Miten joku ihminen voi olla nykypäivänä laiha
Kommentit (29)
Geenit. Mun mies ja lapsi syö tauotta ja ne ei liho yhtään, näyttävät anorektisilta.
Mä en tunge suuhuni enemmän kaloreita kuin kulutan. Liikun niin paljon, että voin syödä lähes mitä tahansa, joten jos tahtoisin lihoa, vähentäisin vain liikuntaa.
Geenit voi jollain helpottaa laihana pysymistä, mutta me muut kontrolloimme sitä, mitä me syömme. Ei sitä joka paikassa olevaa ruokaa ole pakko syödä. Ihan itse voi ottaa vastuun omasta syömisestään.
Ei kaikkea ruokaa, mitä on tarjolla tarvitse syödä (yhdellä kertaa) yksin. Eikä se ole ainoastaan ruoka ja mahd. juoma, jotka lihottaivat ja saisivat lihavaksi ja tai saisivat lopulta pysymään lihavana.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Geenit ja nopea aineenvaihdunta
Nämäkin vaikuttaa, mutta eivät niin isosti kuin liikunta ja se mitä syö ja kuinka paljon syö. Geenien taakse vain on helppo piiloutua jos sattuu olemaan pyöreämpi.
Jotta sinunlaisillasi rotankikkareen kokoisilla aivoilla varustetuilla olis jotain pällisteltävää, ja ihmeteltävää.
Ei mulle ainakaan kukaan tuo ruokaa kotiin ja täytä mun kaappeja, saati et syöttäis.
oon laiha ihan vaan vittuillakseni kaikille läskeille. so long suckers
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että on pakko syödä vaikka ei olisi edes nälkä.
Kyllä on jos vanhalta kansalta kysytään.
Ryhdy keskiluokkaiseksi. Eipä ole paljoa varoja syödä ylenänkensä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geenit ja nopea aineenvaihdunta
Nämäkin vaikuttaa, mutta eivät niin isosti kuin liikunta ja se mitä syö ja kuinka paljon syö. Geenien taakse vain on helppo piiloutua jos sattuu olemaan pyöreämpi.
Geenit vaikuttaa myös siihen mitä ja miten paljon syö.
Mutta toki monet muut asiat vaikuttaa, ehkäpä geenejäkin enemmän.
Eivät syö psyykenlääkkeitä sun muuta moskaa kuten jo suuri osa tätä kansaa. Sellaiset tekee ihmisistä todella lihavia. Syyttäkää lääketeollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka ja huumeet.
En käytä kumpaakaan ja olen laiha. Syön vain nälkääni enkä syö epäterveellisesti. Kulutan sen minkä syön, älyttömän helppoa.
ei se ole ilmaista