Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku ihminen voi olla nykypäivänä laiha

Vierailija
14.07.2021 |

Ruokaa on joka paikassa enemmän kuin jaksaa syödä!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen ei ole järin kivaa. Syön vain pysyäkseni hengissä, mutta nautinto se ei ole.

Vierailija
22/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitupiikki on usein aliravittu. Syö -halpaa tai vanhaa murkinaa, jotta säästää. Julkinen hoitelee halvalla, jopa maksutta syöpäosastolla tai ALS osastolla. jos kohta ei silloin paranna enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä geenit, hormonitoiminta ja muu aktiivisuus. Olin kolmekymppiseksi hoikka, ajatuksiltani utelias ja ahkera töissä ja opinnoissa.

Hormonitoiminnan muuttuessa aloin pyöristyä. Nykyään normaalipainoinen, vaatekoko M tai L. Olen melko pitkä.

Vierailija
24/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas rehellisesti sanottuna ymmärrä, miten kukaan voi olla lihava. 99% ei synny läskiksi eikä paino nouse kolminumeroiseksi hetkessä, missä kohtaa sitten menee vikaan kun siirrytään aina vaan uudelle kymmenluvulle eikä kertaakaan mietitä että hmm syönköhän liikaa?

Vierailija
25/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee huono olo, jos syö yli tarpeen.

Vierailija
26/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska käymään vaatekaupoilla.

Vierailija
27/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain nälkääni. En himoitse juurikaan herkkuja (siis karkit ja sipsit). Liikun. Pidän aika terveellisestä ruoasta.

Vierailija
28/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas rehellisesti sanottuna ymmärrä, miten kukaan voi olla lihava. 99% ei synny läskiksi eikä paino nouse kolminumeroiseksi hetkessä, missä kohtaa sitten menee vikaan kun siirrytään aina vaan uudelle kymmenluvulle eikä kertaakaan mietitä että hmm syönköhän liikaa?

Paino voi pysyä pitkään samana ja sitten yhtäkkiä alkaa tulla pari kiloa lisää joka kuukausi ilman mitään muutoksia ruokavaliossa tai liikunnassa. Yritykset pysäyttää painonnousu epäonnistuu.

Vierailija
29/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Kitupiikki on usein aliravittu. Syö -halpaa tai vanhaa murkinaa, jotta säästää. Julkinen hoitelee halvalla, jopa maksutta syöpäosastolla tai ALS osastolla. jos kohta ei silloin paranna enää.

Kitupiikki nimenomaan syö halpaa ja epäterveellistä ruokaa!

Itse olen hoikka ja syön laadukasta vaikka se maksaa.