan kiinasta tai intiasta. olis kannattanut heidänkin miettiä mitä möläyttelevät. pikku kaupat, kulttuuri ja artistit eläköön meidän maksamilla tuilla
Ei paljon mitään. Nyt ostin kaksi rintaliivitoppia, yht. n. 40 euroa, ja talveksi pitkät housut, n. 60 euroa. Niin, ja ostinhan minä 3/4 hihaisen t-paidan, olisiko maksanut jotakin 30 euroa. Pitämättömiä vaatteita on vaatekomerossa, ostettu ennen korona-aikaa, mutta ei ole ollutkaan käyttöä.
En ole ostanut kohta 1,5 vuoteen mitään vaatteita joten 140€ meni tänä kesänä ja nekin ulkoiluvaatteita lähes kaikki.
Olen ostanut kevyitä kesävaatteita, lähinnä kesämekkoja kun ennestään löytyi vain parit shortsit. N. 400 euroa on mennyt. Paljon halvemmallakin olisi varmasti saanut, mutta tykkään ostaa eettisesti tuotettuja ja laadukkaita vaatteita. Menevät sitten monta vuotta.
N. 30 euroa, alesta kolme sinisävyistä (vaalean turkoosia ja vaaleansinistä) lyhythihaista paitaa, alesta myös musta pitkähkö kesähame ja kirppikseltä toinen kesähame. Ne uudet sandaalit jäivät rahan puutteen takia ostamatta, no mulla alkaa työt syksymmällä, niin ostan sitten jostain alesta sandaalit vaikka keskellä talvea. Vaikka työt alkaa, en aio haalia liikaa vaatteita niin kuin joskus tein.
Luultavasti muutaman kympin, en enää muista. Ehdin varmaan ostaa jotain alkukesästä ja sitten päätin etten tänä kesänä saa ostaa kesävaatetta itselle ollenkaan. Käytän vanhoja pois. Alkaakin monet olla sitten jo niin kuluneita että ensi kesäksi voin hankkia vaatetta. Tavoitteena on että vaatekaappiin ei kerry hirveitä määriä puoliksi pidettyjä vaatteita joita ei sitten lopulta tuu pidettyä kuitenkaan.
0e. Entisetkin käyttämättä ja löytöjä tehty omasta kaapista.