Match.com, onko kokeilemisen arvoinen?
Olen nyt tullut siihen tulokseen, että pakko varmaan niellä ennakkoluulot ja kokeilla mitä tuo nettideittailu voisi tuoda tullessaan. Mietityttää vaan, että mistä lähteä liikkeelle. Kiinnostaisi jotenkin tuo match.com, mutta epäilyttää se maksullisuus ja mahdolliset hankaluudet irtisanoa jäsenyys. Turhasta ei myöskään huvittaisi maksaa. Mitä luulette onko tuolla parempi mahdollisuus löytää kunnollisia ja vakavissaan olevia miehiä kuin esimerkiksi suomi24:ssa? Kai niitä hörhöjä löytyy kaikkialta, mutta voisiko tuo maksullisuus yhtään karsia niitä? Lisäksi tuossa match.comissa kiinnostaa mahdollisuus jutella myös muiden kuin suomalaisten kanssa. En siis varsinaisesti etsi ulkomaista miestä, mutta en haluaisi kuitenkaan rajoittaa hakua vain Suomen rajojen sisäpuolelle.
Itse olen siis tosiaan 25v nainen ja etsin ihan oikeaa suhdetta jonkun fiksun, koulutetun ja rehellisen miehen kanssa. Mitä mieltä olette?
Kommentit (7)
Olen kokeillut, siellä liikkuu sitten tosi paljon huijareita myös. Badoo ja Tagged on kivat missä pääsee pitkälle ilmaiseksikin.
Kokeile mieluummin e-kontaktia! Paljon selkeämmät sivut.
No minä löysin aviomieheni sieltä. Oli kolmannet treffit ja kolahti. Tiedän kaksi muutakin paria ketkä ovat sitä kautta löytäneet kumppanin. Kannattaa olla rehellinen, ajanmukainen kuva ja kuvaus itsestäsi. Ja mieti mitä et mieheltä halua!
Ainoa mikä tuossa mietityttää on se jos jäsenyyttä ja maksuja on sitten hankala irtisanoa, kuten tuntuu monella käyneen. Kovasti kyllä kiinnostaisi tätä kokeilla. Ap
Match.comissa tuntuu monella olleen vaikeuksia katkaista laskutusta...
En ole käyttänyt mitään sivustoa, enkä match.comin mainetta tunne, mutta itse kokeilisin ehkä okcupidia.
-fiksu, koulutettu ja rehellinen 25v mies