Paljon mennyt rahaa tänä kesänä vaatteisiin?
Kommentit (57)
Liikaa, viimeksi tänään tilasin mekon ja ohuen mustan neuletakin itselleni, taas. Toissa viikolla ostin täyspitkän kesäisen hulmuhameen ja siihen sointuvan Espritin t-paidan. Ja viimeisen 1-2kk listalta löytyy muitakin t-paitoja, musta pellavapaitis, ainakin 4 mekkoa, valkoiset paksupohjaiset nahkatennarit Agnes Cesilialta, alusvaatteita jne.
Jotakin vajetta kai täytän tällä, tosin minä vain rakastan kauniita vaatteita ja erilaisia kokonaisuuksia jotka ensin "näen sieluni silmin", kun mietin mikä ja miten sopisi mikäkin yhteen ja onko joku johonkin yhdisteltävissä.
9 e, ostin sukkia. En osta vaatteita ostamisen tai muodin takia, ostan tarpeeseen. Just kahtena edellisenä kesänä uusin kesävaatevaraston, niin niillä on pärjännyt.
Itselle 160, kengät.
Lapselle mekko ja farkut, oisko ollu 40.
Omiin n. 220e ja lenkkarit vielä tarttis ja jonkun kivan mekon haluaisin. Teinien vaatteisiin mennyt pari sataa.
5 paria sukkia, 2 alushousut ja ohut kylpytakki
35 euroa.
Noin 600€. Ostin mm. mekkoja ja pari bleiseriä, koska tarvitsin siistimpää vaatetta ja sellaista ei ennestään kaapista löytynyt.
N 20e,ostin pari mekkoa kirppikseltä, sukkia ja topin uutena. Olen myös löytänyt taloyhtiön kierrätyspisteeltä kesävaatteita yllättävän paljon. En shoppaile kuin pakosta.
25 e. Olen ostanut muutamia toppeja.
0 €. Koko vuonna en ole ostanut yhtään vaatetta. Viime vuonna ostin farkut. Aika vähällä pärjää kun kotona eristyksissä kököttää. Siis käyn kyllä asialliset asiat hoitamassa. Sosiaalista elämää mulla ei ole, kun irtisanoin miesystävän.
n. 100€
muutamat kesähousut kun vanhat ei mahdu päälle (koronakiloja 4kg)
200e, ostin juhlamekon. Muuta ei ole nyt tarkoitus vähään aikaan ostaakaan.
Mun vakkari kesäasu on jo vuosia ollut rantarätti eli sharonki. Pidän sellaista pelkästään, ilmavaa ja mukavaa kotona. Ulos lähtiessä hame ja t-paita tai mekko. Muutamalla siistillä asukokonaisuudella pärjää hyvin.
T-paitoja, paitoja, parempia paitoja, pellava vaatteita, ehkä 500 euroa yhteensä.
0€, kuten meni viimevuonna ja sitä edellisenäkin. Vaatteille pitäisi laittaa ilmastovero.
Varmaan joku 80e
3 paria sukkia
Treenishortsit
Treenipaitoja 2 kpl
Kalsareita kahdet (vikaostos vieläpä)
Siinäpä se, kaikki sentäs mukamas-alennuksesta.
Joku 400e. Olen innostunut mekoista tänä kesänä:)