Mies laittoi työhuoneen oveen uuden lukon ja aina oven lukkoon
on siis etätöissä ja kun menee sinne huoneeseen niin laittaa oven aina lukkoon. Mitä tämä voisi olla?
Kommentit (33)
Ap, olet todella säälittävä!! 🤣🤣 Olet heti tuomitsemassa miestäsi joka haluaa tehdä töitä rauhassa! En itsekkään haluaisi puolisoani häiritsemään töitäni, enkä kyllä muitakaan, anna hänen tehdä työnsä rauhassa
Onko ovi lukittuna myös kun mies ei ole siellä tekemässä etätöitä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies vastasi kun kysyit häneltä samaa?
Provohan tää on mutta mun asumassa, yhteisessä kodissa ei taatusti olisi lukittuja tiloja joihin mulla ei olisi pääsyä.
Tuosta jos teet kynnyskysymyksen, voi se koti olla pian jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja superhypertarkkana tietosuojan kanssa ja jokin tavallista salaisempi projekti menossa?
Juuri näin. Turvaluokituksia on lisäksi monitasoisia.
Esimerkiksi kansalliseen turvallisuuteen liittyvissä ei pysty etänä kotoa edes työskentelemään, pitää olla turvaselvitetty tila yhteyksineen
Eihän se töitä tee - tissisivuilla päivät pitkät!
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut liian utelias miehen töistä ja tietokoneesta.
Miten vaikeaa on käsittää, että töissä salattaviakin asioita ja vaitiolovelvollisuus.
Mitäs jos ryntäät sisään kesken tärkeän puhelun tai videoyhteyden jne.
Lapsellinen trolli aloitus.
No kyllä meillä ainakin ollaan häiritsemättä toisen työrauhaa ihan ilman lukkojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tää on mutta mun asumassa, yhteisessä kodissa ei taatusti olisi lukittuja tiloja joihin mulla ei olisi pääsyä.
Teillä ei ole vessan ovessakaan lukkoa?
Hämmentävää, oletko oikeasti noin tyhmä vaiko pelkästään heikkolahjainen? Eiköhän kyse ole asuinhuoneista, ei vessasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut liian utelias miehen töistä ja tietokoneesta.
Miten vaikeaa on käsittää, että töissä salattaviakin asioita ja vaitiolovelvollisuus.
Mitäs jos ryntäät sisään kesken tärkeän puhelun tai videoyhteyden jne.
Lapsellinen trolli aloitus.
No kyllä meillä ainakin ollaan häiritsemättä toisen työrauhaa ihan ilman lukkojakin.
Ap ei ole tainnut osata olla häiritsemättä.
Vierailija kirjoitti:
ai teillä ei ole wc-tiloissakaan lukkoa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaa työrauhan?
Mistä me tällä asiasta tiedämme? Miksi et suoraan kysy mieheltäsi? Ettekö puhu keskenään? Kaiki keskeiset asianneko hoidatte pika viesteinä toisillenne älypuhelimestanne? Hyvät yötkin ja huomenta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ole vessan ovessakaan lukkoa?
Jos renki on puuseessä ovi selällään, joku hienohelma voi järkyttyä ja kehoittaa laittamaan oven hakaan.
Seur. kerralla se hienohelma huomaa taas rengin olevan puuceessä "limpun" teossa ja ovi puuttui. Ovi oli kiikutettu kahaan.
Jos on usein kameran välityksellä teams-palaveri tai työnantaja voi vaatia kuvayhteyttä niin ei halua, että sinä kekkuloit taustalla 👍