Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäistä kertaa yökerhoon sinkkuna

Vierailija
17.07.2014 |

Olen ollut käytännössä koko aikuiselämäni parisuhteessa, joten yökerhokokemukseni ovat lähinnä olleet sellaisia, että olen ollut kavereiden kanssa pitämässä hauskaa ja tanssimassa. Erosin jonkin aikaa sitten pitkästä suhteesta ja nyt viikonloppuna olen lähdössä ensimmäistä kertaa bilettämään eron jälkeen. Tajusin vasta nyt, että en ole ikinä käynyt yökerhossa sinkkuna. Kyllähän toki miehet ovat tulleet iskemään, mutta en ole ikinä liiemmin reagoinut näihin yrityksiin, mukavan oloisen tyypin kanssa toki voi pari sanaa aina vaihtaa vaikka sen ei olisi tarkoitus johtaa mihinkään. Mutta mitäs nyt sitten, olen ihan ulalla että miten toimin? Tarkoitus ei ole hakea uutta parisuhdetta tai edes yhden yön juttua, mutta olisi kivaa itsetunnon buustausta jos edes pientä flirttiä olisi jonkun kanssa. Toisaalta myös pelottaa, että jos haksahdan heti ensimmäisen yrittäjän matkaan. Voisitteko jakaa kokemuksia että miten viihteellä käymisenne on muuttunut kun olette muuttuneet varatusta vapaaksi vai onko muuttunut mitenkään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin pettynyt yökerhoihin tai sitten käyn väärissä paikoissa. Netistä löytää mielenkiintoisempia miehiä.

Vierailija
2/3 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle uuteen vaiheeseen elämässä :) Toivot varmaan yhä löytäväsi ihmisen, yhteyden ja rakkautta. Ja jos näin on, niin siihen liittyen toivon sulle sellaisen rakkauden kokemusta, joka hyväksyy sinut täydellisesti eikä milloinkaan petä - tässä lyhyessä videossa kuvaillaan koskettavasti ja kauniisti tuollaista rakkautta: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 19:44"]

Voimia sulle uuteen vaiheeseen elämässä :) Toivot varmaan yhä löytäväsi ihmisen, yhteyden ja rakkautta. Ja jos näin on, niin siihen liittyen toivon sulle sellaisen rakkauden kokemusta, joka hyväksyy sinut täydellisesti eikä milloinkaan petä - tässä lyhyessä videossa kuvaillaan koskettavasti ja kauniisti tuollaista rakkautta: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

[/quote]

Olen ateisti, joten ihan tuon kaltaista rakkautta en kaipaa, kiitos vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä