Miten joku ihminen voi olla nykypäivänä laiha
Kommentit (29)
Kitupiikki on usein aliravittu. Syö -halpaa tai vanhaa murkinaa, jotta säästää. Julkinen hoitelee halvalla, jopa maksutta syöpäosastolla tai ALS osastolla. jos kohta ei silloin paranna enää.
Syynä geenit, hormonitoiminta ja muu aktiivisuus. Olin kolmekymppiseksi hoikka, ajatuksiltani utelias ja ahkera töissä ja opinnoissa.
Hormonitoiminnan muuttuessa aloin pyöristyä. Nykyään normaalipainoinen, vaatekoko M tai L. Olen melko pitkä.
Mä en taas rehellisesti sanottuna ymmärrä, miten kukaan voi olla lihava. 99% ei synny läskiksi eikä paino nouse kolminumeroiseksi hetkessä, missä kohtaa sitten menee vikaan kun siirrytään aina vaan uudelle kymmenluvulle eikä kertaakaan mietitä että hmm syönköhän liikaa?
Syön vain nälkääni. En himoitse juurikaan herkkuja (siis karkit ja sipsit). Liikun. Pidän aika terveellisestä ruoasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas rehellisesti sanottuna ymmärrä, miten kukaan voi olla lihava. 99% ei synny läskiksi eikä paino nouse kolminumeroiseksi hetkessä, missä kohtaa sitten menee vikaan kun siirrytään aina vaan uudelle kymmenluvulle eikä kertaakaan mietitä että hmm syönköhän liikaa?
Paino voi pysyä pitkään samana ja sitten yhtäkkiä alkaa tulla pari kiloa lisää joka kuukausi ilman mitään muutoksia ruokavaliossa tai liikunnassa. Yritykset pysäyttää painonnousu epäonnistuu.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Kitupiikki on usein aliravittu. Syö -halpaa tai vanhaa murkinaa, jotta säästää. Julkinen hoitelee halvalla, jopa maksutta syöpäosastolla tai ALS osastolla. jos kohta ei silloin paranna enää.
Kitupiikki nimenomaan syö halpaa ja epäterveellistä ruokaa!
Itse olen hoikka ja syön laadukasta vaikka se maksaa.
Syöminen ei ole järin kivaa. Syön vain pysyäkseni hengissä, mutta nautinto se ei ole.