Hei, olen tälläinen mies
Täytän 40v, rakastan heviä, mangaa ja vanhoja leffoja . Minulla on kaksi lasta, joista nuorempi asuu edelleen luonani, mutta saattaa muuttaa pois parin vuoden sisällä riippuen opintopaikasta. Tykkään pelleillä, hassutella ja tutustua uusiin asioihoin. Rakastan pelejä, animea ja nolata itseäni ja muita ihmisiä. Onko minulla toivoa löytää puolisoa tai rikoskumppania? Coni seura olisi perfait.
Kommentit (19)
Nolata muita ihmisiä? Juu, ei jatkoon.
Kuulostat mieheltä joka on jäänyt 16v tasolle, eli ei kiitos.
Olen jo ihan tarpeeksi monesti katsonut kaltaisiasi miehiä.
Muiden ilkeä nolaaminen on tietysti poissuljettua. Hyvä huono huumori on eri asia. Mauttomuutta hyvällä tavalla!
En ehkä alkaisi kanssasi suhteeseen asti, mutta olisit hyvä kaveri. Mielenkiinnon kohteet ovat saman suuntaisia. Olen myös vanhempi -mutta sarjakuvamessuilla viihtyvä 5-kymppinen nainen ei voi olla ihan paha.
Vierailija wrote: Kuulostat mieheltä joka on jäänyt 16v tasolle, eli ei kiitos. Olen jo ihan tarpeeksi monesti katsonut kaltaisiasi miehiä.
Tasosi ei riitä parempiinkaan.
Joo, ei kiitos! Kuulostat henkisesti keskenkasvuiselta räkänokalta ja lapset ei varsinkaan lisää sun viehätystäsi. Seuraava, kiitos!
Vierailija wrote:
Onpa kireää porukkaa liikkeellä.
Ihmisten nollaaminen pitäisi olla jotenkin ok?
Vierailija wrote:
Sanoisin, että rehellisiä. Jos ei keski-ikäinen, sarjakuvia ja pelleilyä harrastava kahden lapsen hevari-isä kiinnosta, niin en mä näe siinä mitään kummallista.
No miksi ei. Itselleni olisi turn off se, että kumppani yrittää nolata minut jatkuvasti. Suosittelisin jättämään sen käytöksen pois, niin sinulla on paremmat mahdollisuudet löytää nainen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sanoisin, että rehellisiä. Jos ei keski-ikäinen, sarjakuvia ja pelleilyä harrastava kahden lapsen hevari-isä kiinnosta, niin en mä näe siinä mitään kummallista.
Sen voi ilmaista vähemmän töykeästi tai jättää kokonaan vastaamatta.
Hevarit ovat pääosin ihan normaali-ihmisiä, joilla on musiikkiharrastus.
En minäkään ymmärrä Iskelmä-festivaaleilla kävijöitä, mutta se on heidän ilonsa ja asiansa.
Millon nää on nauttineet siitä että heidät itsensä nolataan? Ei koskaan.
"Tasosi ei riitä parempiinkaan."
Kyllä riittää, traumani vain aina ajoi nuorempana minut huonolaatuisten miesten pariin. Ei onneksi enää.
Ihmisiltä puuttuu kokonaisuuden taju ja sarkasmin ymmärrys. On muotia jättää ne laskuista.
On varmasti chäänssejä. Minä ainakin tykkäisin, mutta lapset - aikuisetkin, ovat asia jota en halua omaan parisuhteeseeni.
Tämä ei ole mikään parituspalsta.
Minulla on myös aikuiset lapset, joista nuoremman kanssa käydään coneissa ja keikoilla.
Huonon maun ilmentymien bongailu on yhteinen harrastus. Maailma on täynnä pelkästään kauheita levyjä.
Elämä on ollut välillä niin rankkaa, että ilman hurttia asennetta olisimme psykiatrin jonossa. Alkoholia tai muita päihteitä meillä ei kulu.
Vierailija wrote:
Minulla on myös aikuiset lapset, joista nuoremman kanssa käydään coneissa ja keikoilla.
Huonon maun ilmentymien bongailu on yhteinen harrastus. Maailma on täynnä pelkästään kauheita levyjä.
Elämä on ollut välillä niin rankkaa, että ilman hurttia asennetta olisimme psykiatrin jonossa. Alkoholia tai muita päihteitä meillä ei kulu.
Yhteiskunnan tulisi järjestää sellainen miel.terv.keskus, jossa olisi psyk. vast.ottotilat palvelun mukaan. Esimerkiksi juuri "Huonon sekä mustan huumorin" osasto. Olen samaa mieltä, että se auttaa, vaikka aina löytyy heitä, jotka ovat valmiita latistamaan tunnelman.
Jos sun eka esittely on pelleyily ja ihmisten nolaaminen, siis noi sun nostot itsestäsi, juu ei.