Lue keskustelun säännöt.
En antaisi lastani ikinä hoitoon downille
17.07.2014 |
He ovat lapsia iteksi ja lapsenmielisiä, lapsellisia. Eivät osaisi ottaa vastuuta ja voivat vaikka suuttua ja pudottaa vauvan. Tuttavallani on down ja hän yrittää aina hoitaa vauvaani vaikka minä en halua.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taidat olla varsinainen idiootti itse.Enkä usko sinun ikinä nähneenkään downin ssyndroomaa sairastavaa ihmistä.