Marco de Wit kannattajineen on Riikka Purran (ps) kimpussa
Riikka Purra tuhoaa Perussuomalaiset, väittää Marco.
Kommentit (19)
Mä suosittelisin persuja ottamaan Marco de Witin puheenjohtajakseen. Marco on karismaattinen, komea, hyvä puhuja ja asialleen omistautunut. Äänestäisin.
Marco de Wit on epämiellyttävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mä suosittelisin persuja ottamaan Marco de Witin puheenjohtajakseen. Marco on karismaattinen, komea, hyvä puhuja ja asialleen omistautunut. Äänestäisin.
Myös vihreisiin ja vasemmistoliittoon Marco sopisi johtajaksi. Kunnon anarkisti poliiseja ja pankkeja vastaan ja vaimo Mari on tehnyt enemmän eläinten hyvinvoinnin hyväksi kuin vihreät koskaan.
Vittuuko PSn touhut de Wittille kuuluu, sählätköön ihan rauhassa omassa reformiryhmässään.
Marco de Witin "vaalikampanja" oli uskomaton. Politiikkaa hän ei puhunut juuri ollenkaan, vaan kaiken ajan ja energian hän käytti poliisin solvaamiseen ja teini-ikäisten räkänokkien kanssa painimiseen. Hauskaa reality-viihdettähän se oli, mutta politiikan kanssa sillä ei juurikaan ollut tekemistä.
Voisi mennä Alankomaihin rähjäämään, että olisi tasapuolisesti isänsä ja äitinsä kotimaata "palvelemassa". Wikipedian mukaan aivan seinähullu saamiensa syytteiden ja tuomioiden laadun ja määrän mukaan.
Joku palstapersu ei kestä mestarin valintaa, mik tietenkin toteutuu sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi Lokka vaikenee?
Mistä aiheesta? Eikä se edes kuulu persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi Lokka vaikenee?
Ei ketään enää kiinnosta sen kuntavaalipudokkaan mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Voisi mennä Alankomaihin rähjäämään, että olisi tasapuolisesti isänsä ja äitinsä kotimaata "palvelemassa". Wikipedian mukaan aivan seinähullu saamiensa syytteiden ja tuomioiden laadun ja määrän mukaan.
Vasemmistoliitossa ei eroaisi joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmi on vaikea ala.
Kuka on Marco de Witt? Pitäisikö tuntea vai onko aukko sivistykseesä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmi on vaikea ala.
Kirjoitat kuin Huhtasaari
Onko tää se tamperelainen showihminen joka kovasti tahtoi oman puolueen?
Loistavaa. Tolkun persut, ne muutama joita on, saavat kerrankin olla vastaanottavassa päässä.
Vai on Marco de Wit kannattajineen Purran kimpussa, de Wit sai kuntavaaleissa hurjat 37 ääntä.
Reppana on vain kateellinen, kun itsellä ei pienintäkään mahdollisuutta tuohon tehtävään.