Voisitko seurustella roskakuskimiehen kanssa?
Hävettäisi kertoa sukulaisille tai ylipäätään kenellekkään miehen työstä.
Kommentit (29)
No en tietenkään.
Roskakuskin pitäisi olla nainen
Voisin. Säännölliset työajat, eikä tuo töitä kotiin.
Voisin seurustella. Eikä hävettäisi kertoa hänen työstään. Mun tuttavani tajuavat, että varsin tärkeää työtä sekin on. Itse ainakin tykkään siitä, että minun ei tarvitse itse kärrätä omia roskiani kaatopaikalle tai vaihtoehtoisesti hukkua niihin.
Tottakai voisin. Ammatti se on siinä, missä muutkin.
Vain jos miehellä iso muna ja paljon rahaa.
En todellakaan, kaverithan nauraisi minulle.
En pystyisi siihen, iso mies raijaa toisten roskia.
Jos meillä olisi jotain yhteistä eli puhumista riittäisi niin mikäs siinä. Oikeassa elämässä luulen meidän maailmojen olevan sen verran kaukana toisistaan, ettei tämmöstä valintatilannetta pääsisi tapahtumaan.
Pikkutytöt/pojat häpeilee puolisonsa ammattia. Eikö ole pääasia, että tykkää työstään ja saa sillä oman elämänsä maksettua?
Mulle ihan sama mikä se ammatti on, jos vaan muuten on sellainen kenen kanssa tulee toimeen.
voisin. eipähän ole ainakaan mikään toimistossa istuva nynny.
m41v
Voisin. Mutta hävettäisi olla sellaisen kumppanin kanssa, joka kirjoittaa ”kenellekkään”.
Mua peloteltiin kotona kun olin lapsi että jos et käy koulujasi kunnolla niin päädyt roskakuskiksi. Ei tainnut olla 80-luvulla kovin arvostettu ammatti?
Voisin. Arvostan roskakuskia enemmän kuin vaikkapa ekonomia. Miksi? Roskakuski tekee sen, mitä muut välttelevät. Se on todellista vahvuutta.
Voisin todellakin.Nähnyt monta niin komiaa.Miehistä.Teette tärkeää työtä,arvostan.Muuten Suomi kuolisi roskiin.Kiitos kun olette,pääpystyyn moni arvostaa tekijää enempi kuin jotain valkokaulus huijarit paperin siirtäjää.Myös muut rekka,öljyman jne ootte tärkeitä!Olkaa ylpeitä itsestänne.
Mikä sinä olet aliarvioimaan kenenkään ammattia?
Marjuttitutti kirjoitti:
Voisin todellakin.Nähnyt monta niin komiaa.Miehistä.Teette tärkeää työtä,arvostan.Muuten Suomi kuolisi roskiin.Kiitos kun olette,pääpystyyn moni arvostaa tekijää enempi kuin jotain valkokaulus huijarit paperin siirtäjää.Myös muut rekka,öljyman jne ootte tärkeitä!Olkaa ylpeitä itsestänne.
Katsos, nimimerkin takaa paljastui KATEELLINEN Lihava Tuutti, sinulla oli niin äijämäinen vastaus, joten arvata saattoi, että tyypillinen suomalainen, kateellinen, ruma suomalaisämmähän se siellä.
Kyllä, jos olisi samanlaiset arvot ja muutenkin hyvä olla yhdessä. Just eilen silmäilinkin varsin komeaa roskakuskia työssään…
En voisi baskalle haisevan miehen kanssa olla.
T: Joku pukupelle sen olla pitää.
Joo